mi miután anyagi csődbe kerültünk az egész buli miatt, sajnos udvarra szorultunk, emellett ráadásul egy lovarda mellett van a műhelyünk, szóval volt küzdelem, ahhoz képest jó lett, ahhoz képest... de egy hónap éjjel - nappal meló, csiszolás minden, lehet fel is teszem, ha már egész nap ez volt a téma
igen, utána kicsiszolás, polír, nagy meló egyébként a fényezés, nagyon nagy meló, főleg ha a szín sem persze egy egyszerű, meg most aláfújós síznek már a divat, hát volt szopás...
nekem is van 3 ezer forintos szórópisztoly, hát avval max az fest szépen aki nagyon profi, legalábbis a széleken olyan össze-vissza fúj hogy nem tudom összehozni hogy ne legyen csíkos
komolyan mondom a spray festék sokkal szebben szót mint a gagyi pisztoly
amúgy egy csomó helyen tudnak úgy színt keverni hogy egyből spray-be töltik, kisebb idomokra az is jó lehet
én lefújtam a kombi opel tetejét, meg a motorháztetőt
nem lett szép de szar sem, ha nem lennék lusta és kipolíroznám akkor elég jól nézne ki
leszámítva a motorháztetőn a bogarat ami már örökké a lakk foglya marad
szóval ha elsőre ilyen lett 3-4 akvóció és szerintem tudnék olyat alkotni ami piacképes lenne, persze egy megfelelő helyen és nem az udvaron a nyárfák alatt
nyugi :D én nem olvastam sehol, milyen motorról van szó egyébként, és én mindent is ellenőrzök bizonyos időközönként, de más évjáratokról beszélünk keményen ;)
én esetemben meg amik jönnek hozzám többnyire, bizony kell ellenőrizni!
Én is ezt csináltam: 25l-es olajos kompresszor + 90-es autógáz-tartály + leválasztó. Jól működött, de azután a kisebb dolgokat inkább egy filléres 0,5-ös pisztollyal fújtam, ahhoz meg elég volt a 25l-es tartály is, lusta voltam rátenni a nagyra
A Nissan lökösén legalábbis egyáltalán nem tűnt fel, hogy nem gyári fény - igaz az sima fehér volt...
Hehhhhh????!!!
Egy kis szöveg értelmezés!
2016 kawasaki , vagyis 2éves 12ekm eu3-as besorolású Versy 1000
Csak kérdezem!
(Nem hiszem higy a kawasaki szar motorokat csinálna!)
Miért is kellene gyertyát ellenőrizni, nem beszélve a szelep ellenőrzésről?????
Nem egy kihegyezett technikáról beszélünk ami a vereseny pályára van kitalálva.....
Laikus hozzá nem értő tulaj lennék csak szaladtam volna a mérkaszervizbe ha egyenetlenek járást, rángatózást vélnék felgedezni és akkor mondanám hogy lessük meg a gyújtás részét (ne keljen sorolnom hogy ebbe mi minden tartozik)
Ezzel nem megbántani akarlak, csak fogom a fejem hogy tudóm milyen sulit végzel, vagy csak hirtelen felindulásból nem érteted a "delikvens" kérdését
és a válaszom alapján furcsáltad hogy NEM ELLENÖRIZNÉM A GYERTYÁT SE A SZELEPEKET....
4x lett festve.......
ennek az árából lehet venni egy középkategóriás kompresszort(5ezer felé már használhatóak vannak), kicsit megmókolni mert a boltiak szar kis tartályokon vannak(egy esetleg több 100-120l autógáztartályt pluszban rátenni)
kell hozzá egy festékszóró is 30 ezer felé már van olyan ami használható de 60-70 felé már olyan is ami egész jó
aztán lehet gyakorolni festeni
motor idomokhoz nem kell annyira sok levegő, az ócskavasasnál ki kell kukázni pár lavórt vagy hasonló tárgyat amin vannak ívek és lehet gyakorolni
már aki ennyire finnyás hogy ennyiszer kell festeni mert senki sem elég jó.....
Ez egy ilyen "sport " elkapaz ember egy kutyát teló csere festés stb. Egykererekezés elszakad a lánc begyüri törik a tengely . Elfogy az olajzás beáll a főtengely és sorolhatnám :)
Kopik... de nyáron csúszott 2x egymás után, tél meg szétbassza a motort; meg hát eddig nem volt tényleg egy fényezés sem olyan "gyári" minőség, sosem vagyok elégedett smemivel, így mindig tovább - tovább, nyáron valószínűleg megint
mi miután anyagi csődbe kerültünk az egész buli miatt, sajnos udvarra szorultunk, emellett ráadásul egy lovarda mellett van a műhelyünk, szóval volt küzdelem, ahhoz képest jó lett, ahhoz képest... de egy hónap éjjel - nappal meló, csiszolás minden, lehet fel is teszem, ha már egész nap ez volt a téma
igen, utána kicsiszolás, polír, nagy meló egyébként a fényezés, nagyon nagy meló, főleg ha a szín sem persze egy egyszerű, meg most aláfújós síznek már a divat, hát volt szopás...
komolyan mondom a spray festék sokkal szebben szót mint a gagyi pisztoly
amúgy egy csomó helyen tudnak úgy színt keverni hogy egyből spray-be töltik, kisebb idomokra az is jó lehet
nem lett szép de szar sem, ha nem lennék lusta és kipolíroznám akkor elég jól nézne ki
leszámítva a motorháztetőn a bogarat ami már örökké a lakk foglya marad
szóval ha elsőre ilyen lett 3-4 akvóció és szerintem tudnék olyat alkotni ami piacképes lenne, persze egy megfelelő helyen és nem az udvaron a nyárfák alatt
én esetemben meg amik jönnek hozzám többnyire, bizony kell ellenőrizni!
A Nissan lökösén legalábbis egyáltalán nem tűnt fel, hogy nem gyári fény - igaz az sima fehér volt...
Egy kis szöveg értelmezés!
2016 kawasaki , vagyis 2éves 12ekm eu3-as besorolású Versy 1000
Csak kérdezem!
(Nem hiszem higy a kawasaki szar motorokat csinálna!)
Miért is kellene gyertyát ellenőrizni, nem beszélve a szelep ellenőrzésről?????
Nem egy kihegyezett technikáról beszélünk ami a vereseny pályára van kitalálva.....
Laikus hozzá nem értő tulaj lennék csak szaladtam volna a mérkaszervizbe ha egyenetlenek járást, rángatózást vélnék felgedezni és akkor mondanám hogy lessük meg a gyújtás részét (ne keljen sorolnom hogy ebbe mi minden tartozik)
Ezzel nem megbántani akarlak, csak fogom a fejem hogy tudóm milyen sulit végzel, vagy csak hirtelen felindulásból nem érteted a "delikvens" kérdését
és a válaszom alapján furcsáltad hogy NEM ELLENÖRIZNÉM A GYERTYÁT SE A SZELEPEKET....
ennek az árából lehet venni egy középkategóriás kompresszort(5ezer felé már használhatóak vannak), kicsit megmókolni mert a boltiak szar kis tartályokon vannak(egy esetleg több 100-120l autógáztartályt pluszban rátenni)
kell hozzá egy festékszóró is 30 ezer felé már van olyan ami használható de 60-70 felé már olyan is ami egész jó
aztán lehet gyakorolni festeni
motor idomokhoz nem kell annyira sok levegő, az ócskavasasnál ki kell kukázni pár lavórt vagy hasonló tárgyat amin vannak ívek és lehet gyakorolni
már aki ennyire finnyás hogy ennyiszer kell festeni mert senki sem elég jó.....