Na,egy pickpackpontos malőr után ideert a bogarhalo meg orrvédő,ahogy sejtettem japanos precizitassal bekattant a helyere mindketto ,az RS2-n ez enyhe küzdés,nem is ertem miert nem adtak gyarilag.
Igaz enyhe harc mire bejutok a sisakba,kivancsi leszek a bogarhalo mit vesz le a zajbol.
Meg kene tarcsiba arcparna meg egy plexi.
Eszmeletlen dragan van fenyre sotetedo,ami miatt a napszemuveg odon kacat,de nem veszek mert csak. http://youtu.be/OtK4J2nwUJo
2k-2 komponensű
nagy flakonba a lakk kicsibe az edző
1l+0,5l ilyen 5-6 ezer ft és ha megköt elég harcias
amúgy azt elég vasatagon lehet szórni és nagy nyomással, már nem emlékszem de olyan 3-4 bar felé locsoltam mint állat vitte a reggeli szellő 10 méteren túl is
szegény kecském elmenekült a kert túlsó felébe olyan rettenet büdös a cucc
Amúgy az ujrafényezett motorelemek sokkal sérülékenyebbek mint a gyári festés,pláne ha évente két réteg kerül az idomokra,érdemes átlátszóval fóliázni védelem miatt.
szerintem hidegben egy fasza hengerrel meg lehetne csinálni szépre is
csak nagyon el kellene találni a folyadék sűrűségét
de a hideg feltétlen fontos mert az oldószer kurva gyorsan párolog már 20 fokban is
amúgy a töltött spray szerintem a legtutibb minimál befektetésű dolog 2 flakonnal kell több és lehet gyakorolni
igen, vettünk mi is azt is, de persze lelépet azzal is a kedvencünk, nem vettünk újat, pont elég volt a festékeket, anyagokat újra venni, meg lekaparni az ő munkáját , totál anyagi csőd.... de muszáj volt megcsinálni... kegyetlen éjszakák és nappalok voltak az elmúlt hetek...
de motor esetében még az pl ilyen szar környezetben absz járható út, igen :)
én vagy 4 négyzetmétert csiszoltam vissza az alapozóig, szóval nem kell mondani mekkora szopás
ráadásul hol volt lakk hol a nap már megette így azért még nehezebb volt
kicsi idom festésre lehet csinálni fólia sátrat léc+ fólia, elég pár négyzetméter, de ahhoz hogy egy kombi kocsi elférjen nagyobb hely kellene
https://bukosisakbolt.hu/bukos...