Egyetértek. 160 ló elég élvezkedni utcán és még nyomatékos is. Ha trükközök kicsit, 1-esben már 4-ezertől kerékre vágja magát dömper slickel Jelen pillanatban úgy érzem, hogy semmivel nem lennék előrébb egy új zx10-essel, vagy bömbivel. A racing vti gixxer viszont jöhetne
Mondtam mar hogy nem ugyanarra hasznaljuk az autot te kis ratyi :D nekem munkaeszkoz es kozlekedo eszkoz, elmenyt nem kell adjon. Elmenyre nekem is benzines lenne vagy 2.0turbo vagy szivobol 3ezer es 6henger hatsokerek hajtassal.
És akkor nekem van piros matrica a rendszámomon mert már régebbi tapusú Benzinessel járok. Mert a Hengerenkénti injektoros 97-es 1,5 Nexiám amiben tényleg csak 70.000 Km van olyan rohadt káros a környezetre. Soha egy dekányi füst nem jött belőle. Bezzeg ezeken az olajkályhákon ugyan is ilyen matrica van.
Egyetlen előnyük van a dizeleknek hogy jóindulattal működnek. Fater 1,9-es TDI Focusa ami amúgy kombi és akkora kb mint egy kisebb Nyerges elketyeg 4 - 4,4 l-el százon. ez mondjuk bicskanyitogató és mindig ezzel baszogat. A Nexia meg jó esetben becsalogatható 7 alá
A mérnöki tervezés nagyjából a teljesítmény, tartósság, ár függvénye. Aztán, hogy melyik szempontot milyen arányban kell figyelembe venni az mindig változik. Valószínűleg a Te motor többet elmegy, mert eleve olyan tervezés, meg a célközönség se a legvadabb réteg. Aztán a mai superbike alap motoroknál már kevésbé érdekes a tartósság, hanem a teljesítmény, ár.
Régebben még léteztek sportmotorban is egészen jó kompromisszumos megoldások, mint például első szériás ezres gixxerek. Az utca emberének sem voltl elvárása, hogy tuning nélkül 200 lovas motorja legyen. Ma már le fel se ül a sznob gecije egy 160lovas motorra, holott motorozni néha egy hat kilóssal sem tud majrécsík nélkül
A prémium triót sem kell félteni. Lakott terület vége tábla, természetesen ötödikben gyorsulnak ki, aztán csodálkozik, ha én ellépek. Ez úgy igaz az egész autós társadalomra, bár nyomaték gyáros motorost is láttam már így.
Rossz példa! Winkler tudna mesélni az amerikai technikáról. Egyébként tetszenek, de nem japán.
Egy Civic Type-R többet bír, mint egy 147-es Alfa alapmotorral. Ennyit a kihegyezésről.
A kihegyezett alatt azt értem hogy míg az én 1137 Ccm -es blokkom csak 136 LE meg 116 Nm nyomaték addig egy literes sport motor nem ritkán felülről veri a 200 Le meg a dunsztom sincsen mennyi nyomatékot. Az utóbbi egy jóval kihegyezettebb technika legalábbis szerintem. Csak arra gondoljatok mikor a régi 40-50-60 éves amerikai autók még vígan közlekednek hátuk mögött 1-1,5 millió mérfölddel. Azok is nagy vasdarabok melyeken az illesztési hézagok szerintem faékkel kellett mérni aztán még mindig nem estek szét. Európában egy 60 éves BMW-t ami azért egy komoly kocsi vitrinben hordják körbe nehogy valaki rátüsszentsen mert még a végén valami leesik róla. (Kicsit sarkítottam de szerintem értitek mire gondook)
Egyetlen előnyük van a dizeleknek hogy jóindulattal működnek. Fater 1,9-es TDI Focusa ami amúgy kombi és akkora kb mint egy kisebb Nyerges elketyeg 4 - 4,4 l-el százon. ez mondjuk bicskanyitogató és mindig ezzel baszogat. A Nexia meg jó esetben becsalogatható 7 alá
Régebben még léteztek sportmotorban is egészen jó kompromisszumos megoldások, mint például első szériás ezres gixxerek. Az utca emberének sem voltl elvárása, hogy tuning nélkül 200 lovas motorja legyen. Ma már le fel se ül a sznob gecije egy 160lovas motorra, holott motorozni néha egy hat kilóssal sem tud majrécsík nélkül
Egy Civic Type-R többet bír, mint egy 147-es Alfa alapmotorral. Ennyit a kihegyezésről.
AMTS tele volt ilyen matricás 1-2-3-as Dizel Golfokkal