Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondos gazdától...
Van nissin is.
A honda szereti a nissint.
akkor a hondán volt a nissin?
lehet azon volt....... már keverem a sok lomot
na mindegy egyik se volt jobb a másiktól
a hondáé szerintem az volt a legszarabb, a munkahengerbe belerohadt a dugattyú, olyan fasza volt a króm rajta hogy kibújt alóla a rozsda
igaz ehhez kellett 15+ év fékfolyadék csere mentesség
bár a yamahán már összeállt a munkahengerben a fékfolyadék mint a kocsonya és mégsem volt rozsdás, kis polír után ugyanúgy csillogott a dugattyú mint 88ban az összeszereléskor
A yamahakon sumitomo szokott lenni.
mondjuk az ilyen régi lomok arra jók hogy nem siessen sehová sem az ember
igazi "élménymotorozás"
bár én azt mondom ha 30 éve jó volt most se lehet annyira szar..... legalábbis használhatatlanul szar......
a yamahákon nissin volt sosem volt vele gondom, a hátsót igaz megforraltam párszor, de azt eddig minden motoromon megcsináltam már
még a husky brembo féke is kihalt pedig új 5.1 folyadék volt benne nem is a legszarabb
amúgy tök vicces ilyen 45fok körüli lejtőkön menni hátsófék nélkül
a kuplung a hátsófék aztán ugye pont fordítva működik.....könnyen össze tudja magát lapítani az ember
talan 2000 2007 ig mindenki ezt a "ket fakocka a sineken" fele uszonyerges izet favorizalta.
Egy vagy ket tarcsaval.
A kinezete ugyanaz de a nissin jobb mibt a tokico az hotziher,viszont tenyleg a brembo tud feket csinalni,a tobbiek max kapargatjak.
Futomuben az a vicces hogy ezekkel a showa bpf cucokkal nem azt mondom hogy enduros himbilimbi de kellemes feszes meg a Manfa-kaposvar szakaszon is laza 120 as tempoval.
van regi japo olcso fos.
Na az tenyleg halal.
de a forma a 60as évek......nekem a 80as a tuti
akkor voltam gyerek és beégett a tudatba hogy néz ki egy "igazi" motor
sosem sietek sehová sem
70-80as tempónál meg csak meg tudnak állni......
amúgy a féket simán ki lehet cserélni bármire, csak egy adaptert kell hozzá csinálni
a futóművet nem tudom, úgy gondolom az endúrók után mindegyik egy fosrakás lenne, még az is ami 10 év múlva jelenik meg
Ezt 2 éve még gyártották - injektoros, "modern" motor.
A baj ezekkel hogy blokkot mar tudtak csinalni ezek a makik,de vazat,futomuvet,feket csak mostanaban.
ez nekem már az a szint mint a csepel-pannónia vonal, hogy ami rendben van tetszik, de nekem ingyen se kellene, max dísznek a padlás közepére........
ezek a régi vasak nagyon szépek, végülis ökmindegy miféle gyártás, csak legyen lég-olaj hűtéses
bár a kawák szerintem szebbek egy kicsit a többiektől
múltkor egy 750es hondát nézegettem értékegyeztetéssel még aznap elcseréltem volta a ktm-re
bár ezek a 80as évekbeli vasak tuti szopások ha elromlik bennül valami, egy ebay regisztráció mindenképp kelleni fog melléjük.
Nekem Ő az álmom, méghozzá ebben a sötétzöld színben:

https://totalbike.hu/tesztek/2012/06/12/kawasaki_w800/
Ez oregebb mint az etz.

Amugy a forma is bejon.
Kezdjuk el sorolni a hoki honda elonyeit.
Olcso.......őőőőő

Mondtam mar hogy olcso?
nem a funkciójára gondoltam
attól hogy nem szép lehet még jó
nekem ezek a modern formák nem jönnek be, formailag megrekedtem az etz külalaknál
ami ettől nagyon eltér az már nem tetszik
pl ez is tisztára ezt forma
Nem az a lényeg, csak az, hogy Zoli vérét lehessen szívni
A retro kiadásaik nagyon tetszenek, de ez a rovar fej....

Amúgy meg én bármilyen motoron jól érzem magam.
A lampa jobb mint a 13_as,e es merfokdekkel jobban vilagit mibt a kerek.
amúgy tényleg nem néz ki szarul, leszámítva azt a kissé buzis kipufogót, bár ezt biztosan meg lehetne szokni, én a nagy hurkatöltőkhöz vagyok szokva
egyedül a lámpa nem jön be, ezt már nem tudnám megszokni, olyan mint régen a mesékben amikor beszorult a farkas és fél méterre kigúvadt a szeme
Teljesen rendben van,a regi ott van belul,csak jobb lett.
A nyanya a régi volt - ez csak egy felfuvalkodott tinédzser.....
Ott meg nem tartunk,de bejon a nyanya.
Nekem csak a régi, 2 kerek lámpás tetszett, de az nagyon. A mostani ugyanolyan műmájer lett, mint az összes többi márka rovarfejű motorja.