Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Volt vele baj?
Na akkor elárulom,hogy a daliás időkben ilyen kis kardánosom is volt... Pont ebben a színben
Az egy szép motor! A sima kivitelre gondolok, a C az már elég béna. Azt legalább nem sajnálnám átfaragni.
Vagy más néven vízszivattyú.... Na,Te tényleg értesz dolgokhoz!
A CX500 nagy kedvencem! A trágyapumpa.
Oké,én láttam,hogy milyen galériákat tettél föl...én meg egy jó részükkel mentem is Egyik kedvencem volt a GPZ600R,meg annak a haverja,a GPX600R...Na meg a CX500...mi is volt a csúfneve? Akkor tudod,nem?
Nem hiszel nekem? Velem lehet komolyan is beszélni!
Oké...egy nullát levehetünk... De nem muszáj
Szerintem a lófaszt! Persze ha lehetne komolyan tárgyalni Veled kinyögnéd,hogy hány éves is vagy pl. Mert én konkrétan a 80as években első körömet GPz 11000zal tettem meg
Abban az időben én CB750-nel toltam!
Na jól van,a vége csak poén volt...de az eleje igaz Sokat kísérleteztünk...de meg is tanultunk motort szerelni(azt hiszem)2haverom épített 4hengeres P20at... Az amúgy abban az időben nagy kihívás volt
Akkor még nem volt meg GP Pilot! Ergo....
Sok mindenben tévedsz!
Nekem volt egy P20-om.Na egyszer unalmamban elfűrészeltem az alapjárati csavarokat a gecibe Rágatni kellett neki,hogy le ne fulladjon...de úgy ment,hogy GP pilotokat aláztam vele... Ááááááááááááá,akkor még nem is volt csak MTV1 Fekete-fehérben
Írtam a galériához....remélem teccik
Az nem kell! Csak a típus! Csak segítenék, ha hagynátok! Mert befolyásolja a teljesítményt! Ha alig van alapjárat nehezebben indul el, mintha lenne, Tehát állórajtoknál igenis fontos!
Motorszám,vázszám...Rendszám Haggyad má a hülyeséget! Majd fejjebb veszem az alapjáratot oszt megy 300at,mi?
Típusa? Márkája?
Egy 4 hengeres 250ccm 25kw-sport túra.
Nem! Bizonyos komoly fejlesztésű gépek!
Villanymotor...?
Az attól függ milyen motorod van!
igen , de csak míg jár a motor !
Nem.
Sziasztok.Az alacsony alapjárat befolyásolja a teljesítményt?Lehet buta kérdés de ez van nem tudom.