Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A duki 9250. A 620 meg 10.500 volt szépen szólt afelé...
Na látod,nekem sikerült ez is.
Azért grilezni nem akarnám.
Max addig tudod mint én a vT-t vagy az NcX-et...na az nem sok.
Jó jó..és is próbáltam...de feladtam...Viszont amit odateszel az 100 km múlva forró lesz...ergo egészségesebb mint amit a mikróban olvasztasz ki
..amúgy kiba jó ,hogy az ott van!!
nem tudom... ez egy talán 3 éves vas, 2700km-el vette a gazdája minden évben vitte a hondába éves szervizre és volt olyan év, amikor az volt az egyetlen útja
Itt 6500 és elvágja.
Én a V2 őt is forgatom.
Forgattuk a sisakot mint kurva a retikült mire rájöttünk hogy fér bele egy zárt L és sisak.
Lehet hogy van hozzá szoftverfrissítés ?
Nálam ott elbukott a vfr hogy 350kg, inkább egy vizes gs.
A "bobosok" is nagyot mentek a 650-el csak pont a Svájciak estek ki ahová beinvitáltak minket a futam előtti felkészítés alatt. Bánom, hogy nem fotóztam.
És még kényelmes is a pozíció ahogy ülsz rajta (az ülés nem annyira de az majd változik) főleg a hozzánk hasonló gerincnyomiknak.
Az NC motorjából hiányzik a bugi..de ezt már sokan leírták...Nagyon szépen tol tiltásig de mivel ez egy nyomatékra kitalált moci...nem jön a tűzijáték amit a motorosok nagy része annyira imád. Dinamikus haladáshoz bőven elég.
Nem védem csak mert ilyen motort vettem...hosszú vajúdás volt.
A V2 mellett pont tetszik,hogy nem kell forgatni .
Egy személlyel a világból kifut..mindezt nagyon kevés benyából.
Tépve a száját 4 liter környéke. A VT nyugger kocogásnál 4,5..az 50-es Slider 5.5
Rengeteg dolog szól a moci mellett..és csak az "unalmas" motor ellene....de ki mire vágyik
Én szeretem 8-9000 közt forgatni,most csak ingazok ott még 5-6000 még ott fogyaszt keveset.
Csak annak meg inge-gatyaja lert.
Automata váltóval lehet tényleg jobb mert a váltó elfedi hogy nagyon hamar vége van a fordulatszámtartománynak. Érzésre a T-Max is ment úgy mint az NC pedig az még attól is gyengébb vagy 10LE-vel
értem....
Jano , ezt írtad : Persze 600-ast lehet kapni olcsón, de az csak cicasétáltató motor, nem sportmotor
Halkan megjegyzem tavaly a Pringen endurance versenyen egy öreg Cibere 600 tönkre verte az egész mezőnyt , fényévekkel győzött ! Fel sem merem sorolni milyen csiliárdos vasakat szivatott rongyá !
barátomnak van vfr1200 automata, imádja.... semmiig gond nincs vele és a váltó is brutál jó állítólag
sok motorja volt már, szinte minden évben cserélt, xx, hayabusa, miegymás... zzr1400-ról ült át erre...
Osszefuthatunk,tuti jó lesz,de nem változtatok,öreg elefánt vagyok.
Nameg van egy '17 és Street R-em.
Ha összefutunk..kipróbálhatod...szerintem változna a véleményed.
Vfr re volt panasz,új tekknologia,fejlesztik,de nem várom ki.
Inkább kuplung és váltó.Oszt csa.
A szurkeben a gyorsváltó is állítólag csak akkor működik jól ha keményen küldik neki.
Én meg inkább csak komótosan fagyizoba stílusban poroszkalok.
Belgium-Franciaország!
Vfr1200 van havernak, azt mondta hogy utassal, gondolom a plusz súly miatt, a váltó nem tudta mit kell csinálni, váltogatott összevissza, nem váltott vissza, alacsony fordulaton remegtette az egész motort.
Szervizesek.
Egy tulajjal beszéltem,azt mondta a szervezésben szerint van vele gond,csak nem reklámozzák.Neki sima váltós az nc,de már szeretne erosebbet.
Nagyon gyenge,ami nem gond ha elfogadod.
miért, mi a baj ezzel? én pl tökre el tudnám képzelni városi rohangálósnak....