Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A jazz egy kifejezetten takarekra epult hulladek,es nem,fobb mereteiben sem egyezik.
De szebb,konnyebb,erosebb a motorom mint a tejfolospoharba csomagolt hornet.
Ja, én is így tudom.
Az NC-be állítólag a Jazz motorját rakták félbevágva. Ennek megfelelően nagyon gazdaságos és tartós, de nem motorba való a karakterisztikája amit kiválóan elfed az automata.
Dtc kiba jó...bárki bármit mond.
Nyilván tudta hogyan kell használni :)
Szóval akkor a drága gyári gyorsváltóddal sem tudsz váltani? Biztos nem kéne neked egy DCT?
jaja,jano ahogy tolja marmar megszeretem az ezres sportokat,de csakis a szanalmasan oregeket.
Elkszdek keresni egy bazira lefosott 900rr-t olcson.
Annak valami gondja lehetett.
VFR-t nem , de NC-vel DCT váltóssal mentem, az észrevétlenül és nagyon szépen tette a dolgát.
Semmi gond, csak Jano sokat ivott és végre elemében van
Már úgy hiányzott, de tényleg!
Ez a kretén Clam még trollnak is unalmas, Jano legalább jól tud baszogatni...bár ha azt nézzük hogy fiúkkal csinálja, lehet mégis jó pár lennének a bohóccal.
Nekem sem ellenben egy 1.2 monster...
x diavel,megneztem,nemkell.
Alacsony és már a trágyapumpára hajaz. Mellette gurultam már ott jöttem rá mennyire nem jön be.
Ne beszélj többes számban, csak te nem tudsz.
Én tudok előzni kamiont a egy 600-assal is.
Ez csak természetes hogy nem kapok, hiszen házas vagyok
ez a diavel egy ilyen "semmire nem jó" de nagyon élménymotor.... nekem mindig a cafe racer-ek jutnak eszembe, ha látok egy ilyet (tudom, hogy ez attól nagyon messze van), arról meg Cápa barátom... a 69-es úton van egy motoros étterem, és 1x mikor ott megálltunk, láttunk egy vmi nagyon designolt cafe racert, Cápa meg süket mint az ágyú, ordítva beszél... "nna ez az igazi cafe racer, lejössz ide, iszol egy kávét és hazamész az anyádba..."
Nekem a Diavel sem jön be.
Tegyél már mellé egy X Diavelt !!!! Pfff...ez egy unalmas batár amiben semmi fantázia..persze nem figyelmen kívül hagyva,hogy full extra kütyükkel van tele....Fotelom már van!
Bennem ki sem alakult,csak vettem egy faszát.
kb 6 éve a váci úton volt egy motoros bolt és olyan beszélgetős hely is egyben.... bementem, ült ott egy fószer, ment a beszélgetés és bár akkor suzukim volt, mondtam, hogy mindig is tetszettek a hondák, de sosem volt... megbízhatók, kis költségből üzemeltethetők... csávó elkezdett nevetni, mondom mit röhögsz vazze... ? kiderült, hogy az egyik honda márkaszervíz szervízvezetője, nnna mesélt csodákat... a legmegdöbbentőbb, az volt, hogy az akkor új 1000rr-ből állítólag mindnek a blokkja vmilyen anyaghibás volt, és akármelyiket szedték szét rövid használat után, mindnek meg volt húzva durván a hengerfala... mondjuk engem akkor sem érdekeltek ezek a hasalós vasak, de érdekes volt. azért utána vettem egy x11-t, ami ezektől messze van és jóval idősebb is volt (2002), amivel amúgy soha semmi bajom nem volt, de érdekesen rombolódott le bennem ez a honda mitosz...
Legkozelebb motort veszek a gastraba.
Ha igazi műmájer motort akarsz, akkor van egy javaslatom!
Na jóó..következő szarom X diavel lesz és még jobban szarok a Világra
Hát nem tudom mi volt benne ekecselve , de agyon verte a nagyokat !
A GS öccá' 10500-tól piros, és 11k körül tilt (a spanyol-a régiekben nem tudom, hogy volt-e egyáltalán tiltás), de teljesen értelmetlen 9500 fölé forgatni, mert gyengébb mint alatta.
De az sem cbr650 volt és nem kerilaci