Különbet viccet félre téve az egy egész jó motor. Csak az egyik cimbim szerint aki hasonlón gurul asszem 2004-5 körüli Tuono-ja van vagy volt. Azt mondja hogy egy kicsivel szerviz igényesebb meg az Apriliákon elég sérülékenyek a hűtők. Neki is már nem egyszer kilyukadt a hűtője mert a felverődő kavicsoktól semmi sem védi a hűtőt.
Például egy Ducai Diavell is tud meglepetéseket okozni. Egyik ismerődöm úgy használja, hogy már mindkét lábtartója félig el van kopva. Bár nem értem akkor miért nem vett mást, na mindegy, de elég sok embert meg tudna enni vele
Viszont olyat tol hogy a szemed kifolyik,vasárnap Tát-Héreg szakaszon utolértem egy ilyet,mondom átlépem mint a pocsolyát ahogy egy hasonszőrű cruiserrel szoktam.
Az fura volt hogy kanyarban is tolta az autók közt,de mikor egyenes lett rátette a szeneslapátot 160-nál még enyhén nyúlt el.Jó 370 kiló tehát időben el kéne csapni a gázt kanyar előtt mert csúnya vége lett volna.
Viszont mindenki blablázza hogy a bandit meg gsxr1100 a mozdony................na azok max a Tomas a mozdony lehetnek mellette.
De én a mostanival meg vagyok barátkozva. Még egy jó ár évet eltöltök ezen aztán majd utána keresek valamit. Bár a Honda megbízhatóságát lehet hogy nem akarom lecserélni valami másra.
Még az is jöhet persze minden sallang nélkül se háttámla se bőr táska és azzal az oldalán végig húzódó hurkatöltővel is kéne kezdeni valamit nomeg ugye szélvédő meg mindenféle bizbasz nélkül
Sőt most hogy a típusokat lapozgatom valójában mindegy is hogy milyen dizájn csak nagy öblös nyomatékos motor legyen benne és ne legyen rajta idomzat. Jöhetne egy Diavell is simán. Nekem az is tetszik.
Nekem inkább a Naked-es jellegű dizájn jön be. Ami nem feltétlenül Naked de arra hajaz. Pl MT01 vagy nagy szörnyecske vagy EBR 1190 SX a Super Duke. Lehet hogy egyik másik igazi Naked de azokban kisebb, liter vagy az alatti motorok dübörögnek de én a liter feletti nyomaték gyárakat szeretem jobban.
Igazából nekem bejön az új szögletes nagyon,a kerek is jó,de a nagynál már megint változtattak,az sem rossz,szerintem következőre váltani fog a kicsi is.
Az fura volt hogy kanyarban is tolta az autók közt,de mikor egyenes lett rátette a szeneslapátot 160-nál még enyhén nyúlt el.Jó 370 kiló tehát időben el kéne csapni a gázt kanyar előtt mert csúnya vége lett volna.
Viszont mindenki blablázza hogy a bandit meg gsxr1100 a mozdony................na azok max a Tomas a mozdony lehetnek mellette.
Ha nem akkor kinek a rendszámát fogja fotózni?
Mondjuk kb így :
http://www.bikesdoctor.com/wp-...
Így jöhet. Bár a kipufogó itt is óriási és a tükrök sem jönnek be de ez már határeset.
De az inkabb kruzer, mint naked
Max. teljesítmény: 140 LE (102 KW) 5750 /min-nál
Max. forgatónyomaték: 200 Nm 2500 /min-nálan neked való.
De nem az uj gagyilampas, hanem a regi klasszikus kerek
Ha mar naked, akkor CB900, vagy CB1000R, Tuono, Z750-1000.
Jót tett hogy leváltottáka buzis gladius style-t.