Én meg az újautó árak bezuhanásában reménykedtem. Egy pár hete a készleten lévő (értsd: nyakukon rohadó...) Clio-kból valóban adtak extra félmilla kedvezményt. Ezek az autók szépen elfogytak, és most pedig felment az áruk az eredeti ár fölé 3-500 ezerrel.... Clio 1.0 TCE 100 a fél-fapados ZEN felszereltséggel 4.190.000,- helyett most 4.490.000- lett. Plusz metálfestés, + üzembe helyezési költségek.... A készletes (elfogyott) ZEN-t meg kerek 4 milláért vesztegették metálfénnyel, és több, amúgy külön rendelhető gyári extrával együtt.
Ismét erős tévedésekben vagy! A szerbiában megölt főherceg nem, ismétlem nem magyar ember volt, csak annak a klánnak az elnyomott gyarmata voltunk, szimplán kötelező jelleggel berántottak minket a háborúba.
Isonzónak pedig semmi köze a 2. vh.-hoz.
Hogy a Donnál mit kerestünk? Az elmebeteg náci hadvezetés közölte, hogy vagy kiállítunk 200.000 katonát a Donhoz, vagy letipornak minket és onnantól német gyarmat leszünk.
Idealista gondolkodás azt hinni, hogy bármelyikből ki lehetett volna lépni...
A monarchiában szó nélküli gyarmat voltunk, ennek is megvannak az okai.
Utána meg vagy szövetségesévé válunk az elmebeteg náciknak, vagy eltipornak azonnal.
Nem tudom mennyit tudsz Horthy 44-es kiugrási kísérletéről, de azt sem hagyták, megölték a fiát miatta, majdnem őt is és egy bábrezsimet ültettek az ország élére.
Svájcot pedig fel se hozd példának, ők bankoltak minden oldalnak, azért tudtak semlegesek maradni.
Beszéltünk pár hete arról, hogy most milyen olcsók lesznek a nyaralások..........hát nekem valahogy nem úgy tűnik, hogy leestek volna az árak. Horvát szállásokat nézegetek, de még annyiba kerülnek mint tavaly, kíváncsi vagyok, hogy tényleg olcsóbbak lesznek-e?
Nono! Az első világháborút mi magunk csináltuk....
Amúgy mijaf@szt kerestünk az Isonzónál a második világégésben meg a Don-kanyarnál? Szerintem nem hívott oda bennünket senki sem....
De ez az egész érzelmi alapú ki mit akar tudni a dolgokról olyan helyekről tájékozódik. Én már legfeljebb azon híreknek "hiszek" (illetve hinni semmiben és senkinek) ahol nincs magyarázat hanem csak a tények amiket nem lehet elvitatni már ha van még olyan......
Az elsőből vagy a másodikból? Az elsőnél csak tiltakozhattunk volna a másiknál bele sem kellett volna menni vagy ahogy írod bármikor kioldaloghattunk volna.......de hát a volna az nem volt.....
Háááát, az a háború nem arról szólt, hogy visszakapjunk valamit ami a mienk volt hanem inkább arról, hogy elvegyük mások földjét és ez nem sikerült mert mi buktuk a mienkét amit régebben szintúgy elvettünk másoktól akik még előbb még másabbakat rugdostak ki innen és így tovább.........
Most lehet sokan köpködni fognak de egy jó nagy részt A faszból mi magyarok Köszönhetjük saját magunknak
Mert ugye simán ki lehetett volna lépni a háborúból csak mégsem tettük
Ott valami senkiházi uralkodói klán hisztizése miatt kellett hadba vonulni asszem, mielőtt a szutykos birodalmuk végre elbukott, sajnos magukkal rántva minket és persze úgy keverték a lapokat, hogy a magyarok legyenek főbűnösnek kihozva.
Szart keverni, arisztokrata módon vergődni azt tudtak mindig is.
Opel? Német-amcsi masina (GeneralMotors), félig naci, félig kontinens kiirtó amcsi. Az ellen nincs kifogásod?
Nem beszélve a japán turbó-nacionalista motorodról.
Nem a franciák miatt az antant hatalmak miatt, aminek a része volt Franciaország.... olyat se vegyél ami innen (ill utódállamokból) származik: Nagy-Britannia, Franciaország, Olaszország, Japán, Belgium, Kína, Kuba, Görögország, Nicaragua, Panama, Lengyelország, Portugália, Románia, a Szerb-Horvát-Szlovén Állam, Sziám és Cseh-Szlovákország ezeket mind utálhatod akkor...
Ezt az országot a drága "sógorok" is csak provinciának, szomszéd gyarmatnak tartották és nem derogált nekik 4,5 év együtt harcolás után kiharapni belőlünk egy darabot, vele együtt majdnem Sopront is.
A Lettországi Riga gyár és a Spanyol Derbi és MotoHispania gyárakon kívül talán a Volvo és Saab kocsik lehetnek azok, amiket történelmi kifogás nélkül választhatná az ember.
A németek meg belerángattak minket 2 vesztes háborúba, az oroszokról írni sem kell, az angolok és amcsik végül mégis csak bombázni kezdték a fővárost, az olaszok ellen 102-103 éve még brutális hegyi és folyóvölgyi harcokat vívtak a magyarok az Isonzónál, a japánok meg a bolygó urai akartak lenni és ezért hajlandóak voltak átgázolni minden nemzeten, valószínűleg mi is sorra kerültünk volna.
Isonzónak pedig semmi köze a 2. vh.-hoz.
Hogy a Donnál mit kerestünk? Az elmebeteg náci hadvezetés közölte, hogy vagy kiállítunk 200.000 katonát a Donhoz, vagy letipornak minket és onnantól német gyarmat leszünk.
A monarchiában szó nélküli gyarmat voltunk, ennek is megvannak az okai.
Utána meg vagy szövetségesévé válunk az elmebeteg náciknak, vagy eltipornak azonnal.
Nem tudom mennyit tudsz Horthy 44-es kiugrási kísérletéről, de azt sem hagyták, megölték a fiát miatta, majdnem őt is és egy bábrezsimet ültettek az ország élére.
Svájcot pedig fel se hozd példának, ők bankoltak minden oldalnak, azért tudtak semlegesek maradni.
Amúgy mijaf@szt kerestünk az Isonzónál a második világégésben meg a Don-kanyarnál? Szerintem nem hívott oda bennünket senki sem....
Mert ugye simán ki lehetett volna lépni a háborúból csak mégsem tettük
Szart keverni, arisztokrata módon vergődni azt tudtak mindig is.
Nem beszélve a japán turbó-nacionalista motorodról.
A Lettországi Riga gyár és a Spanyol Derbi és MotoHispania gyárakon kívül talán a Volvo és Saab kocsik lehetnek azok, amiket történelmi kifogás nélkül választhatná az ember.
Na most akkor milyen autót vegyen az ember?