Hát nem tudom, én próbáltam érdemi információt találni, hogy egy mai Nissanból mi az a ami japán. Valahol azt írják, hogy a némely benzines motor még Japánban készül, valahol azt, hogy francia-japán kreálmány.
10 év alatt érdemi problémám nem volt a qashqai-al, azon kívül, hogy hozza a ma megszokott összepattintós legóautó feelinget, aminek ellensége a jó magyar út
Nem prémiumtermék, az ára sem.
http://youtu.be/XVpIqH_NRbE
A kattogás többnyire vákumpumpa okozza,de vezérműszij feszitő is hasonlóan kattoghat.Saját tapasztalat 400000km a buszunkban nulla kopás 30 feletti kraft,veszteség is tökéletes,nyáron 7L /100km 2.1T Télen állófűtés rátesz egy litert........pontttt.
Vagy lehet hogy te nyúltál mellé.
Nézz utána a Leaf-nek.
Nem gyártották se diesellel, se benzinessel, de még csak gázos motorral sem https://hu.wikipedia.org/wiki/...
Most egy picit mellényúltál, a Nissan kb összes dízel motorja a Micra-tól az X-Trial-on át a Pathfinder-ekig mind-mind francia DCI. Pontossan annyira megbízható, mint minden más modern dízel motor.
Tehát japánban tervezték, rakták össze, köze nincs a fos franciákhoz műszakilag, legfeljebb annyiban, hogy próbálták másolni a Renaultnál is, elég alacsony sikerrel, de azért ez nem japán. Legyen úgy ha ettől boldog vagy.
Én egyszer valami 600ezret futott toyota dobozost vezettem. Fék nem volt, szét volt rohadva, kormány lógott, de motorikusan nem volt baj. Mondjuk nem tudom hogy kapott műszakit. Sunnyogtam is vele az osztrákoknál
Majd ők is telefossák, teleszülik a fél kontinenst és jönnek nyugatra, hogy nincs hol lakniuk, had fossák tele Európát is egy 1-2 milliárd gyerekkel.
De mi már előre teljesítettük a kvótát, itt van 1-1,5 millió már belőlük és sajnos nagyjából tudnak már magyarul is.
a nissan 2005 óta 100% renault, mindegy hol rakták gépsorra....
amúgy pár éve talán a discovery-n láttam egy műsort az elektromos autókról.. a japánok kínába mentek tanulni az akkumulátor technológiát, mert akármennyire megfeszültek, nem tudtak hasonlót sem gyártani, minta kínaiak... érdekes volt....
ezen 22 év és 277e km alatt egy indexkapcsolót és egy gyújtáskapcsolót kellett cserélni, mert elkoptak a használattól.. ennyi a hibalista (nyilván a kötelező karbantartásokon kívül). rozsdamentes, törésmentes, pöccre indul... hibátlan autó. hetente hárman akarják megvenni, de már elígértem egy ismerősnek, csak még szükségem van rá kicsit...
Pedig azok is egész jók. Cégest 300ezer felett adták el, és nem volt még gond vele én is rendszeresen vezettem, ha nem rohadt volna a kaszni akkor tuti pályázok rá én is.
Egyébként ja, ezek a régi dieselek voltak a jók. Atombiztos konstrukciók voltak és az étolajjal is vígan mentek. Legdurvább hiba az üzemanyagszűrő eltömődés, meg a pár ezer forintos porlasztócsúcs csere volt, de az adagolót is egész emberi pénzen felújították volna.
10 év alatt érdemi problémám nem volt a qashqai-al, azon kívül, hogy hozza a ma megszokott összepattintós legóautó feelinget, aminek ellensége a jó magyar út
Nem prémiumtermék, az ára sem.
A kattogás többnyire vákumpumpa okozza,de vezérműszij feszitő is hasonlóan kattoghat.Saját tapasztalat 400000km a buszunkban nulla kopás 30 feletti kraft,veszteség is tökéletes,nyáron 7L /100km 2.1T Télen állófűtés rátesz egy litert........pontttt.
Nézz utána a Leaf-nek.
Nem gyártották se diesellel, se benzinessel, de még csak gázos motorral sem
https://hu.wikipedia.org/wiki/...
Tehát japánban tervezték, rakták össze, köze nincs a fos franciákhoz műszakilag, legfeljebb annyiban, hogy próbálták másolni a Renaultnál is, elég alacsony sikerrel, de azért ez nem japán. Legyen úgy ha ettől boldog vagy.
De mi már előre teljesítettük a kvótát, itt van 1-1,5 millió már belőlük és sajnos nagyjából tudnak már magyarul is.
https://index.hu/gazdasag/2018...
amúgy pár éve talán a discovery-n láttam egy műsort az elektromos autókról.. a japánok kínába mentek tanulni az akkumulátor technológiát, mert akármennyire megfeszültek, nem tudtak hasonlót sem gyártani, minta kínaiak... érdekes volt....
Egyébként ja, ezek a régi dieselek voltak a jók. Atombiztos konstrukciók voltak és az étolajjal is vígan mentek. Legdurvább hiba az üzemanyagszűrő eltömődés, meg a pár ezer forintos porlasztócsúcs csere volt, de az adagolót is egész emberi pénzen felújították volna.