Az első képet látva még átfut az ember agyán, hogy hátha elengedte,és csak a motor találta el az autót akkor talán van esély ha nem kap el semmit,de 240 ről már nincs szó semmilyen esélyről.
Ez itt történt a városunk bevezető szakaszán,azóta is ott az emlékhely,meg volt egy motoros megemlékezés...na én kb.azóta nem reagálok arra,hogy ki a gyorsabb,meg milyen a majrécsík....
Ez meg egy barátom volt... Na ezért nem szoktam én beleszólni a gyorsasági vitákba...meg hogy hogy áll a rendszám....Pedig Ő már tudott valamit...és ez lett a vége.
Az elgondolás jó volt,de nem ért szart se.A tesztekben is leírták,hogy érdemesebb kikötni.Igazság szerint arról szólt volna,hogy hirtelen fékezéskor egy membránon keresztül megnövelte volna a teleszkópban nyomást,hogy ne térdepeljen le a motor.Talán még most is megvan az összekötő cső,amit kivettem
Na...nagyapámat motor ütötte el,és meghalt 4éves voltam akkor.A családban hallani se akartak a motorról... Ezt azért írom le,mert ahhoz képest később használtam vagy 20fajta motort Általában kíváncsiságból cserélgettem.Meg sok szerelni volt nálam.
A Kawáknál a túl nagy fordulat volt a gyerekbetegség...Volt egy ZZR 400,az meg nyomta tököm Szar volt az üléskiképzése szerintem.
Aztán pl.a GSX 750ES teljesen jó volt,bár a térdeplésgátlót már másnap kikötöttem a picsába ...stb
Nem,de én alapból nem kedveltem a V motorokat.Abban az időben nem is igazán voltak még kiforrva szerintem. De azért később volt SV650em,az S-es,már nem a csővázas.
Miért kötötted ki?
A Kawáknál a túl nagy fordulat volt a gyerekbetegség...Volt egy ZZR 400,az meg nyomta tököm Szar volt az üléskiképzése szerintem.
Aztán pl.a GSX 750ES teljesen jó volt,bár a térdeplésgátlót már másnap kikötöttem a picsába ...stb