Pontosan így van. az évi 12E-s futás már egy igazán megkímélt futás egy kocsinál. Aztán 15 év alatt az is 150 E km. De akkor tényleg csak a boltba meg a templomba jártak vele. De ezt a sok paraszt nem érti meg. (Vevőre gondolok) Fater használta előttem a Fordot ő nap mint nap lement vele Endrédről Tamásiba az oda vissza minden nap 100 km. Egy héten 5-ször az már 500 egy évben meg van 52 hét de legyen 4 hét szabi benne az 48 tehát csak hogy eljárt munkába a kocsival az 24.000 kmés nem volt vele boltban meg sehol sem. Szóval a fordba is ment kb egy évben olyan 50E km. Mondjuk az már tényleg nem kevés éves futásba, de valójában nem is sok.
eleve kitolom a mostani 5 éves autóm futását 198e km-ig,... ott még rákeresnek a hahu-n, fiatal, végig igazolt előélet és jó áron elmegy ez kb 1 év még, utána lesz csere.... de amikor én egy villanydodgemért 15M-20M-t adok használtan, azonnal lőjenek le, mert ott bomlott meg az elmém keresek vmi 1-3 éves újszerű középkategóriás villanydodgemet vmilyen benyás hatótávnövelővel ilyen városi meg helyközi rohangálásra....
a kereskedők egy része csak az irreális igényeket elégítik ki.... most úgy keres a paraszt 20 éves autót, hogy ne legyen rajta egy karcolás sem kívül-belül és 150e km-nél már sikít, hogy sok. és amikor megkérdezed a hülyéjét, hogy mennyit szokott menni egy évben, akkor büszkén mondja, hogy keveset megy 20.25e km-t. na hülye, kezdj el számolni... akkor meg néz ki a fejéből és üvölti a beakadt lemezt, hogy sok a 150e km. és azonal engedjenek a feléből, mert hát ő a vevő. utána meg fel van háborodva, hogy őt átbaszták... dehogy is, a buzi házhoz ment szopni...
Állítólag erre van igény. Bár szerintem nem a tekert autóra van igény hanem a keveset futottra.
Az emberek eleve azért igénylik, mert megszokták az irreális kilóméter állásokat adott állapothoz.
Szóval le kéne vágni pár kereskedő kezét aki tekerve hoz be autót, utána a reális távokkal, reális állapottal kialakulna a piac, hogy aki olcsót akar az meg meri venni 300-al is mert tudja hogy 500ig nem lesz vele baja. Aki meg 100-al akar autót az fizet többet. Csak ugye a valódi 100-at futott autókért meg nem lehet elkérni az árát, mert a tekert autók lehúzzák az értékét ennek a szegmensnek. Pedig tuti van valódi futásteljesítmény is, mivel sok cégnél úgy van hogy 4év vagy 100ezer km után cserélik a kocsit.
Én nagyon kevés dieselt vezettem (nekem sose volt), de a régi szívó dízeleknél nem volt olyan, hogy "jobb vezetni, mint a benzinest" - "Hű apám, ez már ezeröccázról akkorát tol, hogy na!" Kimondottan és kifejezetten sokkal rosszabb volt velük autózni, mint egy korabeli benzinessel.
A Common Rail, meg a nagynyomású turbófeltöltés hozta el azt, hogy kisköbcis dízelt is "jobb vezetni", mint egy kisköbcis benzinest.
Apám 1.8-as Ford Orionja indult -20fokban is. Annyi volt a titka, hogy az izzótógyertyáknak működnie kellett.
Nem volt azzal tényleg túl sok gond. Mi is a szétrohadt kaszni miatt adtuk el 20 év felett. Kettős tömegű, meg ilyen marhaságok sem voltak még, és a Dácia TLX után luxus autó volt Ghia felszereltséggel
Ja. Volt hír a bécsi Prius taxiról amelyik 1milliót elment.
Nem sokkal utána akartam kocsit venni, és egy újpesti kereskedésben visszaköszönt 130ezerrel
Csak nem világos hogy gondolták ezt, mivel a belseje jobban le volt pusztulva mint a munkás autónak használt Astrámnak 300ezernél.
Végre kezdesz jó autókra bukni
Dollarban
Akaróm mondani briós
http://youtu.be/g4duYtLBX9o
Az emberek eleve azért igénylik, mert megszokták az irreális kilóméter állásokat adott állapothoz.
Szóval le kéne vágni pár kereskedő kezét aki tekerve hoz be autót, utána a reális távokkal, reális állapottal kialakulna a piac, hogy aki olcsót akar az meg meri venni 300-al is mert tudja hogy 500ig nem lesz vele baja. Aki meg 100-al akar autót az fizet többet. Csak ugye a valódi 100-at futott autókért meg nem lehet elkérni az árát, mert a tekert autók lehúzzák az értékét ennek a szegmensnek. Pedig tuti van valódi futásteljesítmény is, mivel sok cégnél úgy van hogy 4év vagy 100ezer km után cserélik a kocsit.
A Common Rail, meg a nagynyomású turbófeltöltés hozta el azt, hogy kisköbcis dízelt is "jobb vezetni", mint egy kisköbcis benzinest.
Nem volt azzal tényleg túl sok gond. Mi is a szétrohadt kaszni miatt adtuk el 20 év felett. Kettős tömegű, meg ilyen marhaságok sem voltak még, és a Dácia TLX után luxus autó volt Ghia felszereltséggel
Nem sokkal utána akartam kocsit venni, és egy újpesti kereskedésben visszaköszönt 130ezerrel
Csak nem világos hogy gondolták ezt, mivel a belseje jobban le volt pusztulva mint a munkás autónak használt Astrámnak 300ezernél.