Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem lesz egyszerű.
Pörgesd fel az oldalt és a legalján a "kapcsolat" -nál próbálkozz.
Moderátor , szerkesztő van esetleg ? Gyors segítségüket kérném.
Nem lesz nagy élmény motorral kimenni.... És nem csak amiatt,hogy az út elég szar,hanem mert szinte végig le van szórva azzal a fehér színű aprókaviccsal... Viszi el a motort rendesen,na meg utána moshatod 1napig A látvány viszont tényleg szép és el is kezdték valamelyest renoválni,bár csak pár fal van meg... Ha bármi infó kell tudok segíteni,voltam ott vagy 20szor... A volt anyósék ott laknak... Mármint nem a várban....
Én a Rezi várat akarom már egy ideje megnézni. Évekkel ezelőtt próbáltam egyszer megnézni de akkor még nagyon szar út vezetett oda. Azt hiszem mára már ki lehet jutni oda akár két keréken is. Éveken át jártam el mellette mikor a nagyimhoz mentem Csabrendekre most már ideje lenne egyszer tényleg megnézni közelebbről is.
Lesz jobb idő kiszemeltem egy romkastélyt, meglesem azt majd jól készítek képeket vagy rosszul.
Voltam de nem a ház előtt.
Persze ez a lényeg. Na amúgy voltál motorozni ? úgy néz ki én sem ázok ma el haza felé
A lényeg, hogy múkodik wazz.
Bár azért egy picit fura. (Értem amúgy a működést hogy dúsabb lesz így a keverék) De valójában elveszek valamit a motortól és mégis magasabb fordulatszámon pörög úgy. Ez egy kicsit fura. De ez van
Jah jah nekem is valahogy így magyarázta a szerelő ez a levegőt veszi el nem pedig benyából ad többet.
100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
30.
Mi 30?
Mi mennyi?
Mennyi?
Wow!
Detto nekem is. Gázdúsító asszem így híják. Ugyanannyi befecskendezett benya mellé kevesebb levegőt enged be így lesz dúsabb neki az anyag hidegen.
Nekem a szerelők bemelegítik és utána ráülök és megyek!

GP Pilot!
Én elindítom szívatóval (Mert valami perverz oknál fogva nekem is van olyanom csak nem feltétlenül úgy működik mint a régi hagyományos szívató) Aztán felpattanok rá és úgy ahogy van gáz nélkül kuplunggal gurulok 3-400 métert majd alacsony gázzal haladok míg meg nem mozdul a hőfok mutató. Na akkor szívató be és haladhatunk.
Utoljára: Tiszta folyadéksúrlódás csak elméletben létezik! Ugyanis annak egyik feltétele az állandóan növekvő fordulatszám!
A magas fordulatszámnál gyorsabban melegszik a motor belső része, míg kívül "hideg". Ez nem túl jó a szerkezeti elemeknek.
Nyilván üzem meleg motor esetében érdemes beszélni, mert az a normál állapot.

Jól csinálod, lehet használni "hidegen" is, de értelemszerűen nem nagy terheléssel.
Ha már átmelegedett minden üzemi hőmérsékletre, hajrá.....
Ez a legtöbb, amit megehetünk (persze megfelelő olaj és csere intervallum) a többi már csak a fizikán múlik!
A turbófeltöltő tengelynél van tiszta folyadéksúrlódás, a nagy fordulatszám okán.
Én beindítás után amikor már vissza lehet tolni a szívatót , elindulok vele. Bár az első 5-800 métert pianóban teszem meg vele. Bár igazság szerint nem kellene megvárni míg átmelegszik mert a hidegebb olaj is ken főleg kopottabb szivattyú esetén nem is kicsit, sőt! Én így tartom.
Egy CB750 lassú nyugodt járású?