Na, olyanom nem volt: az nekem - még volt Trabantosnak is - már nagyon ciki lett volna. Tetszett, amikor valaki bevágta az ajtaját: "Boing-boing-boing hangon....
Lehet hogy a Trabi röhejes volt, de a Wartburg meg siralmas.
A Wartburgból nem volt szarabb kocsi
Anyám egyszer 2 keréken vett be egy kanyart az 53ason. Akkor fostunk be amikor vissza huppant 4 kerékre
Kanyarban csak kapaszkodás volt de nagyon elszánt módon
Emlékszem nyomta a gázt mint állat csak úgy ordított a gép
Nekem annyit evett gázból
A PB gáz 180-220 km távra volt elég attól függően mennyire siettunk
Amikor megfurták kellett mennie benzinnel több hosszabb távot akkor 7,5 felett sosem evett
mert kurva könnyű volt az eleje...
cserébe az elöl hűtő,hátul motor könnyebben forralta a vizet. és az az oldalra nyíló csomagtérfedél nem minden műhelyben fért el felnyitva
- használhatatlanul kis méretű csomagtartó elöl, plusz egy kicsike még a hátsó ülések mögött.
- már 90-nél qrva hangos volt belül.
Cserébe: elöl ülni sokkal kényelmesebb volt benne, mint akár egy ezerötös Ladában: 20 centivel hosszabb volt a lábtér elöl.
3-4 literrel is kevesebbet fogyasztott a Bigulinál. Az 1200-as Ladával szemben ebben volt szervofék, és normális (fogasléces) kormánymű. A későbbi évjáratú 120-asokról beszélek, a műanyag lökhárítósról. Én anno szerettem őket.
Mai napig látok néha ilyen szerkezetet és el nem tudom képzelni a koncepciót.
Főbb gondolatmenetek:
- szinte alkalmatlanul gyenge farmotor
- lehetőleg süljön is meg néha
- alaphelyzetben lejtsen hátrafelé, hogy 100 felett jól a hasa alá kapjon a szél és lóf..sz tapadás ne legyen a kormányzott kerekeken.
Csak poénból tettem be a - neten talált - képet, 100-asom sosem volt. Nekem két darab 120-as Skodám volt, agy narancsvörös, majd utána egy bilikék: az utóbbit az akkori kollégáim csak ISS-nek hívták! (mármint: Iszonyú Színű Szerkezet...)
Ettől többet nem mertem menni vele
https://www.carfolio.com/speci...
Amit persze sosem kaptunk meg mert rendszer váltás után már túl drágán adták
Warnyúra a legszebb amit hallottam:
"Há' 140-nél simul ki a járása..."
Lehet hogy a Trabi röhejes volt, de a Wartburg meg siralmas.
Anyám egyszer 2 keréken vett be egy kanyart az 53ason. Akkor fostunk be amikor vissza huppant 4 kerékre
Kanyarban csak kapaszkodás volt de nagyon elszánt módon
Emlékszem nyomta a gázt mint állat csak úgy ordított a gép
A PB gáz 180-220 km távra volt elég attól függően mennyire siettunk
Amikor megfurták kellett mennie benzinnel több hosszabb távot akkor 7,5 felett sosem evett
Én tettem bele fék szervót nem túl nagy pénzért
cserébe az elöl hűtő,hátul motor könnyebben forralta a vizet. és az az oldalra nyíló csomagtérfedél nem minden műhelyben fért el felnyitva
Se az utak se a kocsi nem bírta még az M7 is szar beton kocka út volt..... Nem a 4 számjegyű makadám utak
- már 90-nél qrva hangos volt belül.
Cserébe: elöl ülni sokkal kényelmesebb volt benne, mint akár egy ezerötös Ladában: 20 centivel hosszabb volt a lábtér elöl.
3-4 literrel is kevesebbet fogyasztott a Bigulinál. Az 1200-as Ladával szemben ebben volt szervofék, és normális (fogasléces) kormánymű. A későbbi évjáratú 120-asokról beszélek, a műanyag lökhárítósról. Én anno szerettem őket.
Főbb gondolatmenetek:
- szinte alkalmatlanul gyenge farmotor
- lehetőleg süljön is meg néha
- alaphelyzetben lejtsen hátrafelé, hogy 100 felett jól a hasa alá kapjon a szél és lóf..sz tapadás ne legyen a kormányzott kerekeken.