Nem tudom, de 550-as vagy 750-es volt eladó ilyen 1 millióért, de az tényleg nagyon szép állapotban volt. A 70-es évekbeli Hondák is kicsit elszálltak most árban, egy 350-es azt hiszem 1.5 millió és ez a 2 hengeres verzió, mert ha még a 4 hengeres lenne.
vezetékeztem vmelyik nap, blokkja rendben, egyéb apró dolgok voltak, ami idegesített, és mivel most úgy is darabokban, akkor elkezdtük szerelni is, meg még átnézni, de az elmúlt jó 2 hónapban minden fel lett húzva/ újítva, most kapott egy új idomszetet is szinte; csak az a gondom, hogy a ruhás szekrényemben már 3 motor van, és nem tudom hova fogom már tenni a sok alkatrészt
Boxer nekem a teljesség(nincsenek égbekiálltó igényeim a materiális világ.......... ez most a rövidebb verzió ) DE egy 1100DFi unitrack hmm..... BíRRnák vele a nagyon mostban vanni
dehogy.... mától 4-5 napig full time még Zajlik a fényezés, most jön felnik, fejidom.... , közben én meg építem vissza, de konkrétan csak a váz van szinte.... nulláról vissza az egész. Már nagyon várom a végét.
Hogy valami értelmesről is beszéljünk, a GPZ 750-est én is vezettem, eddig számomra a leginkább hozta a 80-as évek klasszikus motor hangulatát, hosszú, nehéz, nincs kihegyezve a blokk mai szemmel, középen is tol és fékezésnél szépen lehasalt, összeült az eleje, nekem egy jól motorozható gépnek tűnt.
Én vagy 6 éve adtam el az enyémet négy kilóért!
Akkor drágának számított,de tényleg szép volt!
Most attól függ mennyire patika,bele lehet nyúlni ilyen 3-5 kiló körül,de simán elkérhetik akár a dupláját is,kérdés kifizeti e valaki!
Az 550-es elég vérszegény,a 750-es teljesen élvezhető,de forszírozott hegyi menetnél azért kijön,hogy mit neveztek futóműnek a nyolcvanas években!
Az 1100-as már nagyot lép,de annak az injektora nem volt a technológia csúcsa!
Akkor drágának számított,de tényleg szép volt!
Most attól függ mennyire patika,bele lehet nyúlni ilyen 3-5 kiló körül,de simán elkérhetik akár a dupláját is,kérdés kifizeti e valaki!
Az 550-es elég vérszegény,a 750-es teljesen élvezhető,de forszírozott hegyi menetnél azért kijön,hogy mit neveztek futóműnek a nyolcvanas években!
Az 1100-as már nagyot lép,de annak az injektora nem volt a technológia csúcsa!
Egy egyszerű japán legenda szövegét sem tudod értelmezni?!