Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah,meg valahol foliaztatnom kell a farat meg a tankot.
honnan tudtad
Nem cél ennek a motornal a sok gumicsere,jövőre felmegy a road5 és ha szerencsém van két évig az ott is marad,ha nem azt is túlélem.
Ilyesmi az én nyergem is, leveszem a sárvédőt, na meg nekem középállványom van, haspáncélnál megemelem krokival, sárvédő le, tengely ki, kereket picit előrébb húzom és kétoldalra kifordítom a nyergeket a villákon. Úgy vagyok vele hogy a kis 6-os meneteket koptatom inkább mint a nyergek csavarjait, pláne hogy idén 4x gumiztam.
Nekem nem jön ki a nyergek levetele nélkül a kerek.
Ezt adom én is. Bár én nem veszem le a nyergeket kerékcserénél csak amikor folyadékcsere van. Mindegyiket rézpasztával rakom össze vagy szilikonos zsírral mikor melyik van közelebb. A menetrögzítővel mindig kéreti magátba csavar ki és be is szépen, a menet legyen tiszta és nyomatékra húzva biztos nem lazul fel...
"Kikerestem,Triumph topikban ezt ajánlották nálam okosabbak.
tengely 65Nm, tengely biztosító csavarjai 22Nm, féknyereg csavarok 55Nm, fékbetét stift 18Nm, abs szenzor 9Nm
A tengely biztosító csavarjaira, és a féknyereg csavarokra érdemes 1-2 csepp váltóolajat, vagy kevés rezes zsírt tenni."

Szerintem egyértelmű.
Alu,és aszem 30 Nm környéke.
Nemrég elsőként vettem le egy nc750 hátsó nyergét berétcaerw okán 24000-nél és volt rajta gyári menetrögzítő.
Nagy csavar, de mibe van belehajtva és mennyire van meghúzva? Nem úgy van ez mint egy kerékcsavarnál...
Látom te is félrelökted a családot mikor kezdődött a Mc. Gyver ! Én is néha hazaértem a kezdésre !
Ez egy lobaszonagy 10x1,25 is csavarkb tíz centi hosszú.
Dehogy,valami belterjes hülye angol szerelte fel hinkley-ben.
Dehogy is, precíziós halmérleggel

Befogod a satuba a fejet, a végére akasztod a mérleget és elkezded húzni. Erő*erőkar ennyi.
A mérleg digitális és tudja az elvárt pontosságot.

Arra voltam kíváncsi hogy a rugó, meg a kattanó mechanika tényleg a skála szerint működik, és így is volt.
Ha nagyon precíz akarnék lenni, akkor egy hiteles súllyal előtte a mérleget is bemérhetném.
Nem is az a gond , hanem hogy mivel csinálod , méred ? Ahogy szoktad , jobb majd bal csuklód ?!
Papír nélkül én is megcsinálom neked...feléből
Pont ezen az uton kutakodtam egy ideje ,! Egy Gedore 5-50 Nm rátűzőfejest állíttatnák ill. ellenőriztetnék mivel a kisebb értékűek hamarabb elmásznak . Nos 30e ft-tól indultam lefele a hitelesítési díjat illetően ez minősítési papírral együtt , most a legolcsóbb ajánlat 8-10e ft papír nélkül !
A kerékcsavar vastag és vasba van hajtva, én az aluban óvatosabb lennék a meghúzással...
Ha normál nyomatékkal van meghúzva és néha leveszik, mert gumi csere van, vagy fékbetét, akkor nem rohad be. vannak akik szezononként több garnitúra gumit lenyomnak mint egy...mikor rohadjon be?
Akkor a tiédet tasi javította? :-)
Ennyi, én is ezért kenem. Nem tocsognia kell, csak nem szárazon rakom össze.
pl a kocsiknál ha megzsírozod a kerékcsavart nem roppan egy kurva nagyot a lazításkor
a zsír nagyon tutin távol tartja a vizet plusz ha kicsit rozsdás volt akkor is könnyebben jár
Ha normal nyomatekra van huzva siman szarazon sem razodik ki.
Szerintem azert kenik rrzpadztaval nehogy berohadjon.
Akkor kizárt dolog, mert nem tudom.
Úgy tűnik nincs nagy jelentősége, őszintén soha nem filóztam ezen ennyit.

Ami mozog, rezeg azt ragasztjuk ami nem azt kenjük, vagy csak szimplán békén hagyjuk. Ezen felül meg ha van gyári utasítás akkor azt követem.
Jah es torolheto,siman.
Minden beszaradt rogzito feheres porkent tavozik.