Nálam a rutin- és forgalmi vizsga időpontokkal volt gond, több hétre volt csak időpont (Kalocsán már évek óta nincs helyi vizsgabiztos, hetente egyszer jár egy öreg nyugdíjas bácsika Kecskemétről, és ő vizsgáztatja az autósokat, teherautósokat, sőt a traktorosokat is).
A vizsga után egy héttel már én is a rutinpályán körözgettem - 5,5 éve, az A1-nél, illetve 3 éve az A-nál is (A korlátlannál újra kellett KRESZ-ből vizsgáznom, mert kicsúsztam a 2 évből). Aztán hogy a papírok hogyan keringtek, arról nekem nincs tudomásom.
A kategória bővítés miatt csak nyamvadt 9 órát kell vezetnem és vizsgázhatok, ezt, ha partner az oktató letekerjük 2 nap alatt, 3.-on mehet a vizsga, vagy a legközelebbi időpontra bejelentve, oszt végre mehetnék a motorért, lábon hazahozva.
Van, aki nem túl régen csinálta a motor jogsit? Aug. 15.-én csináltam a kreszt, annak eredménye ugye megy a hatósághoz, ahonnan visszaküldenek egy igazolást, mellyel elkezdhetem a vezetési órákat. Na ennek éppen 3 hete...
A suli semmit nem tud, csak várják ők is a visszaigazolást, miközben a haverom a putri Heves megyében tegnap vizsgázott kreszből, holnap meg már vezet.
Ez normális, hogy 3 hete ülnek a papírjaimon?
Szívem szerint felhívnám a hatóságot és illedelmesen kibasznám a szájukat, hogy mi a tarka kurva anyjukat csinálnak 3 hete, hogy egy szájbatekert igazolást nem tudnak visszaküldeni, de asszem csak annyit érnék el, hogy 5-ször kéne vizsgáznom...
Az olyan inkább vigye szervízbe. Ott kisebb baja lesz.
Én álltalánosítanék. A jó szerelők vagy maszekba toljak vagy kint vannak külföldön ugye.
Az tetszett a legjobban amikor a Redbaron tett ki hirdetest. Szerelőt kerestek az se baj ha nincs papírod, de ha mar lattál motort közelröl gyere es legy a csapatunk tagja. Majd kitanulod.
A legtöbb igazán hebrákolt,tákolt,elcseszett motort a tulaj szokta prezentálni.
Mondván hogy a szervízek mind lehúzós semmihez sem értő köcsög banda aki ellopja a jó olajat és átkúr,meg drága.
És ezzel a lendülettel nekiesik mint tót az ólajtónak oszt a teszkós barkácskészlettel az önbizalommal meg a majd a haver segít ő már látott ilyet valahol.
Na itt kezdődik az MTA falkábel,ferdén ráhúzott csavar,mega tépjük meg biztos ami biztos esete.
nem általánosítanék egy pillanatra sem, sőt elképzelhetőnek tartom, hogy ezt a "profit" is leküldték már....
nekem vegyesek a tapasztalataim a szerelőkkel, van aki drágább és minőségben meg sem ugatja a márkaszervizt, van hogy a márkaszervizben dolgozó gyengébb, mint a maszek.
a lényeg, hogy mindkettőből van ilyen is és olyan is.
a honda dream-nél is tudtak legalább ekkora hülyeséget mondani.... csináltak egy ingyenes "oktatás" sorozatot, akkor X11-em volt.... a feltett demo motor szintén dual cbs-es volt, a szervizes mókus azt ejtette ki a száján, hogy a két telóba különböző mennyiségű olaj kell, mert az egyik száron van egy puffer tartály, majd rámutatott a telószáron levő munkahengerre... sírtunk a röhögéstől... majd megmutatták, hogy kell beállítani a láncfeszességet, mert majd ők megmutatják a tuiti trükköt, mikor 3x-ra se sikerült nekik, akkor már tudtuk, hogy oda nem kell menni többet...
Figyelj, a feliratkozói/követői jelentős részének bevallottan nincs motorja, csak simán isszák a Mester minden szavát - ők elhiszik ezt is. Ha meg bátorkodsz megjegyzni, hogy esetleg tévedett egy jelentőset, akkor meg letilt a picsába. Klinikai eset, nincs mit tenni.
A suli semmit nem tud, csak várják ők is a visszaigazolást, miközben a haverom a putri Heves megyében tegnap vizsgázott kreszből, holnap meg már vezet.
Ez normális, hogy 3 hete ülnek a papírjaimon?
Szívem szerint felhívnám a hatóságot és illedelmesen kibasznám a szájukat, hogy mi a tarka kurva anyjukat csinálnak 3 hete, hogy egy szájbatekert igazolást nem tudnak visszaküldeni, de asszem csak annyit érnék el, hogy 5-ször kéne vizsgáznom...
Én álltalánosítanék. A jó szerelők vagy maszekba toljak vagy kint vannak külföldön ugye.
Az tetszett a legjobban amikor a Redbaron tett ki hirdetest. Szerelőt kerestek az se baj ha nincs papírod, de ha mar lattál motort közelröl gyere es legy a csapatunk tagja. Majd kitanulod.
Mondván hogy a szervízek mind lehúzós semmihez sem értő köcsög banda aki ellopja a jó olajat és átkúr,meg drága.
És ezzel a lendülettel nekiesik mint tót az ólajtónak oszt a teszkós barkácskészlettel az önbizalommal meg a majd a haver segít ő már látott ilyet valahol.
Na itt kezdődik az MTA falkábel,ferdén ráhúzott csavar,mega tépjük meg biztos ami biztos esete.
nekem vegyesek a tapasztalataim a szerelőkkel, van aki drágább és minőségben meg sem ugatja a márkaszervizt, van hogy a márkaszervizben dolgozó gyengébb, mint a maszek.
a lényeg, hogy mindkettőből van ilyen is és olyan is.
Van aki örül hogy a motorja vezetett szervízkönyves, más motor vásárlásnál ez fő szempont.
Én meg g kerülöm nagy ívben!