Jó jó..és is próbáltam...de feladtam...Viszont amit odateszel az 100 km múlva forró lesz...ergo egészségesebb mint amit a mikróban olvasztasz ki
..amúgy kiba jó ,hogy az ott van!!
nem tudom... ez egy talán 3 éves vas, 2700km-el vette a gazdája minden évben vitte a hondába éves szervizre és volt olyan év, amikor az volt az egyetlen útja
A "bobosok" is nagyot mentek a 650-el csak pont a Svájciak estek ki ahová beinvitáltak minket a futam előtti felkészítés alatt. Bánom, hogy nem fotóztam.
És még kényelmes is a pozíció ahogy ülsz rajta (az ülés nem annyira de az majd változik) főleg a hozzánk hasonló gerincnyomiknak.
Az NC motorjából hiányzik a bugi..de ezt már sokan leírták...Nagyon szépen tol tiltásig de mivel ez egy nyomatékra kitalált moci...nem jön a tűzijáték amit a motorosok nagy része annyira imád. Dinamikus haladáshoz bőven elég.
Nem védem csak mert ilyen motort vettem...hosszú vajúdás volt.
A V2 mellett pont tetszik,hogy nem kell forgatni .
Egy személlyel a világból kifut..mindezt nagyon kevés benyából.
Tépve a száját 4 liter környéke. A VT nyugger kocogásnál 4,5..az 50-es Slider 5.5
Rengeteg dolog szól a moci mellett..és csak az "unalmas" motor ellene....de ki mire vágyik
Automata váltóval lehet tényleg jobb mert a váltó elfedi hogy nagyon hamar vége van a fordulatszámtartománynak. Érzésre a T-Max is ment úgy mint az NC pedig az még attól is gyengébb vagy 10LE-vel
Jano , ezt írtad : Persze 600-ast lehet kapni olcsón, de az csak cicasétáltató motor, nem sportmotor
Halkan megjegyzem tavaly a Pringen endurance versenyen egy öreg Cibere 600 tönkre verte az egész mezőnyt , fényévekkel győzött ! Fel sem merem sorolni milyen csiliárdos vasakat szivatott rongyá !
barátomnak van vfr1200 automata, imádja.... semmiig gond nincs vele és a váltó is brutál jó állítólag
sok motorja volt már, szinte minden évben cserélt, xx, hayabusa, miegymás... zzr1400-ról ült át erre...
Vfr re volt panasz,új tekknologia,fejlesztik,de nem várom ki.
Inkább kuplung és váltó.Oszt csa.
A szurkeben a gyorsváltó is állítólag csak akkor működik jól ha keményen küldik neki.
Én meg inkább csak komótosan fagyizoba stílusban poroszkalok.
Vfr1200 van havernak, azt mondta hogy utassal, gondolom a plusz súly miatt, a váltó nem tudta mit kell csinálni, váltogatott összevissza, nem váltott vissza, alacsony fordulaton remegtette az egész motort.
Egy tulajjal beszéltem,azt mondta a szervezésben szerint van vele gond,csak nem reklámozzák.Neki sima váltós az nc,de már szeretne erosebbet.
Nagyon gyenge,ami nem gond ha elfogadod.
Azért grilezni nem akarnám.
..amúgy kiba jó ,hogy az ott van!!
Nálam ott elbukott a vfr hogy 350kg, inkább egy vizes gs.
Az NC motorjából hiányzik a bugi..de ezt már sokan leírták...Nagyon szépen tol tiltásig de mivel ez egy nyomatékra kitalált moci...nem jön a tűzijáték amit a motorosok nagy része annyira imád. Dinamikus haladáshoz bőven elég.
Nem védem csak mert ilyen motort vettem...hosszú vajúdás volt.
A V2 mellett pont tetszik,hogy nem kell forgatni .
Egy személlyel a világból kifut..mindezt nagyon kevés benyából.
Tépve a száját 4 liter környéke. A VT nyugger kocogásnál 4,5..az 50-es Slider 5.5
Rengeteg dolog szól a moci mellett..és csak az "unalmas" motor ellene....de ki mire vágyik
Halkan megjegyzem tavaly a Pringen endurance versenyen egy öreg Cibere 600 tönkre verte az egész mezőnyt , fényévekkel győzött ! Fel sem merem sorolni milyen csiliárdos vasakat szivatott rongyá !
sok motorja volt már, szinte minden évben cserélt, xx, hayabusa, miegymás... zzr1400-ról ült át erre...
Nameg van egy '17 és Street R-em.
Inkább kuplung és váltó.Oszt csa.
A szurkeben a gyorsváltó is állítólag csak akkor működik jól ha keményen küldik neki.
Én meg inkább csak komótosan fagyizoba stílusban poroszkalok.
Nagyon gyenge,ami nem gond ha elfogadod.