Ismersz. 3-om kiló volt a mutatvány de simán még egyszer ráköltenénk mert nem járunk putrival. De ugye ez nem is az alja kategória. De legalább rendben van és nem tudunk mit csinálni mi ezt is szeressük azért mert ezt szeressük...
Ja fingom sincs. Mivel szerelőm aszondta nincs más alternatíva 3-asban mert az összes egy határ szar (szó szerint idézve) ezt lehajtjuk blokkból dohányzóasztal lesz azt veszünk egy szuszkát nejemnek melóba járni mert nem kell macskazsák.
Jut fejembe. este hazaértünk mondja nej elszív még egy cigit. Beszélgetünk kijön három fiatal beül az Alfa 155-be tolat hátra első lökös felfordul elakadt a járdaszegélybe. Fiatalság bolondság én nem állok be vagy fél méterre de már a koptató így is leért a bárkán még mondtam is, hogy lefog és mégis bepróbálkoztam.
Csak összeszerelés van hoznak mindent motort váltót stb... ,égsem annyira népszerű mint a Vitara. Szomszédomnak gsx vitarája van tetszik nekem meg asszonynak is.
Na és azt add össze amikor egy sima vfr1200-on egy ránézésre 160kilós ember elég jó tempót motorozik. Bánom hogy nem volt rajtam a gopro. Lett volna nézettsége az fix.
Úgy voltam vele hogy addig megyek mögötte míg összetörik a rugó abban a motorban. De aztán győzött az egó és megelőztem
Ez nem divat, egy mai túraenduró kb a legjobb választás az európai túramotorosnak. Jó futómű, fék vázgeometria, erős jól motorozható motorok.
Autóban is a suv egy teljesen jó kategória, pl vitara, quasquai, x3 stb stb. Könnyű ki-be szállni, felveszi az úthibákat...
Úgy voltam vele hogy addig megyek mögötte míg összetörik a rugó abban a motorban. De aztán győzött az egó és megelőztem
Autóban is a suv egy teljesen jó kategória, pl vitara, quasquai, x3 stb stb. Könnyű ki-be szállni, felveszi az úthibákat...