Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ketoldalasbol melyik?
Vastag szivacsos ketcentis eleg?
Ez nem csopper.
Csopperokon se foglalkoznak vele:)
Oldalt, kerék mellett ivelve függölegesen:)
A rend eber oreinek tuti feltunne.
Rakd fel keresztbe forditva
Nagyon a felso elen fog fogni,le kell tenem amilyen melyre mehet mert tenyleg takarja az indexet
Ez igaz, mert elég rideg anyag a tábla.
Na meg azert is jó a kétoldalú mert nem fog elrepedni a csavar mellett a rendszám.
Nem uj dolog, elég régi. K+D Würth cucc
Nekem fém a tartó kollégám gyártotta le aluból nincs csavar mégsem hagyom el.
Nem bizom az uj dolgokban,csavar kell.
De akkor csavarozni se kell:) letisztult minimal:))
A ket iv azert van rajta mert ott megy at a csavar. Nem kell ragasztani.
Most meg megkot a menetragaszto es jolesz,ehez mar hozzakothetem a turatatyot,A motort el lehet huzni vele.
Az meg pronyobb.
No majd alszok ra,egyenlore az atfur,felcsavar a legegyszerubb.
Egyébként tudok adni olyan ragasztót, amit vésővel nem szedsz le. Rugalmas, és kemény mint az acél.
Húzd át kötegelövel két helyen aztán csá.
Fúrd át a gcibe, kis alátét a hátuljára meg kétoldalú ragasztó. Atomstabil és nem rusnyálkodik a keret.
Igazabol az is eleg lenne ha a si.a rendszamot atfurnam es csa,de az eleg pronyo,valami kene kore de a bumszli gagyi muanyag nem jon be ha mar ilyen gizda clamos ez a cucc.
Nem,godollon csesztem el az idomet.
Én egy alu lapra ragasztottak fbs-el és úgy volt felcsavarozva
Az alu egész jó tartást adott neki valami bitang kemény magnéziumos ötvözet volt
Utána sosem görbült el a rendszám pedig feküdt sokszor
Ma nem voltál Taksony mellett az 51-es úton?!
Asszem alakul,a gyoker magyar rendszammal nem szamoltam,az talan enyhen takrja az index belso reszet,bar lehet ki tudom mozogni.
Lehet kapni valami nem hulladekmuanyag rendszamkeretet?Fémbol?Magyart?
Én Debrecenben nőttem fel, de ha mentünk a falusi rokonokat látogatni, akkor ugyanez volt a helyzet.
ujságolvasás is csak rövid cikkek erejéig:)