Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt én is megnézném
egy szót nem szóltam a motor erőről. a tömeg a lényeg és az ebből eredő lendület aminek a vektorát meg kell változtatni minden egyes kanyarban. ha Cölöpke 100kg motorostól, te meg mondjuk 300kg, egyértelmű hogy körbe fog motorozni bármelyik kanyarban.
Szeretek cicát sétáltatni.
Én azért megnézném a te meg jano versenyt, lenne rá egy jobbacska ilyen cicacbr ára hogy a jano elkeni a szádat
Kakucson a kanyar a lényeg, motor erő nem annyira befolyásolja az eredményt, szóval ez nem ezen múlik.
Látnod kellet volna a srácot. Döntöm de kurvára, legalább is ezt hittem amikor a srác simán, belső íven hozzám képest is durván fekve, szinte alattam, úgy húz el mintha állnék.
Tudnak ezek a srácok nagyon.
De nem is ez volt a amit ki akartam domborítani, ez arra volt példa, hogy nem a motorerő a lényeg. Kismotorral is lehet durvulni ha valaki ért hozzá.
...és ez alapján én jobban értek hozzá mint Janó
Dobj le a durván 300kg menetkész tömegednek kb. a felét és tuti ott leszel Cölöpke sarkában
*te
Mert ne nem fékezel, csak lassulsz
Én azért bent voltam 1 perc alatt, de tény hogy van hova javulni mert egy Cölöp nevű 8 éves kis srác 46 másodpercet megy valami 50köbcentis pitbike-al
indulok.
Nekem nem veszi.Hoki honda.
Hozzá feszítő vasat mert az nincs nekem, kalapácsom van
Annyira nem, amikor féktávon elveszi a fékerőt egy úthiba miatt. Nagyon anyáztam.
NC is ugyan ezen koncepció mentén épült
Persze, persze, lényeg hogy sokat mondogasd és akkor legalább te elhiszed, de a lényeg hogy még mindig nem megy a váltás?
Nem mondom hogy rossz, de motoron nem kéne, kocsiban meg jobb van nekem (eCVT)
Ennyi. Kakucson az 1000-esek sem nagyon előzgettek...kicsi a pálya nekik a lesajnált 650-esem meg pont elemében érzi magát
De ezt ne mond hangosan, mert még elbízza magát ...mégjobban
Szerintem én 4 literből is el lennék ott - igaz, egy kör alatt kettőt vernének rám..,.
segitek letepkedni na.
Sose bánd, meg ne mentegetőzz!
A lényeg hogy neked jó legyen, nem másnak kell megfelelni.

Nekem mondjuk kicsit tényleg unalmas volt, meg jóhinta, én eredetileg a Hornetet néztem ki magamnak. Utálom a burkolatot, de beszüntették a gyártását, és az új CB nekem nem tetszik, szóval vettem ezt a burkolt Hornetet
ABS jo.
Egyébként nem vicc.
Tegnap Kakucson 5.6litert fogyasztott, csak pislogtam mert még az MZ is többet eszik ott.
Valamire csak jó ez az EURO4-es buziság...egyébként ezért vennék legfeljebb 10 éves sportmotort, nincs katalizátor, nincs ABS, nincs para