Maximum azzal...
Ha a motor nem úgy lett tervezve, hogy szépen szóljon, akkor kb. rakhatsz rá amit akarsz.
Most felteszek még én is egy korhű titán Remust, hátha valamit számít, de nem várok tőle semmit. Max annyit, hogy nem 2 cső megy hátra fölöslegesen
Mentem már 170 körüli lovas CBR1000R-el, de az a plusz erő már nem hiányzik.
Egy dolog van viszont: a hang. A Honda hangjától sajnos annyira nem áll fel a szőr a hátamon, mint mondjuk egy léges GSX-R-étől. De a Triumph se qtya!
Szoktam vezetni csőkormányos gépeket, 100-as tempó alatt nagyon kényelmesek, de 100 felett sokkal jobb számomra a Futura óriási idomzata és fél-sport, fél-túra testhelyzete. Főleg, hogy nem vagyok alacsony, így egy túra-enduro-n a függőleges testhelyzet helyett én szinte hátrafelé dőlök, ha kinyújtom a karom.
Azzal speciel nincs gond a Samsungnál sem.
Viszont a gyári appok minősége alapján úgy érzem máshol is hasonló uram-bátyám elvek mentén mennek a kiszervezések, mint nálunk az állami megrendeléskenél...
Félelmetes, hogy ezekre BÁRKI is rábólintott.
Bocs, akkor nem szóltam.
Valamiért kevesebb rémlett. De lehet, hogy kevertem a Guzzival
Az 1000F motorikusan nekem tökéletes, tehát ha azt hozza akkor nem kell jobb.
Nem érdektelen, mert kinézetre kb. mindent ver nálam! Mondjuk pont így képzelek el egy SZÉP motort.
Mondjuk kinézetre az a csúcs, ergonómiailag meg kb. a tiéd tetszik leginkább. Legalábbis ránézésre.
De igen, szeretem, ha legalább közepesen pörgős valami.
Ha a motor nem úgy lett tervezve, hogy szépen szóljon, akkor kb. rakhatsz rá amit akarsz.
Most felteszek még én is egy korhű titán Remust, hátha valamit számít, de nem várok tőle semmit. Max annyit, hogy nem 2 cső megy hátra fölöslegesen