Jaj, ne kezd te is.
Mondjam azt, ha innét kevesebbet tud ellopni a patás, akkor elveszi a nyugdíjból? Akkor még olyanabb leszel. Ez olyan uncsi már, hogy mindig, mindenért valakit kínozni kell.
Hosszú a sor a patika előtt, persze mert a patás gyógyszerhiányt idéz elő, nem nyílik a virág, persze, mert a patás stadionja elfogja előlük a napfényt, nem esik elég eső, persze, mert a Mészáros saját magafelé vette meg az esőfelhőket, ledob a wifi, persze, mert a patás még a wifi jelet is lopja.
Nem érzed, hogy ez már olyan lejárt lemez szagú?
Én azt gondolom, hogy mert a motorozás alapból nem az a tevékenység, ahol nagyon átadható lenne a fertőzés, azért nem vették túl komolyan.
Én is voltam eddig asszem két alkalommal, szigorúan a megyehatáron belül, és 100-100 km-t mentem, meg a robival a szomszéd településre (15 km) két-három alkalommal. Bicikli az sok, de ez meg nem ide tartozik.
A lényeg, hogy figyelnek és figyelnek és figyelnek.
Mert voltak nagy létszámú munkáltatók (tízezres létszámokkal) sőt inkább azok voltak így azok köré épültek a városok, városrészek és kiépült a tömegközlekedés na meg saját jármű beszerzése a 80-as évekig igen nehéz és költséges volt falun meg szintén más volt, ma már ha egy gyárban dolgoznak 2000-en az nagynak számít és lakhelyhez közel a nép alig talál melóhelyet tehát közlekedni kell és szerencsére megengedhetjük magunknak, hogy legyen saját járművünk és annak használatát is és mivel én vagyok a nép és én választom meg a vezetőmet szeretném ha úgy intézné a dolgokat ahogy nekem tetszik, te mást szeretnél ezért te arra szavazol majd aki olyat tesz ami neked tetszik. Karigeri ezzel belelépett nyakig a szarba pár bringás kedvéért akik a lakosság töredékét sem teszik ki persze mikor látták a nagy tiltakozást próbált finomabban fogalmazni, de vissza még nem lépett, ennek könnyen bukta lehet a vége.
Amúgy miért akarod előírni, hogy mások is megelégedjenek olyan élettel mint a tiéd? Nekem az nem kéne amiket leírsz, nem 200 évvel ezelőtti életet akarok hanem minél modernebbet, fejlettebbet és nagyon kihasználni ebben a rövid életemben a technika minden vívmányát amire csak lehetőségem lesz még, téged senki nem kényszerít erre nyugodtan élhetsz úgy ahogy akarsz, de akkor a te életedet se akard rákényszeríteni másokra.
A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ) díjköteles utakra telepített portálkamerái a kijárási korlátozás bevezetésétől, március 28-tól április 28-ig közel 110 ezer motor áthaladását rögzítették, 32 százalékkal kevesebbet, mint a múlt év hasonló időszakában - közölte a szolgáltató csütörtökön az MTI-vel. Bartal Tamás, a NÚSZ vezérigazgatója a közleményben elmondta, a motorosok esetében a forgalomcsökkenés mértéke a gyorsforgalmi utakon volt a legnagyobb, az autópályákon és autóutakon 43 százalékkal, a főutak esetében 25 százalékkal kevesebb motoros áthaladást láttak a kamerák. A NÚSZ elemzése szerint a külföldi felségjelzésű motorok esetében a határzár következtében jóval nagyobb, 77 százalékos volt a visszaesés, a magyar rendszámú motorok esetében az áthaladások száma 22 százalékkal csökkent. A kijárási korlátozás bevezetése óta eltelt időszakban a legtöbben Pest megye díjköteles útjain közlekedtek motorral. A gyorsforgalmi utak közül a legtöbben az M0-áson, az M2-esen, illetve az M8-ason motoroztak, a főutak közül pedig a 84., valamint a 10. és az 51. számú főúton látták a legtöbb motoros áthaladást a kamerák - írták a közleményben. A tájékoztatás szerint a forgalomhoz hasonlóan alakultak az e-matrica vásárlási adatok is, az idén - a tavalyi év március 28. és április 28. közötti időszakához viszonyítva - feleannyi, mindössze 4181 havi és heti motoros matrica fogyott. A havi motoros matricából 27 százalékkal, a haviból 57 százalékkal vásároltak kevesebbet, előbbiből 1606-ot, utóbbiból 2575-öt. Míg tavaly ugyanebben az időszakban a motoros matricák 20 százalékát külföldi felségjelzésű járműre vásárolták, addig idén ez az arány 3 százalék - tájékoztatott a zrt.
