nem kellett tovább a kommunizmus a népnek, piacgazdaságot akart.... így a mínuszt termelő bányáknak természetesen befellegzett, az meg, hogy kinek van munkája és kinek nincs a hirtelen jött "kapitalizmusban" senkit nem érdekelt...
inkább az eu támogatás lesz a nyerő.... anno is gazdaságtalan volt üzemeltetni a bánya infrastruktúrát, csak a kommunista éra üzemeltette, mert kitalálták, hogy itt márpedig ipari nagyhatalom lesz kiépítve.. a vas és acél országa az újranyitás is egy utópisztikus álom néhány ember részéről, ezeknek az amúgy is gazdaságtalan bányaüzemeknek a jó részét deponálás címszó alatt teleb@szták szeméttel....
ahogy Hofi mondta anno (1980)...: "Ha nem lenne ilyen erős mezőgazdaságunk, olyan ipari ország lennénk, hogy arról koldulnánk..!"
Majd a jelenlegi kormány akkor fogja újranyitni a bányákat, ha előbb - fillérekért - a Nemzet Gázszerelője kezébe kerülnek. Ja, meg he belengetnek rá valami EU-s támogatást....
Valami kretén politikus eldöntötte, hogy a "bányákat be kell zárni" !! És bezárták ! Az senkit nem érdekelt, hogy rengeteg embernek nem lesz munkája! Azoknak, akik ezeket a a kreténeket megválasztották ! Úgy kell nekik! Maguknak keresték!
Erről van szó, ezért ment el a jó öreg GS öccá' gumija nálam 21 ezret - és hátul még simán bírt volna 4-5-8 ezret.
Nem baj, most van zsírúj garnitúra, remélem ez is kibír ennyit.
sv 650 hintaló.
A TL-en is sokat kell váltani mert 6500-10.000 között lehet használni. Kellett egy kis idő mire a sor4 áttételezésére ráálltam. Meg az amúgy is 9-12 ezer között a legjobb használni
A sor4 nek nincs kifejezetten jó hangja, de azt nem azért kell szeretni. Ha a TL tudná azt amit a cbr akkor soha nem ülnék sor4-re. De nem tudja
A V2 hangja sokkal jobb
Pont a sor 4 ezer tudná, hogy 2-3-ban tudsz bárhol bármikor 30-230 között csapatni. Azt még meg se kell erőltetni magadat váltással
Nekem elment az M7rr 5700-at Akkor az túristáknak 10.000 és tapad is.
Jah,bicsken kezdek,majd irany galyazni.
Meg meg kene nezni hogy miarakot kell csinalni ha letelik a forgalombol kivionas,mert a KH anno kuldott egy levelet hogy megszunteti a biztit.
https://totalbike.hu/technika/2018/07/09/adac_bukosisakteszt_2018/
ahogy Hofi mondta anno (1980)...: "Ha nem lenne ilyen erős mezőgazdaságunk, olyan ipari ország lennénk, hogy arról koldulnánk..!"
Nem baj, most van zsírúj garnitúra, remélem ez is kibír ennyit.
A TL-en is sokat kell váltani mert 6500-10.000 között lehet használni. Kellett egy kis idő mire a sor4 áttételezésére ráálltam. Meg az amúgy is 9-12 ezer között a legjobb használni
A V2 hangja sokkal jobb
Pont a sor 4 ezer tudná, hogy 2-3-ban tudsz bárhol bármikor 30-230 között csapatni. Azt még meg se kell erőltetni magadat váltással
Nekem elment az M7rr 5700-at Akkor az túristáknak 10.000 és tapad is.
http://youtu.be/WowFIYmLM94
Persze van rá megoldás, de az nem nyilvánosan fogom leírni.
Meg meg kene nezni hogy miarakot kell csinalni ha letelik a forgalombol kivionas,mert a KH anno kuldott egy levelet hogy megszunteti a biztit.