Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tele a levegő apró bogárrajjal kopognak a buksin rendesen.
Nagyon szereted emlegetni te ezt a mélytorkozást, nem jártál te a közelmúltban Kőbányán? Akkora lehet már a torkod, mint egy tölcsér.
megint az “elszorakozok rajta” haha, el szorakozol ám, téged szórakoztat ha mélytorokra veheted
*g
Puszika drára!
Nem tudom, de 550-as vagy 750-es volt eladó ilyen 1 millióért, de az tényleg nagyon szép állapotban volt. A 70-es évekbeli Hondák is kicsit elszálltak most árban, egy 350-es azt hiszem 1.5 millió és ez a 2 hengeres verzió, mert ha még a 4 hengeres lenne.
Csak itt van pofája, adjuk meg neki ezt az örömöt!
Az újjá építésben én is az alkatrész logisztikát utáltam a legjobban.
Pedig az indulás és a cél között van az élet a pici mostok, jelenek légy rá tudatos és a cél felé való vágy éle kiveszik....
vezetékeztem vmelyik nap, blokkja rendben, egyéb apró dolgok voltak, ami idegesített, és mivel most úgy is darabokban, akkor elkezdtük szerelni is, meg még átnézni, de az elmúlt jó 2 hónapban minden fel lett húzva/ újítva, most kapott egy új idomszetet is szinte; csak az a gondom, hogy a ruhás szekrényemben már 3 motor van, és nem tudom hova fogom már tenni a sok alkatrészt
Boxer nekem a teljesség(nincsenek égbekiálltó igényeim a materiális világ.......... ez most a rövidebb verzió ) DE egy 1100DFi unitrack hmm..... BíRRnák vele a nagyon mostban vanni
Blokkot is, mindent felújítasz? Ennyire ki volt a bele szegénynek?
dehogy.... mától 4-5 napig full time még Zajlik a fényezés, most jön felnik, fejidom.... , közben én meg építem vissza, de konkrétan csak a váz van szinte.... nulláról vissza az egész. Már nagyon várom a végét.
Szevaszka, kész már a "pink dög"? :)
szasz!
Hogy valami értelmesről is beszéljünk, a GPZ 750-est én is vezettem, eddig számomra a leginkább hozta a 80-as évek klasszikus motor hangulatát, hosszú, nehéz, nincs kihegyezve a blokk mai szemmel, középen is tol és fékezésnél szépen lehasalt, összeült az eleje, nekem egy jól motorozható gépnek tűnt.
Én vagy 6 éve adtam el az enyémet négy kilóért!
Akkor drágának számított,de tényleg szép volt!
Most attól függ mennyire patika,bele lehet nyúlni ilyen 3-5 kiló körül,de simán elkérhetik akár a dupláját is,kérdés kifizeti e valaki!
Az 550-es elég vérszegény,a 750-es teljesen élvezhető,de forszírozott hegyi menetnél azért kijön,hogy mit neveztek futóműnek a nyolcvanas években!
Az 1100-as már nagyot lép,de annak az injektora nem volt a technológia csúcsa!
Ugye, ezen vihogok tegnap óta, hogy kiborult a semmin.
Ezek komoly dolgok.
Kérlek vergődj még Van fogalmad róla, te nyomorult, hogy min is akadt le a kis agyad, vagy már csak tekered a verklit?
Húzzál már a picsába te nyomoronc!
Egy egyszerű japán legenda szövegét sem tudod értelmezni?!