A rendesen meghúzod és felújítod a menetet is megoldás, de én inkább zsír mentesen kérném, vagy menetrögzítővel :-) Nem kötelezö a gyári ajánlás szerint javítani, de lebalfaszozni azt aki így tesz sem elegáns :-)
az a baj ha kened a nyomaték kulcs szart sem ér....hiszen a súrlódás elveszik, és nem akkora erővel húzod meg mint amivel szeretnéd
amúgy szerintem az emberek többsége hiába kattogtatja a nyomatékkulcsot azt sem tudja mit csinál......és hogy kellene
van aki még a kattanás után vissza is ellenőrzi hogy tényleg jó-e
vagy épp amikor már jó nehezen megy akkor megáll vagy épp a racsnin vissza kell tekerni és akkor kattintja le
stb
Nem fog lelazulni a zsirtól. Hidd el. Ha nincs rendwsen meghuzva, attol igen. Van amit én is zsirral rakok össze, dw inkább autón. Motoron nem kap annyi mocskot, illetve többet vannak némely csavarok mozgatva.
bele néztem a tasi mesterbe
azért akárki akármit mond egy műhely alja ne legyen már tocsogósan olajos, az hogy an pár repedés kb semmit sem számít, de azon látszik hogy még a 70es években lett betonozva azóta azért változtak a dolgok......
szerintem a nyikokgó csavar fele annyira nem gáz mint az a foshalom aljzatbeton, rajta bokáig a szarban taposni
plusz ha már valami szerencsétlen balfasz kibaszta a menet egy részét, akkor nem kellene renesen megjavítani? ez meg beleteker egy menetfúrót aztán szopjon vele a következő szerelő is......
itt ki is kapcsoltam mert elég volt belőle erre az évre
Miért? Mi a baj ezzel? Legalább nem rohad össze.
Szétrázódással sincs gond. Azért sűrű menetes.
Én grafitossal szoktam bekenni, illetve ezt a csavart még én is nyomaték kulccsal húzom le.
Néha szerintem érdemes ránézni.
Valóban a gyári ajánlást érdemes tartani. Az enyémen nem volt menetrögzítő.
A stilus maga az ember
Ráadásul van mit néha szóvá tenni azon a portán is.
amúgy szerintem az emberek többsége hiába kattogtatja a nyomatékkulcsot azt sem tudja mit csinál......és hogy kellene
van aki még a kattanás után vissza is ellenőrzi hogy tényleg jó-e
vagy épp amikor már jó nehezen megy akkor megáll vagy épp a racsnin vissza kell tekerni és akkor kattintja le
stb
azért akárki akármit mond egy műhely alja ne legyen már tocsogósan olajos, az hogy an pár repedés kb semmit sem számít, de azon látszik hogy még a 70es években lett betonozva azóta azért változtak a dolgok......
szerintem a nyikokgó csavar fele annyira nem gáz mint az a foshalom aljzatbeton, rajta bokáig a szarban taposni
plusz ha már valami szerencsétlen balfasz kibaszta a menet egy részét, akkor nem kellene renesen megjavítani? ez meg beleteker egy menetfúrót aztán szopjon vele a következő szerelő is......
itt ki is kapcsoltam mert elég volt belőle erre az évre
Szétrázódással sincs gond. Azért sűrű menetes.
Én grafitossal szoktam bekenni, illetve ezt a csavart még én is nyomaték kulccsal húzom le.
Azt lesz trágya hordás ezerrel !
Bár búzasörből is a szűretlen a jó....