Igen ezt én is tapasztaltam már mikor 1-2-szer kétszer ott hagytak a komoly sport gépek a lámpánál akkor szoktam mondani 3. ilyen előtt hogy "Skacok 60-ról direktben lépjetek meg előlem" azért a majdnem 120 Nm nálam sem hazudik (Nah jó nem túlozzunk asszem papíron csak 116 Nm)
Majd megnezed otthon.
Nagyjabol az van a videon, hogy egy regi 25 eves fostalicska HD ratbike - igaz, hogy rovid tavon, de - odaver a 170 loeros CBR 1000 RR-nek - amin egy igencsak bena pilot ul, mert kb alapjaratrol akar startolni, holott a leirasban azt irjak, hogy a cbr-es nyominak jelentos palyatapasztalata van, ami a startolasat elnezve egyatalan nem jon at
Mondjuk en is lattam mar olyat, hogy a csavo beallt az andrassy-n az 1.8-as intruder melle a gixerrel, aztan elnyilt a csipaja, amikor az a 160Nm nyomatek atment az aszfaltra
A diavel relatív könnyű, és 160ló ha jól emlékszem +az érintett típus még hegyezve volt. Van benne kipörgés gátló stb... gyakorlatilag nyélgáz és peremig döntés. Sok sportmotorost ismerek aki ezerszer lassabb, mint ismerősöam diavellel. Persze ez lehet a májerekre nézve szégyen picit.
Én azért küzdöttem vele, néha sikerült a kanyarokban elhagynom, mert azért mégiscsak jobban tudok dönteni, és kiülni. Egyenesben jobban ment a TL-nél. Hogy rohadna meg a szemet olasza
Ezt sajna nem tudom megnézni mert a cégnél a Jútyub le van tiltva. De igaz ami igaz létezik a Boss-Hoss ami azért tényleg meglepő. De amúgy általánosságban elég tohonya gépeket gyártanak Amerikában szériában. Bár a V Rod egész fickósra sikeredett.
Az R. 36. §-a a következő (12) bekezdéssel egészül ki:
„(12) Ha a járműveknek útkereszteződésben, útszűkületekben, szintbeni vasúti átjárónál vagy egyéb forgalmi okból meg kell állniuk – előre sorolás céljából –, kétkerekű motorkerékpárral, illetve kétkerekű segédmotoros kerékpárral az álló járművek mellett, vagy azok között, kétkerekű kerékpárral az úttest szélén, az álló járművek mellett jobbról szabad előrehaladni, ha
a) az előrehaladáshoz elegendő hely áll rendelkezésre, és
b) az irányváltoztatási szándékot jelző járműveket az irányváltoztatásban nem akadályozzák.”
Ha jól emlékszem nem túl régi tanulmányaimból. Nem kötik az előre csorgást lámpához csak ahhoz hogy a kocsisornak állnia kell. Tehát lassan szakaszosan mozgó sor mint amilyen a dugó még belefér de a az állandóan mozgó de 10-el guruló torlódás már nem feltétlenül.
Igen ezek a nagy Power Crouser-ek komoly meglepetést tudnak okozni. Ilyenekre gondolok mint V-max, Rocet III vagy a Diavel meg a hason szőrű Európai és Ázsiai gépek. Mondjuk az amerikai gépektől nem szoktam meglepődni ott még azok sem mennek jól amiket sport gépnek gyártanak le mint pl a BUELL-ek de a korábban említettek tudnak menni mint az állat.
Minden ilyen bazinagy nyomatékú gép tud meglepetést okozni.
De a súlynak és az építésmódnak is megvannak a határai.
Pláne ha csak mint én 70 nm-el tudok gazdálkodni.
Motorozni se nagyon tudok csak motorral megyek fagyizni stb.
Nagyjabol az van a videon, hogy egy regi 25 eves fostalicska HD ratbike - igaz, hogy rovid tavon, de - odaver a 170 loeros CBR 1000 RR-nek - amin egy igencsak bena pilot ul, mert kb alapjaratrol akar startolni, holott a leirasban azt irjak, hogy a cbr-es nyominak jelentos palyatapasztalata van, ami a startolasat elnezve egyatalan nem jon at
Mondjuk en is lattam mar olyat, hogy a csavo beallt az andrassy-n az 1.8-as intruder melle a gixerrel, aztan elnyilt a csipaja, amikor az a 160Nm nyomatek atment az aszfaltra
https://www.google.hu/url?sa=i...
A diavel nem hosszú mint a vonatfütty?
Én azért küzdöttem vele, néha sikerült a kanyarokban elhagynom, mert azért mégiscsak jobban tudok dönteni, és kiülni. Egyenesben jobban ment a TL-nél. Hogy rohadna meg a szemet olasza
„(12) Ha a járműveknek útkereszteződésben, útszűkületekben, szintbeni vasúti átjárónál vagy egyéb forgalmi okból meg kell állniuk – előre sorolás céljából –, kétkerekű motorkerékpárral, illetve kétkerekű segédmotoros kerékpárral az álló járművek mellett, vagy azok között, kétkerekű kerékpárral az úttest szélén, az álló járművek mellett jobbról szabad előrehaladni, ha
a) az előrehaladáshoz elegendő hely áll rendelkezésre, és
b) az irányváltoztatási szándékot jelző járműveket az irányváltoztatásban nem akadályozzák.”
http://youtu.be/jXsoAdh5P5g
Ezt mindig elfelejtem.
De a súlynak és az építésmódnak is megvannak a határai.
Pláne ha csak mint én 70 nm-el tudok gazdálkodni.
Motorozni se nagyon tudok csak motorral megyek fagyizni stb.