Forrás: https://kuruc.info/r/2/211745/
Tehát itt a válasz a pár nappal ezelőtti vitára, hogy korlátozás esetén ki-mivel kúrja át a rendőrt, hogy mit keresett arrafelé.
Nézik a rendszámot még akkor is, ha nem lépi túl a megengedettet.
Hogy "régen " milyen világ volt??! Naponta jó, ha egyetlen autó átment a falun, a kőporos útkaparó" által javítgatott úton! Most, ha már 10 másodpercig semmi nem jön (a hasmenésen kívül) már kinézek , hogy mi is van, lefagyott az út vagy keresztbe állt valami??!
Ez a tények ellenére is természetesnek mondható. Régen a világ legmagasabb csúcsára is alig jutott el pár ember évente, most meg főszezonban sorban állnak, hogy egy kattintásra feljussanak.
Sokan vagyunk, sokan megtehetik a lustaságot (hogy autóval járjanak).
Régen ráadásul a lakhelyhez közel dolgoztak a népek, most meg egyre többen egyre messzebb helyen.
Jé mit találtam: http://mek.oszk.hu/11200/11297/11297.pdf tolvajnyelv 1924-ből.
Van amit ma is használunk és néhánynak más a jelentése mint amit gondoltam, érdekes.
Ez regi dolog,aglomerizacio.
Regen a nagy gyarkozpontok melle telepitett lakokaptarakban eltek.
De ez a hering eletmod nem fekszik mindenkinek.
Ezek koltoznek ki a peremkeruletbe csaladi hazakba.
Nem uj,termeszetes dolog a motorizacio olcsosaga miatt.
Max 10perc alatt haza érek belvárosból szabadhegyre hétköznap délután nyenyőcével kicsiny falunkban. A sok ablakosdobozból meg bámulnak ki bambán rám mikor elcsorgok a soruk mellett.
Mindenki túlzásba esik ilyenkor amikor rávilágított hogy “régebben” élhetőbb volt a közlekedés
Ami részben igaz mert pl senki sem akar Lovas kocsival járni autó helyett. Én sem
De azért azt is észre kell venni hogy a pesti közlekedés oda jutott hogy vannak időszakok amikor nem nevezhető közlekedésnek mert a közlekedő mozog
Dugóban várni nem közlekedés. Meg 20km táv megtétele másfél óra akart sem nevezhető annak
Vasutnal munkatársam Szigetszentmiklós-Mahart táv nem ritkán másfél óra volt
Szóval azért csak kellene valamit tenni, bár nekem mindegy mert végre nem kell Pestre menni, meg úgy igazándiból sehova sem az idén. Max a csatorna partra mint most is
Mondjam azt, ha innét kevesebbet tud ellopni a patás, akkor elveszi a nyugdíjból? Akkor még olyanabb leszel. Ez olyan uncsi már, hogy mindig, mindenért valakit kínozni kell.
Hosszú a sor a patika előtt, persze mert a patás gyógyszerhiányt idéz elő, nem nyílik a virág, persze, mert a patás stadionja elfogja előlük a napfényt, nem esik elég eső, persze, mert a Mészáros saját magafelé vette meg az esőfelhőket, ledob a wifi, persze, mert a patás még a wifi jelet is lopja.
Nem érzed, hogy ez már olyan lejárt lemez szagú?