Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A lényeg ott van, hogy pl.: egy 10%-os emelkedőn milyen sebességgel képes "feltolni" azt a járművet az adott teljesítményű motor.
Semmi penzert nem cserelnem le a dizel autot egy benzinesre, kivetel ha legalabb 3000es es v6 :D
Valójában a dizel egy nagy átejtés, de ha az emberek szeretik, akkor miért ne...
Régen minden normális autós-motoros újságban volt az adott modellhez tartozó nyomaték és teljesitmény diagram, sebváltó fokozatkiosztás diagram, rugalmasság tesztek, pontos súlyadatok, sebességmérő pontatlansága. Ezek alapján lehetett következtetni egy adott tipusra.
Most elég leirni, hogy minőségi az érzet, meg nagyon jó, meg fasza.... seggdynamometer
Okés kezdem kapisgálni.
Az érzet számít hogy ha megcsavarod a gázkart mekkorát tol rajtad,ha nem számítana senki nem venne dízel autót meg ezres motort meg nagyobbat,meg nagyobbat meg.......
Nem vágod. Ha van egy motor, ami főtengelyen 5000 fordulaton 100Nm-t produkál, közben 100km/h-val haladsz. Van egy másik motor, ami főtengelyen 10 000-fordulaton 50Nm-t prudukál és szintén 100km/h-val halad. A végeredmény, hogy mindkét motor ugyanannyi nyomatékot ad hátsó keréken.
Sajnos nem. De olvastam amit írtál nagyon kicsi pénzért vannak a dobok, érdemes velük foglalkozni.
Értem. Meggyőzhető vagyok. Bár ha jól emlékszem keréknél mért nyomaték mindig kisebb mint a főtengelyen mért. De ennek utána olvasok ha van rá egy kis időm. De most cigarettázni megyek.
Ugye a valtonknak az a neve hogy nyomatekvalto, hasrautessel mondok valamiket, kuplungodnal neked 2x akkora a kuplungfogaskere mind a fotengelye, ott lesz 70bol 140. Egy r6nak meg mondjuk 3x akkora igy neki ott mar 210nm van es akkor ahogy megyunk hatra a kerekhez egyre jobban sokszorozodik ez a szam.

Fotengelyen lehet azonos a nyomatek de kereken egy forgosabb motornal nagyobb lesz a nyomatek.
Értem én a veszteséget. De a veszteség százalékosan szerintem nagyjából azonos mindkét esetben tehát mondjuk buksz 25%-ot (most csak mondtam valamit.) azt elbuktad a 140-ből is meg a 70-ből. az arányok szerintem azonosak maradtak hiszen kuplung áttétel meg minden egyéb van mindkét motoron. Továbbá szerintem a fogaskerék fogai is hozzávetőleg azonosak maradnak. De mondom én ezt számítással nem tudom alá támasztani ezt csak megérzés alapján mondom.
Hat fogyelj, te főtengelyes adatot irsz. De kiszamolod hogy 70Nm-ed van fotengelyen, onnan van egy atteteled a kuplungnal, onnan a valtohoz, onnan a lancattetel. Most ezeket szamold vegig, hamar kijon a nagy kulonbseg.
Pocses nem tudsz valaki Győr környékén aki szénszállal foglalkozik ? Javítani kéne egy kipufogó palástot de szénszálas.
Most olvasom a válaszokat tegnapról.

Nem feltétlenül értek ezzel egyet de ezzel semmi baj sincs nem lehet mindenki egyforma. Épp ezért szép a világ hogy mindenkinek saját véleménye van. Amúgy ezt nem feltétlenül értem hogy jött ki ez az eredmény. A nyomaték az nyomaték nem igazán értem hogy ha az egyik blokk 140 Nm a másik meg 70 akkor mégis hogy visz le sokszorta több nyomatékot a kerékre a kisebb nyomatékkal rendelkező blokk mint a nagyobb. Közben valaki eltalicskázza vagy mi ? Amúgy tényleg nem értem nem bekaffogni akarok, épp ezért észérvekkel megértem ha megírjátok az okokat.
Azé malac.
hát nem vagyok oda érte amikor felúszik az első kerék főleg mivel a malac olyan nehéz mint a dög.
Neked van ma fizu, nekem egesz honapban fizu van
Félsz egy kis izgalomtól?
Na beindult a facebook csevego
A megázással még annyira nem is lenne baj de elöl Supercorsa van a malacon és az nem feltétlenül díjazza a vizet.
Azt én nem tud6tom de itt besimult rendesen, így akkor nekiállok kolléga új navijára egy új poGramot hegeszteni.
Reggelt. Megázok ma hazafelé vagy hazajutok a sorok között ?
Mi van? 1-én van fizu ilyenkorra már el kellett volna fogynia!
Háá nem az van
Ma van a hónap legszebb napja
FIZU VAN MA
Majd megyek és jól elköltöm

Na ne tartsá elfele
Majd hétfön megkapod ami jár
Bacchatod majd csak hétfőn.