Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megint a szokásos függő írásait lehet csak olvasni.
2020 ig nem lesz daytona 765.

Na jó szarok bele ugyis kényelmetlen,nem lehet lemenni vele egyseggel horvátba.
Főleg az rfs blokkos narancsok (2007-ig) amik már 150 óránál szétesnek.... Persze 10év alatt úgy hogy tíz kereskedő kezén megy át úgy hogy az információs kijelző stekkere le van húzva...... Valójában ezek a gépek 6-800órát is elketyegnek majd szétesnek....... Szarok stb
Minden a kertből.... Szalonna nem
Bogrács sem
Japán motor bontó....? az meg hogy lehet? japán motor nem romlik el, az csak a szar bmw-kre meg ktm-kre jellemző
Eladó Suzuki gsx1300r Hayabusa Injektorsor Benzinszivattyúval!!

Kawasaki, Suzuki, Honda, Yamaha 400 cm3 feletti sport- és túramotorok nagyon sok modelljéhez van alkatrészünk.
A teljesség igénye nélkül az alábbi egységek hada megtalálható bontónkban: főtengelyek, hűtők, váltók, kuplungok, komplett motorblokkok, vázak, segédvázak, első, hátsó teleszkópok, lámpák, féktárcsák, felnik, sárvédők, ülések, lábtartók, idomok, teljes idomszettek, műszerfalak, feszültségszabályzók, elektronikák stb....
Nagy raktárkészlettel rendelkezünk, pontos információkért, árakért és aktualitásokért hívj vagy írj bátran a lenti elérhetőségeken!
Postázunk is országszerte, akár másnapra!

sugomotor@t-online.hu
70/500-8881
Vagy leereszted, vagy hozzáállítod a futóműved. Én már ilyen gumikat nem teszek fel. A gumik oldalát használom elég jól, így a pályázott gumikat havonta dobhatom le, aztán néha van 2mm a közepén Csak épp az oldalán akar a szövet kijönni. Ahhoz meg nem olcsóak használtan.
Dingidongi aki a clam.
Es igen,uncsi.Foleg hogy hulyesegeket beszel.Egy kretén.
Rossi a budos eletbe nem lesz vb.
Uncsi hogy egy ember szarja tele a topikot...
Rs10 bridgestone ?

Nagyon merevnek érződik tényleg a d212, azt hittem hogy majd olyan lesz mint más gumi 2bar nyomassal.
Azt hittem szar az órám amikor rámértem itthon és 1,6. Simán rávágtam volna hogy 2bar felett van.
Osszedol a terido kontinium.
Mert majd teszek fel fotót a Horvát szerpentin ről ha eljutok oda a vasat
Motor, pilóta függő. Én dagadt vagyok, még a tl is dagadt szerintem a Dunlop is csak utcán ajánlja az alacsony nyomást. Olyan merev az oldalfali hogy kétlem hogy utcán sokat éreznek belőle. Még leeresztve sem az a tipikus defektes érzet volt.
Nincs vele sok tapasztalatom. Metzeller- pirelli parti voltam mindig.
Hidegen 2bar fölé?
Megvárom hogy kopjon le róla a pálya nyoma, ott fixen alacsonynyomással használták, ki van szakadozva. Azt mondta egy srác hogy 1,3 hátulra utcán is, elkente volna a számat simán úgyhogy megpróbálom azt
Most féktávon hamarabb megcsúszik mint a bt016, viszont kigyorsításon stabilabb.
Én nem, de mentem olyan motoron amin volt. Haver szereti a gixeren nagyon, de ő bőven 2 bár fölé nyomja hidegen. A Dunlop kemény oldalfalu gumi, vagy bejön vagy nem. Utcára nem szoktak annyira leengedni. A tl-en van most hasonló Dunlop slick, fel várral mentem vele tavasszal a kutig. Még azt is bírta. De ilyen kettő köre szoktam fújni.
Eleg lame.
Nekem ugyan miert?
Ha megy műszakira a kocsi majd teszek rá vonóhorgot. Azt mindenkinek jó lesz
D212-t használtál már? Mi lehet oda a jó nyomás ? Hátra melegen 1,6 de keménynek érzem elől meg 2,3 azt meg pláne keménynek
http://swm-motorrad.de/index.html

Elvileg valami régi Husquarna licensz vagy mi...
Neked a horvat part lenne tuti.
Futoval.
Levegőt kihagytuk. Azt írták unalmas.