Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Maximum azzal...
Ha a motor nem úgy lett tervezve, hogy szépen szóljon, akkor kb. rakhatsz rá amit akarsz.
Most felteszek még én is egy korhű titán Remust, hátha valamit számít, de nem várok tőle semmit. Max annyit, hogy nem 2 cső megy hátra fölöslegesen
Akkó kemény vagy, Csoki! Nekem Rigám van.
Ez egy bizonyos határon túl inkább taszító, mint vonzó.
Én nem tudom babettával járok anyámmal élek.
Rá is szoktam, de csak úgy utazgatás közben nem fekszek a tankon. Ez különben is csak egy kevés lóerős tanuló 1000-es, nem 180 lovas.
És kb alapjáratom már 80 Nm. Szinte felesleges rá a váltó :-)
Ha baszatod a kanyarokban akkor nem árt ráhajolni az elejére.
Na szevasz csaje!
Rosszul fogalmaztam, közel kinyújtott karral. Azt ne mond, hogy 90 fokot kell bezárnia az alkaromnak és felkaromnak.
Jó kis zsámó hangfalak.
Csak hangszóró kérdése
Újrakezdő egy tökéletes kezdő motorral!
Na de soha sem szabad nyújtott karral motorozni...
Pedig jó hangjuk van a Hondáknak!
Hangot bármire bárhogy lehet csinálni.
Mentem már 170 körüli lovas CBR1000R-el, de az a plusz erő már nem hiányzik.
Egy dolog van viszont: a hang. A Honda hangjától sajnos annyira nem áll fel a szőr a hátamon, mint mondjuk egy léges GSX-R-étől. De a Triumph se qtya!
CB1100EX vagy RS, R nineT, Z900RS, XSR900.
Azért durva, hogy sok prémium márka tulaj gagyi cuccot vesz a motorjára! Mitast pedig fikázzék, ami legalább egy márka, nem hamisítvány!
Az hogy az 1000F motorikusan tökéletes azt jelzni nekem hogy még nem mentél "rendes" motorral.
Szoktam vezetni csőkormányos gépeket, 100-as tempó alatt nagyon kényelmesek, de 100 felett sokkal jobb számomra a Futura óriási idomzata és fél-sport, fél-túra testhelyzete. Főleg, hogy nem vagyok alacsony, így egy túra-enduro-n a függőleges testhelyzet helyett én szinte hátrafelé dőlök, ha kinyújtom a karom.
Azzal speciel nincs gond a Samsungnál sem.
Viszont a gyári appok minősége alapján úgy érzem máshol is hasonló uram-bátyám elvek mentén mennek a kiszervezések, mint nálunk az állami megrendeléskenél...
Félelmetes, hogy ezekre BÁRKI is rábólintott.
Bocs, akkor nem szóltam.
Valamiért kevesebb rémlett. De lehet, hogy kevertem a Guzzival
Az 1000F motorikusan nekem tökéletes, tehát ha azt hozza akkor nem kell jobb.
Nem érdektelen, mert kinézetre kb. mindent ver nálam! Mondjuk pont így képzelek el egy SZÉP motort.
Mondjuk kinézetre az a csúcs, ergonómiailag meg kb. a tiéd tetszik leginkább. Legalábbis ránézésre.

De igen, szeretem, ha legalább közepesen pörgős valami.
Kit érdekel, hogy neked mi jön be?!