Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak 5db-ot,es egyet itthonrol, de a tolto miatt az itthoni picit gondolkodoba ejtett.
a ket kivezetes kozt 11,7 v a mert ertek, a toltot rakotve megy 5 percet es toltottnek veve lekapcsol holott meg mindig 11,8v a mert fesz.
A masik 3 pakkot meg nem mertem.
Ami erdekes hogy ratettem a lidlist motor programban nekiallt tolteni, amint ramertem az is megallt, ha hagytam akkor ment.
Valszeg ez a bms szar, vagy nrm haggya 12,5v ig tolteni, vagy nem tudom.
Egyenlore ezt a vonalat felretettem, valtot szerelnék ha nem jonne kozbe mindig valami.
Én ebben nem hiszek, hogy az irániak lettek volna az elsők. Talán az első teszteltek, akin ki is mutatták. Jöttek mentek a repülők kínából. Sztem sok ember lehet, akin úgy átment az egész, hogy észre sem vette, esetleg köhögött, hőemelkedés volt. Pont ma beszêltem egy szegedi nővel, aki a patológián dolgozik, már februárban végig köhögte az egész banda a korházat, meg hőemelkedésük is volt este. Száraz köhögés volt. Lehet simán az volt. Akkor látnánk egy elfogadhatóbb képet az állapotról, ha legalább egy kockatizest, vagy egy nagyobb közösséget letesztelnênek, kíváncsi lennék, hogy mi lenne az eredmény. Szegedi doki sielésből hazatérve bejárt dolgozni, hány emberrel találkozhatott. Azt szegeden elvileg alig van hivatalos fertőzött. Pedig elvileg könnyen terjed. Nem csodálkoznék ha a korházi dolgozók közül is sok már átesett volna az egészen. Nem beszêlve a boltosokról, dohánybolti eladókrol. Nem mosnak minden pénzmegfogás után kezet. Kesztyű sincs rajtuk(na jó, van aki használ). Én is járkálok nap mint nap boltokba a munkám miatt, pénzt is sokat fogok, nem kesztyűben. Nem akarom tovább sorolni, de ha tényleg olyna könnyen terjed, mint ahogy mondják, akkor sokkal több ember elkapta már.
Persze ez mind sztem, és abból amit látok. Persze az öregek vigyázzanak ha tudnak, de influenzában is naponta haltak meg emberek Szegeden is. Ausztriának is teljesen igaza van, higy kifele nyitnak az egészből. Sokáig nem is lehet bezárni mindent, mert egyes ágazatok ebbe belepusztulnak.
Olyan cellát kell venni amiben gyárilag van védelem, és azt igazából töltheted.
https://sportlampa.hu/panasoni...

Vagy venni kell hozzá töltőáramkört a kínaiaktól. Zoli ennek a nagy tudója, mert ő marékszámra veszi.
Egyértelmű gyújtás kimaradás. Az hogy ez mitől következett be már több rétű lehet.
Elektronika hiba, alacsony feszültség, érintkezési hiba, töltéshiba, benzincsap dugulás, rossz benzin, nem megfelelő hőértékű gyertyák.

De ezek csak tippek, látatlanban nem lehet hibát diagnosztizálni.
Jórészt szerencsénk volt, mivel ide később hozták be mint az olaszokhoz, és emiatt mire beszartunk, még időben reagáltunk. Az olaszok meg késve, ahogy a Spanyolok is.
Franciák, Angolok, Svédek, Hollandok tudatosan nem fékezték a járványt a nyájimmunitásra akartak alapozni, de egyenlőre úgy tűnik ez elhibázott stratégia.
Plusz a Magyarok alapból parásabbak, és zárkózottabbak mint a déli népek.

Akik nagyon ráfaragtak azok az Osztrákok, náluk a síszezon miatt előbb és gyorsabban behurcolták.

Nálunk az első góc az iráni diákok voltak akik hazajöttek, majd elmentek órára, házibuliba, meg nem tartották be a kórházi karantént.
Az első 100 eset gyakorlatilag ezeknek a kapcsolatai voltak, és csak 1-1 elszigetelt egyedi eset volt ezektől független.

