Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez védhetetlen,akárhonnan is nézzük.Persze,azért van olyan ember,aki még ezt is hárította volna(itt van sportmotoron)..
Akkor lássuk, a motor beceneveket. kettő jut eszembe kapásból, a csúzli és a parasztjawa.
Csak sima CZ 175...abból a haveri körnek volt jó néhány.Azon tanultunk szerelni.Külön olajzás...sebváltó-berúgókar ugyanaz...stb.
Sajnos ilyen képeket látva egyértelmű a helyzet.
Az első képet látva még átfut az ember agyán, hogy hátha elengedte,és csak a motor találta el az autót akkor talán van esély ha nem kap el semmit,de 240 ről már nincs szó semmilyen esélyről.
Engem sem érdekel. Az, hogy itt etetek pár usert és felveszi az egy dolog.
Szerinted...?Amúgy kb.240nel ment...a szakértők szerint.
Ez itt történt a városunk bevezető szakaszán,azóta is ott az emlékhely,meg volt egy motoros megemlékezés...na én kb.azóta nem reagálok arra,hogy ki a gyorsabb,meg milyen a majrécsík....
Pfff.Bukógomba nem sokat ért.Megmaradt a barátod?
Ez ismerős, erről talán volt még galéria is anno.
Ez meg egy barátom volt... Na ezért nem szoktam én beleszólni a gyorsasági vitákba...meg hogy hogy áll a rendszám....Pedig Ő már tudott valamit...és ez lett a vége.
CZ 175 Sportod volt? Arról jöhetne egy leírás.
Akkor nem működött, pedig kipróbálnék egy ilyet.
Az elgondolás jó volt,de nem ért szart se.A tesztekben is leírták,hogy érdemesebb kikötni.Igazság szerint arról szólt volna,hogy hirtelen fékezéskor egy membránon keresztül megnövelte volna a teleszkópban nyomást,hogy ne térdepeljen le a motor.Talán még most is megvan az összekötő cső,amit kivettem
Abban az időben elég sok Suzukin volt, milyen érdekes, hogy utána elhagyták. Most meg megint jön vissza.
Ez e...
Értem. 70-es évekbeli japán motorod nem volt?
Miért kötötted ki?
Na...nagyapámat motor ütötte el,és meghalt 4éves voltam akkor.A családban hallani se akartak a motorról... Ezt azért írom le,mert ahhoz képest később használtam vagy 20fajta motort Általában kíváncsiságból cserélgettem.Meg sok szerelni volt nálam.
A Kawáknál a túl nagy fordulat volt a gyerekbetegség...Volt egy ZZR 400,az meg nyomta tököm Szar volt az üléskiképzése szerintem.
Aztán pl.a GSX 750ES teljesen jó volt,bár a térdeplésgátlót már másnap kikötöttem a picsába ...stb
Látom volt GSX 750-ed, az is jól néz ki, azt hiszem abban van fokozatkijelző is.
Ha már műszerfal, Katana?
Abban az időben a műszerfala kuriózum volt...
Volt olyan japán motorod, ami betegágy volt? A CX biztos nem, a Kawákat sem gondolnám.
Nagyobb képen.
Nem,de én alapból nem kedveltem a V motorokat.Abban az időben nem is igazán voltak még kiforrva szerintem. De azért később volt SV650em,az S-es,már nem a csővázas.