Nekem szerintem lesz egy 50helyett 90-130 között nem tudom mennyivel húztam el egy jo kis jobbos emelkedős kanyarban valahol a 82 vagy 81-gyes úton
Na meg ha az olaszoknál működtek azok a sárga kukák, bár ezt nagyon kétlem akkor a 150ezres motorozás simán megduplázódik
ne felejtsük el az általam csak dobogókő zsokéknak hívott rácsingereket.... felmennek 4 kanyart, esznek egy zsíros kenyeret, lefelé 4 kanyar, majdnem árkot fogva, a fórumon meg 3 órát írnak, hogy mekkorát motoroztak
Ügyesen kell megtervezni.Kőszeg-Sillian 440 Km.Ez Eibiswald-tól igencsak jó tud lenni.Ha nem birsz végigmotorozni 440-et tervezz ve egy szállást 200 után és jól érzed magad.Silliatól meg mehetsz mindennap másfele 2-300 Km simán.
Ha kényesvagy és macera a ballasztot hagyd otthon.Akkor meg über lehet egy ilyesmi.
A másik hogy szerezz egy vonohorgot ahoz a hipszter autóhoz és bérelj futót.Onnan willachnál lerakod az asszaonyt vagy a garda tónál és mehetsz csapatni.
Alapvető, hogy ilyen túrákra utassal megyek/mennék. Asszony élvezi, meg én is Meg összeveszés is lenne ha otthon hagynám
Ha leosszuk 2600-at hat napra, akkor kb kijön a kicsit több, mint 400km/nap. Amit mondtam. Ha magam mennék két váltás zoknival, akkor bármivel vállalható.
Mi most ~2600at mentünk 6nap alatt. Össz cuccom egy 46literes dobozba belefért és szinte minden perce megérte. Nem lehet mindenhol lapon menni, de hidd el hogy nem is akarsz majd egyik hágón sem, van pl Lavamünd meg stb olyan szakaszok ahol lehet.
A cbr-rel én se mennék ilyen messze, utassal meg pláne. Futóra fel és akor ott napi 2-300km-es karikák.
Ha találsz egy vagányul motorozó vizes gs, 1290 vagy multistradas emberkét, menj vele egy kót. A végén az lesz hogy nem marad le nagyon, viszont te küzdesz majd ő meg félkézzel motorozik, ennyit fejlődött a technika már. Persze ott már benne van hogy 6milla...
Am megjegyzem, évekig enduroztam, nekem az egyenes kormány se kényelmesebb hosszú távon, sőt még jobban bassza a hátam.
VFR1200 és hasonlók üléspozíciója, szélvédelme lenne a legtutibb, de mint Laci írta csoró vagyok Nincs rá pénz
Nővel és motorral én messze nem megyek
Három nap miatt is felmálháztuk a TL-t hogy ki se láttam Annál nagyon sokkal többet túraenduróba se teszel.
400km-nél nagyobb táv, ha érdekes kanyargós úton megy, tempó se 70, akkor szellemileg annyira megterhelő, hogy úgyse akar az ember többet egy nap.
Az S riders-esek azért nem a túramókus kukásmellénnyel széria.Oszt mégis mennek.
Amúgy ez a túramókus kukásmellényben elég fura becsípődés.
Azért létezik az a kategória aki hajlandó továbbmenni a helyi elkerülő 12 kanyarja után egy kicsit változatosabb utakra,még ha az messzebb is van.
Ettől még nem túramókus.
Az az az idegesítő nagycsoportos fajta amelyik gyökkettővel szigorú zipzáralakzaban felcsapott nyitható intercomos sisakban nézelődik és belekrül 4-5 percembe is míg átfűzöm mindegyiken magam.
Mondjuk van speciálsabb változat,nincs baj velük,,túramottorként valami endúrósabb nagyköbcenti 2-3-an vannak max és mennek mint a mérgezettegér.Tökmindegy milyen aszfalt rááll egy 120-130-as tempóra kanyartól független tartja.
Jó menni mögöttük fagyisebességgel.
Ott a pont! amúgy tényleg vérmérséklet kérdése,hogy kinek jön be az a fajta motorkarakterisztika...Mondjuk az újonnan vásárolt Nc-k másodeladási statisztikája megmutatná,hogy a többségnek bejött vagy gyorsan tovább is adta..
A bánya fürdőjében , egyik kollégámnak lankadtan is volt legalább 20 centis !! Azt nem gondolom , hogy az a szerszám jobban használható lenne, lett volna mint egy normális méretű !!
De kinek a pap, kinek a papné!!??
Hajnal óta, illetve akkor vettem észre ,hogy szakad az eső itt Badacsonyban, de állítólag holnap már sütni fog! Hát remélem, hogy így lesz !de most ez van ! gondolom az endurósok , a szétázott földutak miatt nem nagyon örülnek ennek !
Na meg ha az olaszoknál működtek azok a sárga kukák, bár ezt nagyon kétlem akkor a 150ezres motorozás simán megduplázódik
Az összes autos ugyanennyivel ment ott.
Ha kényesvagy és macera a ballasztot hagyd otthon.Akkor meg über lehet egy ilyesmi.
A másik hogy szerezz egy vonohorgot ahoz a hipszter autóhoz és bérelj futót.Onnan willachnál lerakod az asszaonyt vagy a garda tónál és mehetsz csapatni.
Ha leosszuk 2600-at hat napra, akkor kb kijön a kicsit több, mint 400km/nap. Amit mondtam. Ha magam mennék két váltás zoknival, akkor bármivel vállalható.
A cbr-rel én se mennék ilyen messze, utassal meg pláne. Futóra fel és akor ott napi 2-300km-es karikák.
Ha találsz egy vagányul motorozó vizes gs, 1290 vagy multistradas emberkét, menj vele egy kót. A végén az lesz hogy nem marad le nagyon, viszont te küzdesz majd ő meg félkézzel motorozik, ennyit fejlődött a technika már. Persze ott már benne van hogy 6milla...
VFR1200 és hasonlók üléspozíciója, szélvédelme lenne a legtutibb, de mint Laci írta csoró vagyok Nincs rá pénz
Három nap miatt is felmálháztuk a TL-t hogy ki se láttam Annál nagyon sokkal többet túraenduróba se teszel.
400km-nél nagyobb táv, ha érdekes kanyargós úton megy, tempó se 70, akkor szellemileg annyira megterhelő, hogy úgyse akar az ember többet egy nap.
Kukásmellény, most rendeltem egy Macna Sunrise felsőt, neonzöldet, kibaszott vagány
http://youtu.be/OC4LJRJhmbU
Amúgy ez a túramókus kukásmellényben elég fura becsípődés.
Azért létezik az a kategória aki hajlandó továbbmenni a helyi elkerülő 12 kanyarja után egy kicsit változatosabb utakra,még ha az messzebb is van.
Ettől még nem túramókus.
Az az az idegesítő nagycsoportos fajta amelyik gyökkettővel szigorú zipzáralakzaban felcsapott nyitható intercomos sisakban nézelődik és belekrül 4-5 percembe is míg átfűzöm mindegyiken magam.
Mondjuk van speciálsabb változat,nincs baj velük,,túramottorként valami endúrósabb nagyköbcenti 2-3-an vannak max és mennek mint a mérgezettegér.Tökmindegy milyen aszfalt rááll egy 120-130-as tempóra kanyartól független tartja.
Jó menni mögöttük fagyisebességgel.
Úgy nézek én ki mint egy kukasmellenyes turamokus
Napi 400km volt a rekord. Az is a tl-el. Cbr-el talán 300. Max.
De kinek a pap, kinek a papné!!??