Főleg az rfs blokkos narancsok (2007-ig) amik már 150 óránál szétesnek.... Persze 10év alatt úgy hogy tíz kereskedő kezén megy át úgy hogy az információs kijelző stekkere le van húzva...... Valójában ezek a gépek 6-800órát is elketyegnek majd szétesnek....... Szarok stb
Kawasaki, Suzuki, Honda, Yamaha 400 cm3 feletti sport- és túramotorok nagyon sok modelljéhez van alkatrészünk.
A teljesség igénye nélkül az alábbi egységek hada megtalálható bontónkban: főtengelyek, hűtők, váltók, kuplungok, komplett motorblokkok, vázak, segédvázak, első, hátsó teleszkópok, lámpák, féktárcsák, felnik, sárvédők, ülések, lábtartók, idomok, teljes idomszettek, műszerfalak, feszültségszabályzók, elektronikák stb....
Nagy raktárkészlettel rendelkezünk, pontos információkért, árakért és aktualitásokért hívj vagy írj bátran a lenti elérhetőségeken!
Postázunk is országszerte, akár másnapra!
Vagy leereszted, vagy hozzáállítod a futóműved. Én már ilyen gumikat nem teszek fel. A gumik oldalát használom elég jól, így a pályázott gumikat havonta dobhatom le, aztán néha van 2mm a közepén Csak épp az oldalán akar a szövet kijönni. Ahhoz meg nem olcsóak használtan.
Nagyon merevnek érződik tényleg a d212, azt hittem hogy majd olyan lesz mint más gumi 2bar nyomassal.
Azt hittem szar az órám amikor rámértem itthon és 1,6. Simán rávágtam volna hogy 2bar felett van.
Motor, pilóta függő. Én dagadt vagyok, még a tl is dagadt szerintem a Dunlop is csak utcán ajánlja az alacsony nyomást. Olyan merev az oldalfali hogy kétlem hogy utcán sokat éreznek belőle. Még leeresztve sem az a tipikus defektes érzet volt.
Nincs vele sok tapasztalatom. Metzeller- pirelli parti voltam mindig.
Hidegen 2bar fölé?
Megvárom hogy kopjon le róla a pálya nyoma, ott fixen alacsonynyomással használták, ki van szakadozva. Azt mondta egy srác hogy 1,3 hátulra utcán is, elkente volna a számat simán úgyhogy megpróbálom azt
Most féktávon hamarabb megcsúszik mint a bt016, viszont kigyorsításon stabilabb.
Én nem, de mentem olyan motoron amin volt. Haver szereti a gixeren nagyon, de ő bőven 2 bár fölé nyomja hidegen. A Dunlop kemény oldalfalu gumi, vagy bejön vagy nem. Utcára nem szoktak annyira leengedni. A tl-en van most hasonló Dunlop slick, fel várral mentem vele tavasszal a kutig. Még azt is bírta. De ilyen kettő köre szoktam fújni.
Na jó szarok bele ugyis kényelmetlen,nem lehet lemenni vele egyseggel horvátba.
Bogrács sem
Kawasaki, Suzuki, Honda, Yamaha 400 cm3 feletti sport- és túramotorok nagyon sok modelljéhez van alkatrészünk.
A teljesség igénye nélkül az alábbi egységek hada megtalálható bontónkban: főtengelyek, hűtők, váltók, kuplungok, komplett motorblokkok, vázak, segédvázak, első, hátsó teleszkópok, lámpák, féktárcsák, felnik, sárvédők, ülések, lábtartók, idomok, teljes idomszettek, műszerfalak, feszültségszabályzók, elektronikák stb....
Nagy raktárkészlettel rendelkezünk, pontos információkért, árakért és aktualitásokért hívj vagy írj bátran a lenti elérhetőségeken!
Postázunk is országszerte, akár másnapra!
sugomotor@t-online.hu
70/500-8881
Es igen,uncsi.Foleg hogy hulyesegeket beszel.Egy kretén.
Rossi a budos eletbe nem lesz vb.
Nagyon merevnek érződik tényleg a d212, azt hittem hogy majd olyan lesz mint más gumi 2bar nyomassal.
Azt hittem szar az órám amikor rámértem itthon és 1,6. Simán rávágtam volna hogy 2bar felett van.
Nincs vele sok tapasztalatom. Metzeller- pirelli parti voltam mindig.
Megvárom hogy kopjon le róla a pálya nyoma, ott fixen alacsonynyomással használták, ki van szakadozva. Azt mondta egy srác hogy 1,3 hátulra utcán is, elkente volna a számat simán úgyhogy megpróbálom azt
Most féktávon hamarabb megcsúszik mint a bt016, viszont kigyorsításon stabilabb.
Elvileg valami régi Husquarna licensz vagy mi...
Futoval.