Persze nélkülük is elterjedt volna, mert a mostaniak jó eséllyel már tőlük függetlenül, más irányból is össze szedhették, de látszik hogy mekkora az egyén felelőssége a terjedésben.
Van ez a 18650 lítium ion cella
Ha sorba kötők 3 cellák nagyjából 12v lesz belőle ami a 12v LED szalagra pont jó lenne
A kérdés mivel lehetne ezt tölteni ? Gondolom a 0,8amperes ctek savas akku töltő gyors kinyírná
Szét szedni nem tudom majd mert egy műanyag rúdban lesz 2x3 cella kívül meg egy LED szalag
Gyenge forint a jó forint a multiknak.
Gondolom nagyobb a mozgástere a kormánynak, ezért nem erőlteti, pedig én is örülnék ha bevezetnék.
Szerintem ez leginkább döntés kérdése lenne Magyarországnak.
Semmi közük a nemzeti valutához. Államcsőd esetén valószínűleg segítenek egy kis uzsora hitellel, meg szopatással, mint a Görögök esetén, de alapvetően a Magyarok dolga ez.
Az Eurót is az stabilizálja, hogy az azt használó tagországok egységes gazdasági hatalomként, nehezebb kimozdítani, de ha mindenhol szar a gazdaság az Euró is szar lesz.
Amit tudnak csinálni hogy az egyéni tagok gazdaságát élénkítik valami módon.
Egyenlőre itt kihalt minden.
Kolléga aki motorral jött dolgozni azt mondja kihalt a 4-es út is.
Talán sikerült ráijeszteni az emberekre, a növekvő esetszámmal.
Elég ha csak az Olasz gazdaság bedől, rántja magával az egész EU zónát....meg persze a Forintot is, nehogy már jó legyen nekünk.
Nagyon megállt az euró is így nem lesz nagy gazdagságom
A multis kornyezetnek kiszamitható kornyezet kell,es ezert nrm fogjak hagyni a hiperinflaciot.
Az egész abból indult ki, hogy Bogyó a hiperinflációt említette mire Alfánk mondta, hogy ezt az eu nem hagyná mire én, hogy de mire A: nem, én:de erre te a banki mentést mondod amihez ennek nem sok köze van mert attól, hogy jó devizában segélyt kapnánk amiből a bankokat kifizetnék elképzelhető, de attól még a huf-ot simán hagynák elinflálni a végtelenségig csak nem hufban tartoznánk hanem jó devizában amit majd vissza kéne fizetni mint argentínának is hiába telik el akár 20 év is..........tehát szerintem simán hagynák a hiperinflációt is amíg az ő köreiket nem zavarná.
Szia érdekelne a xx plexi! Cipész
Az euro szerintem itt csak másodlagos szerepet kap, ha birodalmi márkában kapta volna a pénzt, azt sem látták volna a görögök, az is ment volna vissza a feladóhoz.
éppen úgy, mint ahogy Magyarországon az eu-s támogatások 2/3-a a multikhoz kerül vissza.
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Sztori a következő: 2 héttel ezelőtt mentem a géppel kb 800km-t, aztán garázsba lett rakva, mai napon elővettem, hogy menjek vele. kb 20-30km város-falu utak után felmentem a pályára. 10 perc után egyenletes 130km/h sebességnél egyszer csak 1 nagyon hangos durranást hallottam hátulról, és a durranással egyidőben elkezdtem nagyon durván lassulni, kb 2 másodpercig csak lefele mentek a mutatók, majd ezután mint ha mi sem történt volna, visszatért ereje. Egyből arra gondoltam hogy defektet kaptam. Célba vettem első pihenőt(nyilván lassabban mint előtte). Nem telt el 2 perc, megint hangos durranás, motor lefulladt(leállt) lassulás.. Kuplung be, motor újraindít kuplung ki és megint mint ha mi sem törént volna.. Elértem a pihenő helyet, megálltam láttam,hogy a guminak semmi baja, se elől se hátul.. Tanácstalanul álltam a gép mellett a pihenőben, hogy akkor most?
Az első fogaskerék alatt az idomon(a támasztónál) feltűnt 3 cseppnyi olaj a láncról, ennyi volt ami "új" volt indulás óta. Elindultam vele mert ha nézegetem a helyzet nem lett volna jobb, és haza se értem volna vele soha. Indulást követően kb 10 perc múlva megint hangos durranás, lassulás, 1-2 másodperc és megint mint a legelső alkalommal. Az ezek után megtett sac/kb 170km -en nem fordult elő többször,ebből kb 120 pályán.
2. szezonom lesz vele, eddig ilyet soha nem csinált.
A gép egy Honda CBR 600 F4 1999 karbis.
Nemrégiben volt szerelőnél, ami csinálva volt rajta: Új gyertyák, vezérműlánc, fékbetétek, fékfolyadék, motorolaj+szűrő, karbi szinkron.
Akkumlátor kb fél éves lehet.
Kérdés: Mi okozhatta a jelenséget, és hogy-hogy "csak" 3x és utána megszűnt ez az egész?
Félreértések elkerülése végett, amikor leraktam a motort, nem otthon tettem, hanem onnan 200+km-re és muszájból kellett vele hazajönnöm.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Nagyjából erre gondolok, de ez sem biztosítás mert az előző válságnál is kedvezményezett volt a cég magas fizetésekkel minden melósnak, de akkor kirúgtak hirtelen mindenkit és féláron felvettek máshol kirúgottakat, ez most is simán megtörténhet.
Erről beszélek, ha nem €-juk lett volna hagyják a retekbe az országot és úgy járnak mint argentína.
Linkelhet, el is olvasom, csak hát... a tények sajnos makacs dolgok.
Mivel idősek azért körbevesznek engem, azért látom napjában, hogy a "megjár" érzése felülírja a logikát és a tények elfogadását is.
Ja... igazolnod kell, hogy a cég fennmaradása nemzetgazdasági érdek nyilván az hogy működjön és ne tegyék az embereket az utcára, az alapból nem az megvannak azok a cégek, akikre vonatkoznak a kedvezmények
Majd Bogyó linkel neked tutit!
Gondolod?

Az egymást követő görög mentőcsomagokra 2010 májusától 2018 augusztusáig összesen 289 milliárd eurót költöttek. Ez mai árfolyamon 94000 milliárd forint, felfoghatatlanul sok pénz. Több mint 23-szor kijönne belőle például a két új paksi erőművi blokk.

E pénz túlnyomó része sosem járt Görögországban. A pénzt ugyanis jórészt a 2010 előtt felhalmozott görög államadósság törlesztésére költötték, vagyis egyenesen azokhoz a befektetőkhöz, jórészt francia és német bankokhoz ment, akik a 2000-es évek első felében sok görög állampapírt vettek.

https://tldr.444.hu/2018/08/28...

Nem a 444 a tuti forrás nálam, de a gugli az elsők között dobta fel azt, amit leírni akartam volna, így továbbkeresni meg felesleges volna.
Az északi részen ahol a járvány tombol ott tiszták nálunk tisztábbak általánosságban, inkább az emberi kapcsolatok bensőségességét okolják és a fegyelmezetlenséget no meg, hogy arrafelé rengeteg az öreg.
A kérdéses társadalomban (kultúrkörben) az egyéni higiénia mennyire áll közel ahhoz, ami járvány esetén követendő lenne.
Csak ezen múlik.