Apropó, holnap reggel 8-9-körülre megyek ki a délelötti etapban, a kakucsi pályára.
Ha valaki pofán akar baszni (15 fok felett lesz a hőmérséklet), vagy csak meginni egy ásványvizet a szőrös pofámat nézve, azzal örömmel pacsiznék.
Nem.A szuk fordulaszamtartomanyu gepeknel sokat kell a valtot hasznalni.
Szerpentineken stresszmentes tud lenni ha tetotol a padlasig egy sebessegben tudod az egeszet megcsinalni.
persze a kobcenti segit nagyon a sornegyeseken.Azert ha van 170-180 lo tokmindegy mit teszel a valtoval.
De mivel pancser vagyok es nem akarok 2,ben megdogleni motor alatt mikor hanyattbasz,gumit sem akarok 4-5000 enkent venni marad a kus ugribugri,aminek jo ha alapjsrattol 12000 ig leadja a max nyomatekot.Es a hang tenyleg odabasz gyari dobbal is.Sor4 en ertem miert vesz mindenki azonnal dobot ra.
Ha valaki pofán akar baszni (15 fok felett lesz a hőmérséklet), vagy csak meginni egy ásványvizet a szőrös pofámat nézve, azzal örömmel pacsiznék.
Szerpentineken stresszmentes tud lenni ha tetotol a padlasig egy sebessegben tudod az egeszet megcsinalni.
persze a kobcenti segit nagyon a sornegyeseken.Azert ha van 170-180 lo tokmindegy mit teszel a valtoval.
De mivel pancser vagyok es nem akarok 2,ben megdogleni motor alatt mikor hanyattbasz,gumit sem akarok 4-5000 enkent venni marad a kus ugribugri,aminek jo ha alapjsrattol 12000 ig leadja a max nyomatekot.Es a hang tenyleg odabasz gyari dobbal is.Sor4 en ertem miert vesz mindenki azonnal dobot ra.
Én autóba ülök ilyenkor. Az sokkal kényelmesebb bármelyik BMW- motornál
bár idén úgy néz ki már nem kell mennem már győrbe, szóval nem kell félned
mindegyiknek van egy tartomány ahol megy jól, ott kell használni