Nekem a motorral nyaralás nyűgös. ez tény. Szóval csütörtökön nem is azzal fogok menni
Ameddig egy motorozás alkalmával többször lehúzom teli gázra akkor már kijelenthető, hogy használom a motorerőt. Tehát kell az erősebb és kész
Az meg sokba kerül.
Például azért mert ha használom (nem csak fagyizni), akkor kopik A fék, futómű, motorblokk minden.
Ha normális állapotú miért újítod?
A másik hogy utcán még TE sem használod ki felét sem.
A harmadik hogy szeretek cicát sétáltatni.
Nameg ha el akarsz menni két napra nyomorogsz hogy mi legyen ahhelyett hogy ráakasztanál a csajra egy kishátizsákot pár gatyával meg bugyival és a sok spórolt pízt hotelra költenéd.
Még mindig nem érted a lényeget
Azért egy 1000 sor4 és a Ti cicasétáltató motorotok között árban/tudásban van némi különbség
Egészen pontosan ha felújítok egy normális állapotú 1x éves motort még akkor is 4,5 millió marad a zsebemben ami azért nem kis pénz. Például elmehetek belőe nyaralni 10éven keresztül nem is akárhova
Érted vagy nem érted a Te bajod
Ha ilyen a vágyad költsél bazz.
Ha mindenki használtat vesz baszhatod mert előbbutóbb nem lesz.
Már most is kín találni egy nem félhulla ezres sportot.
Nade mi van akkor ha egy valamirevaló sor4 ezer 5-6 milliónál kezdődik. Egy cbr inkább 6 nál azt hiszem.
Ha veszek 1M-ért egyet, 500-at ráköltök, akkor vígan motorozok vele 10évet.
Persze 600-ast lehet kapni olcsón, de az csak cicasétáltató motor, nem sportmotor
Van 1983-as XT-m 12000km-el (valós) meg volt már a földet 10 X megkerült GS-em is!
Láttam már 1996-os CBR-t 6700km-el,gyakorlatilag szalon állapotban és 280000 km-es K 100-ast is egyben-rendben!!
Csodák vannak,de több az átqrás!!
Tudom elcsépelt,de használt brigánál állapotot veszünk s nem km-t!!!
Szerintem!!!
Dettó,
nézegettem a használt árakat.
Öreg lehasznált motorjaim vannak, szóval nem akartam még egyet amivel baj van.
Ami kinézett úgy ahogy, az meg szinte új árban volt, legalább is a különbözet annyi volt amennyit lazán hajlandó voltam hozzácsapni egy új motorért, és közben olvasgattam a fórumokon, hogy "nyugodtan meg lehet venni a használtat, mert ha szar majd elnyomjuk valami baleknak".
Na most én nem vagyok az a fajta aki átbaszna másokat, szóval sok utánamászkálás, keresgélés mellett, hatalmas anyagi bukás, vagy sok szopás kockázata egy használt motor, de ami a legfőbb, pazarolja az időmet ami nekem nincs.
Szimplán, probléma mentesen motorozni akartam, ezért vettem Hondát
Motorozok vele 10évig, addigra belehajtom a tervezett élettartamot, beleszórok egy kis fűrészport, hogy csillapítsa a vezérmű zörgését, majd elnyomom valami baleknak aki örülni fog a megkímélt, nem dohányzó, orvos házaspárnak, meg a visszatekert órának
Múltkor visszaolvasgattam a cbr és TL forumokat. Sok tulaj már a pár éves motorojánál tartott 20-30ezer km nél.
Múltkor nekem is verte a nyálát egy csóka, hogy neki 30ezer van a 2004-ös cbr-ben mert sokat állt. Ha annyit állt akkor meg pont azért egy szar
De inkább kis naív hülyegyerek. Jobbaknak annyi km egy szezon alatt megvan, de évi 6ezerrel számolva is 84.000 a realitás egy ilyen motorba.
Ameddig egy motorozás alkalmával többször lehúzom teli gázra akkor már kijelenthető, hogy használom a motorerőt. Tehát kell az erősebb és kész
Az meg sokba kerül.
Például azért mert ha használom (nem csak fagyizni), akkor kopik A fék, futómű, motorblokk minden.