Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fura rogzito aminek voros a szine,es picit aranyszin is van benne,attetszo.
Nem,mivel egy komplett brembo M4.32 es.
Persze, mert ami eltérésé lehet az nem számít, de amúgy én bemértem és pár százalék volt csak a hiba.
Néha szerintem érdemes ránézni.
Ja hát azt valóban nem. De Tasitól ezt már megszoktuk, hogy mindenki balfasz :)

Valóban a gyári ajánlást érdemes tartani. Az enyémen nem volt menetrögzítő.
Eléggé általános tévhit ez. De nem izgat. MZ főtengely kúpot is meg szoktam kenni vékonyan, és nem hiszik el hogy így jobban fennmarad
Ja és nem a zsir hiánya miatt lett olyan a menet amilyen.
Természetesen igy igaz:)
A stilus maga az ember
Ráadásul van mit néha szóvá tenni azon a portán is.
Azért azt is hozzá kell tenni, higy szerintem senki nem hitelesitteti a nyomatékkulcsot.
A rendesen meghúzod és felújítod a menetet is megoldás, de én inkább zsír mentesen kérném, vagy menetrögzítővel :-) Nem kötelezö a gyári ajánlás szerint javítani, de lebalfaszozni azt aki így tesz sem elegáns :-)
az a baj ha kened a nyomaték kulcs szart sem ér....hiszen a súrlódás elveszik, és nem akkora erővel húzod meg mint amivel szeretnéd
amúgy szerintem az emberek többsége hiába kattogtatja a nyomatékkulcsot azt sem tudja mit csinál......és hogy kellene
van aki még a kattanás után vissza is ellenőrzi hogy tényleg jó-e
vagy épp amikor már jó nehezen megy akkor megáll vagy épp a racsnin vissza kell tekerni és akkor kattintja le
stb
Én is azt gondolom
Nem mondom hogy nem lehet így, de nem így kell. A gyári előírás a menetrögzítő...A szétrázódás azért így zsírozva bejátszhat.
Nem fog lelazulni a zsirtól. Hidd el. Ha nincs rendwsen meghuzva, attol igen. Van amit én is zsirral rakok össze, dw inkább autón. Motoron nem kap annyi mocskot, illetve többet vannak némely csavarok mozgatva.
Az szerintem menetrögzítő amit látsz
Nem lehet hogy colos menet volt? Ahhoz nem árt, mert szétesik.
Azt szoktak.
Vagy semmi, vagy menetrögzítő...de nem zsír, hogy lelazuljon könnyen.
bele néztem a tasi mesterbe
azért akárki akármit mond egy műhely alja ne legyen már tocsogósan olajos, az hogy an pár repedés kb semmit sem számít, de azon látszik hogy még a 70es években lett betonozva azóta azért változtak a dolgok......
szerintem a nyikokgó csavar fele annyira nem gáz mint az a foshalom aljzatbeton, rajta bokáig a szarban taposni
plusz ha már valami szerencsétlen balfasz kibaszta a menet egy részét, akkor nem kellene renesen megjavítani? ez meg beleteker egy menetfúrót aztán szopjon vele a következő szerelő is......
itt ki is kapcsoltam mert elég volt belőle erre az évre
Nem hiszem...
Miért? Mi a baj ezzel? Legalább nem rohad össze.
Szétrázódással sincs gond. Azért sűrű menetes.
Én grafitossal szoktam bekenni, illetve ezt a csavart még én is nyomaték kulccsal húzom le.
Majd mindjárt jön a mester és kioszt benneteket !
Azt lesz trágya hordás ezerrel !
Szerintem nem olyan fineszes.
Szűretlenül önti vissza?
Bár búzasörből is a szűretlen a jó....
Mannol/Xado-tól szerintem zsíros százalékokat kap "Motul drága, ráadásul szar, Fuchs is drága, az se nem jó :-) Csak a Mannol/Xado.