Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezért kérdeztem hogy mennyit fizessek
ajjj
akkor az olyan ingyen se kell, mert sokat kell vele dolgozni meg idegeskedni......
3 kiló még lett volna arra a 750esre de annyiért nem volt eladó
haver mondta annyi pénz még van a számláján feleslegben kiveszi ha elhozom a motort
Igen így van. Az használható csak nem keverhető a többivel.
Ne idegelj, asszony megver ha veszek 450-ért egy másik ilyen szart
Enyémen csak műszaki nincs rajta....múlt héten próbáltam, de megint belerohadt a fasza benzin, pedig februárban még pöcröff volt.
Olajat viszont többet eszik mint az MZ, és kb. annyira füstöl mint egy TDI
Kompresszió már nincs benne, már a második blokkot koptatom nullára benne.
Van hozzá csomó cuccom, de szerintem velem temetik el, nem fogok én veteránozni ezzel is. Elég az MZ.
Használható az 5.1. És jeverhető is. Az 5.0 más tészta.
Azt nem tom
Arra pont elég egy hulladék angol motor is, hogy legalább felvidítsa a napunkat amikor az a sáskafej förtelem elpusztul.
Honda ezzel szemben mindenre IS jó!
Azok! Nehogy vegyél!
szombaton soltvadkerten láttam egy pirosat eladót, az 53as út mellett állt
ha már ezek a gazdag népek is eladják biztos szar lehet
Igen így van. Itt használható csak nem keverhető a kettő... Ilyen foshalmaz a dukáááti.
pedig az ritka hogy a szilikonos folyadék is jó meg a glikol is
többnyire vagy ez vagy az a jó bele
Így van! Használható de nem kell. 5.1 meg jöhet.
rendszámozható? beindul még?
kb 2 hete néztem egy karcmentest azt 450felé adták volna érvényes német műszakival 100% hibátlan gyárias állapotban
a dilis sváb baszki még a zümót is rajta hagyta ami még használtan is 50+ ezer
5.0 az szilikon olaj. Ahhoz olyan tömítések kellenek, a fékolaj álló gumi nem bírja.
5.1-es az ugyan az mint a 3 vagy DOT4 csak magasabb hőfokot bír. Mást nem is használok.

5.0-val az a baj, hogy nem veszi fel a vizet ha belekerül azonnal forr, nem csak a forráspont csökken. Meg dolgozni is elég nagy szopás vele, ezért nem terjedt el.
Én Hungaroringre jártam ki ezzel az 1981-es "fossal" nem volt olyan rossz. Nehéz igen, kellett kondi a mozgatásához, de a futóművével, fékkel és a vázzal nem volt bajom.
A hondakon.
Jó volt az. Csak erősen kellett húzni a fékkart
De komolyan. Ez a mánia hogy 1 ujjal is rohadt érzékeny legyen a fék, biztos jó, de pont olyan lassulásra voltam képes a dög nehéz CB-vel, csak több izom kellett hozzá.
Az meg hogy lilult a tárcsa a hőtől, senkit nem izgatott, mert nem ilyen hulladék anyaghiányos tárcsák voltak amik egy erősebb fékezéstől behullámosodnak.
ja,crash szimulatornak vonatokhoz.
Én adok neked egy CB750-est.
Mennyiért viszed el? Mármint mennyit fizessek hogy elvidd?
Nem olcsó.
De legalább használni is lehet a fagyizásnál kicsit többre
Engem TSanya ijesztett meg az 5.1 folyadékkal de mint kiderült használható a digó fattyában. Sőt az 5.0 is csak nem keverhető! ami a legtöbb gondozásmentes jaPPán technikában nem felhasználható.
Ment a sporolas?
én eddig ami motort vettem mindegyikkel úgy kezdtem hogy az összes folyadék csere, fékmunkahenger kiganézva, többnyire karmanytú és egyéb gumi részek cseréje
és eddig mind fos volt, egyedül ez az lc4 volt olyan aminek lennie kell, abban csak egy kicsit barnább volt a fékfolyadék, annál a karmanytú is hibátlan volt
ellenben az első teló javítás egyből 40 rugó volt annyira elhanyagolt állapotban volt
Pl Fjr egyes évjáratai.
melyiken?