Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha pontos az óra, akkor olyan 5500-nál jobban nem rúgja neki, de így is olyan hangja van, mintha 10 ezren forogna és 200 felett menne.
120 felett már eléggé üveg hangon ment
Ettől többet nem mertem menni vele
Igen, főleg hogy 130 volt a végsebessége:

https://www.carfolio.com/speci...
A Wartburg gyors megjött, a Lada meg be volt fizetve
Amit persze sosem kaptunk meg mert rendszer váltás után már túl drágán adták
A warti avilág legjobb kelenémet autója. Pont.
Nekem sosem volt ilyen kocsim, ezt csak mesélték a tulajok, akinek volt.
Warnyúra a legszebb amit hallottam:

"Há' 140-nél simul ki a járása..."
Na, olyanom nem volt: az nekem - még volt Trabantosnak is - már nagyon ciki lett volna. Tetszett, amikor valaki bevágta az ajtaját: "Boing-boing-boing hangon....
Lehet hogy a Trabi röhejes volt, de a Wartburg meg siralmas.
A Wartburgból nem volt szarabb kocsi
Anyám egyszer 2 keréken vett be egy kanyart az 53ason. Akkor fostunk be amikor vissza huppant 4 kerékre
Kanyarban csak kapaszkodás volt de nagyon elszánt módon
Emlékszem nyomta a gázt mint állat csak úgy ordított a gép
Tévedsz: a menetszéllel (amúgy szélcsendes időben) semmi gond nem volt, még 100-110-nél sem. Az erős oldalszél akarta lelökni az útról....
Nekem annyit evett gázból
A PB gáz 180-220 km távra volt elég attól függően mennyire siettunk
Amikor megfurták kellett mennie benzinnel több hosszabb távot akkor 7,5 felett sosem evett
Akkor lehet már 80-nál is alákapott a menetszél, erre nagyon panaszkodtak, hogy idétlen módon hátrafelé lejt a kocsi és ezt okozza.
Nem volt az rossz, csak fura konstrukció. Sokan szerették.
Fateromnak ezeröcsije volt, az nekem mindig 9-10 lityit ivott. A Skodáim meg stabil 6-6,5-öt.
Akkor az csoda volt mert nekem 7,5 litert evett az 1200as országúti módon
Én tettem bele fék szervót nem túl nagy pénzért
mert kurva könnyű volt az eleje...
cserébe az elöl hűtő,hátul motor könnyebben forralta a vizet. és az az oldalra nyíló csomagtérfedél nem minden műhelyben fért el felnyitva
Mikor ment ez 100 felett?
Se az utak se a kocsi nem bírta még az M7 is szar beton kocka út volt..... Nem a 4 számjegyű makadám utak
- használhatatlanul kis méretű csomagtartó elöl, plusz egy kicsike még a hátsó ülések mögött.
- már 90-nél qrva hangos volt belül.

Cserébe: elöl ülni sokkal kényelmesebb volt benne, mint akár egy ezerötös Ladában: 20 centivel hosszabb volt a lábtér elöl.

3-4 literrel is kevesebbet fogyasztott a Bigulinál. Az 1200-as Ladával szemben ebben volt szervofék, és normális (fogasléces) kormánymű. A későbbi évjáratú 120-asokról beszélek, a műanyag lökhárítósról. Én anno szerettem őket.
micsoda előrelépés volt,mi?
Mai napig látok néha ilyen szerkezetet és el nem tudom képzelni a koncepciót.
Főbb gondolatmenetek:
- szinte alkalmatlanul gyenge farmotor
- lehetőleg süljön is meg néha
- alaphelyzetben lejtsen hátrafelé, hogy 100 felett jól a hasa alá kapjon a szél és lóf..sz tapadás ne legyen a kormányzott kerekeken.
Ki: 2 nagyon öreg Trabi után a 2 120-as Skodri jött. (Az összes tizensok évesen került hozzám).
kihagytad a 105-öst? a lehúzhatatlan hátsó ablakkal?
Csak poénból tettem be a - neten talált - képet, 100-asom sosem volt. Nekem két darab 120-as Skodám volt, agy narancsvörös, majd utána egy bilikék: az utóbbit az akkori kollégáim csak ISS-nek hívták! (mármint: Iszonyú Színű Szerkezet...)
Elég lenne a fél is..... De mostanában nem sikerül a villám látogatás