Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig hűvös időben mennyire szeretem a szélvédelmet, hhhhmmmmmmmmm...
mindjárt küldök számokat, de ezek kb pestiek
Jobb az idomtalan.
Naná! Lszi!
Ha választani lehet minél inkább nyugatra, minél kevésbé kelljen átvágnom Budapesten :)
De a lényeg, hogy átmenjen a motor.
2. műszakija lesz, 7000-et futott 6 éves - tehát annyira azért nem gáz...
(az első műszakin már idom nélkül került a rendszerbe - be is szóltak, de átengedték)
Jah és ujfenn rájöttem hogy rühellem az idomokat a motoron.
Most szórom vissza a kotvány hondára.Brrrrrrrr.
vannak képeid? megnézném :)
igen, de ha mész, használod, kopik, főlege gy öreg motor :) sosincs az hogy tökéletes
A bánatos francot kevés.
Csak ugy kell a menést szervezni,elugrik az ember fagyizni......................Malagába.
5 romhalmazt építettem újjá, mindegyik után egyre kisebb volt az öröm-faktor. Nemrég adtam el az Mz 250-est is. Mondjuk én mindent úgy csináltam, hogy egyszer! Vissza bontani semmit ne kelljen, mert az dupla munka, sokkal érdemesebb mindent egyből jóra csinálni, átgondoltam, tervezetten.
az a legkönnyebb, megveszed a tipi topi motort és mész, nekem ez.... kevés :)
3 éve tart, és másokét is csinálom :)
másnap=másnak
tudod milyen jó érzés felépíteni saját motorod? meg magad szerelni, építgetni, fényezni? kurva jó érzés( de ez is kinek mi, természetesen!!!) de te tudom inkább tárgyias közelítésből nézed a motorokat, amivel persze nincs baj, nekem más... :)
Ez a kezdeti lelkesedés. Nem adok innentől 2 évet és szét fog cseszni az ideg, ha a kevés és drága szabadidődet motorozás helyett szereldézéssel fogod tölteni a saját motorodon. Másnap munka, az más, az meló. De a sajátod az a szabad időd kiteljesedése és az a garázsban igen ingerszegény.
de én szeretem ezt.... csak most kicsit ez így sokkk volt
Ezt elhiheted nekem, 15 évet szoci motoroztam, meg kétüteműztem. Jó erre az injektoros gépre felülni és menni ahelyett, hogy a sűrű időszakos karbantartásokkal meg újra festésekkel foglalkoznék.
Ez egy őszinte vallomás volt, piros pont. Pedig a motorozás onnantól válik igazán élvezhetővé, mikor már nem kell szarolni a motorokkal, nem kell pót alkatrészeket hurcolászni, fényezésen agyalni, semmi ilyen időrabló dolog.
Csak felülsz, indítasz és mész.
Az idő kincs, nem lehet motor mellett dekkolással pazarolni, az élmény az úton van, nem a garázsban.
így van! de alapvetően én így szeretem, nekem önmagában a motorozás, hm... túl egyszerű lenne, csak felülni, és menni, szeretek szenvedni :D
Szeretsz te erre a motorra sokat költeni meg sok időt rátolni... Úgy értem többet, mint ami szükséges.
tudok egy - két helyet... írjak?
dede, sztem most ugye egyszerre 2 fényezés volt egymás után, mert amit ő megcsinált, azt mindent le , és mi újra, szóval össz 6 körül van :D

ő már megmarad örökre .... nem is választhatnék mást, megkövezne a nép majd mellé lesznek újak, csak hát ... ha tökéletesre akarom , elég nehéz....
Várjáááá macska, jól értem, hogy 2 év alatt 4-szer lett újra festve a motorod? Nem volt az egy kicsit drága? Mármint úgy arányaiban egy öreg motort ennyiszer újra és újra festegetni?
Pont ez a kérdés. Régen kpm-hez hordtam, de ez most kicsit neccesebb, mert nincs idoma elöl.
igen, é is járkálok arrafele mostanában, ring-ezem.... kivéve amíg most a torkom helyrejön a napokban.

Nekem is volt műszaki, fényezésünk után ment egyből. Hova viszed?
Szombat este leugrottam Üllőre, az elég motorozás?
Autóalkatrészért.
Az nekem dumálással együtt 7.5 órás út volt :)

A héten meg valahol le kellene vizsgáztatni a kicsit. Csak most nem tudok még jó helyet.
Egy idom-pótló lemezt kellene előtte gyártani rá, mert tényleg ronda, hogy a tank alatt a semmiben ér véget a középső műanyag. Egy sablont már csináltam, de műanyaghoz hideg van már...