Kend, ne vegye magára, bár én nagypapa koromban nem fogok merni tojásos babos káposztás tejbe lecsót enni, erős paprikával, mert a fingban már nem lehet megbízni.
Arról nem beszélve, hogy a karbi sor is úgy ki van kopva ilyenkor már, hogy rendesen csörögnek a tolattyúk benne. Egy komplett karbi felújító szett egy öreg japán sor4-eshez 50-80 ezer, egy dugó sor árába, gyűrűkkel, mindennel bele se merek gondolni, szóval ez a 300 ezres árkategória japán sor4-esben az igazi pénztemető.
Ebben az árban egészen biztos, hogy nem találsz értelmes vételt, ezért:
1. mire megöregszenek a 600-asok annyira, hogy bekússzanak 400 ezer alá, addigra már ropira vannak törve, 150 ezer km van bennük és minden 18-20 éves ezekről álmodik, hogy az aluljáróban éjszaka üvegelhesse neki, had vinnyogjon
2. ergo úgy le vannak pusztítva, hogy megveszed 300-ért, rövid időn belül kétüteművé válik, minden teleszkóp ereszt, mint Pista bá a bableves után, felnik tojásra verve és 500 ezret rálocsolsz, mire motor lesz belőle.
Inkább emeld 500 ezer fölé a limitet, ott már halvány esély van értelmes japán sor4-est kapni.
Ez pontosan így van, de nem ez volt a kérdés.
Lehet amúgy is újjá akarja építeni, akkor meg kb. mindegy is, ha nincs szétütve a váz, meg a főbb darabok egyben vannak.
A találati lista az egy 97 és Gsxr kivételével egyből felejtős.De mire használható lesz az is többe fog kerülni mint a keretösszeg.
Egyszerűen 3 kilobol manapság nem lehet még alap palyagepet sem összehozni.
Ebben a társaságban nincs, de meglepődtem, mert vannak egész használhatónak tűnő darabok is.
https://www.hasznaltauto.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
Ez részben igaz
Pl a Corsa kárpit hibátlan és 96os
Ott a szövet simán csak fél van ragasztva a műanyagra
Az Astra már extra kocsi ott a szövet alatt van egy réteg szivacs így puhább nívósabb érzet fillérekért
Na a szivacs meghal.... Aztán persze hogy lóg
De az ülés kárpit is ilyen szivacsos abban is porlik a cucc
Polár anyagból van nekem a kárpit fent nagyon tuti
Puha selymes jobb mint az új, a szín is szinte azonos kb 90% a foggantyúhoz képest
Jah,kunyeralok ket meter szovetet egy partnertol meg ragasztot,A bizbaszokat amivel fel vsn rakva mar eltordeltem,azt venni kell az opeltol,az lesz sok.
Erre szoktam mindig azt mondani azzal mész amivel jöttél egy szál ánusszal, mert semmit nem tesznek a fejed alá. De a kettő közötti eltelt időt a lehetőséged szerint magad osszad be a lehető legjobban. Jó fej vagy te Rami!
1. mire megöregszenek a 600-asok annyira, hogy bekússzanak 400 ezer alá, addigra már ropira vannak törve, 150 ezer km van bennük és minden 18-20 éves ezekről álmodik, hogy az aluljáróban éjszaka üvegelhesse neki, had vinnyogjon
2. ergo úgy le vannak pusztítva, hogy megveszed 300-ért, rövid időn belül kétüteművé válik, minden teleszkóp ereszt, mint Pista bá a bableves után, felnik tojásra verve és 500 ezret rálocsolsz, mire motor lesz belőle.
Inkább emeld 500 ezer fölé a limitet, ott már halvány esély van értelmes japán sor4-est kapni.
Lehet amúgy is újjá akarja építeni, akkor meg kb. mindegy is, ha nincs szétütve a váz, meg a főbb darabok egyben vannak.
Egyszerűen 3 kilobol manapság nem lehet még alap palyagepet sem összehozni.
Régi GSXR-ek jó kis pálya alapok.
https://www.hasznaltauto.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
Előre is köszönöm.
Pl a Corsa kárpit hibátlan és 96os
Ott a szövet simán csak fél van ragasztva a műanyagra
Az Astra már extra kocsi ott a szövet alatt van egy réteg szivacs így puhább nívósabb érzet fillérekért
Na a szivacs meghal.... Aztán persze hogy lóg
De az ülés kárpit is ilyen szivacsos abban is porlik a cucc
Polár anyagból van nekem a kárpit fent nagyon tuti
Puha selymes jobb mint az új, a szín is szinte azonos kb 90% a foggantyúhoz képest