ezt jobban kedvelem mint a wd40 http://www.magnumvadasz.hu/ter...'
nagy flakonnal olcsóbb
a szagát is szeretem meg a rozsdát és egyéb szarokat is mintha jobban oldaná, és egy picivel több az olaj benne
a java része ennek is petróleum mint a wd40-nek
Még annyi hogy dupla annyiba kerül mint a benzin , pedig a lepárlásnál előbb szarja ki a kőolaj , de hát vannak még dolgok , amit nem érthetünk ! Pl. a sok stadion néző közönség nélkül ! Értem én hogy a sok magyar klasszisnak kell a pálya , de sehol nézőnek minek lelátó ? Basszák körbe szögesdróttal , nem kell oda egy szék sem ! Amúgy is elég retardált emberek a focisták / bár qrva jól keresnek / nem veszik észre hogy a kutya sem kiváncsi rájuk ? Nem nyomasztja őket az üres lelátók rideg csendje ? Nem kell erre válaszolni !
Nem tudom a frankót, de én nem szeretem.
A közvélekedéssel ellentétben én azt tapasztalom, hogy nem túl jó kenőanyag ilyen helyekre.
Műanyag alkatrészek kenésére, tiszta környezetben jó, de fém-fém, vagy fém-műanyag, valamint szennyezett környezetre jobb bármilyen hagyományos kenőanyag. Ha poros a környezet akkor hígabb jobb, mert az nem szedi össze a port.
Van egy modell helikopterem. Ott is mondták hogy szilikonnal kell kenni. Kentem is, aztán mindig szoptam azzal hogy megszorultak a precíz mechanikus alkatrészek. Gyakorlatilag minden repülés előtt takarítani és újra kenni kellet akár napon belül is.
Amióta WD40-et használok ilyen gond nincs. Bőven befújom a kritikus részeket, az ki is pucolja, és a kenést is biztosítja.
Persze idővel elpárolog, de többek között ez is a pozitívuma, hogy nem ragad a felhalmozódott olajsártól az érzékeny mechanika.
Igen, de mégsem. Nem szárazon kell letolnia a port.
Tapasztalatom alapján jelentősen tartósabb lesz a szimmering.
Nem is kell sok olaj. Nem kell látványosan tocsogni, elég ha az amúgy is olajos ronggyal időnként letörli az ember a koszt.
Amúgy jobb lenne ha zárt lenne a teló, egy gumi harmonikával védve, az megvédené a portól, bogártól, de az mostanában nem divatos.
Azt te csak hiszed hogy a porvédő meg a szimering egy csuszásra nyomtalanul eltünteti a WD-t ! Ezzel szemben nem ragadnak rá a bogarak , és az aszfalt kátrány pöttyök ! Akinek gumi van a száron , ill fordított telók , nyilván takarva van a szár ezen felülete ! És a kerékszimeringek is kapnak egy pesszentést minden nekilódulás elött , és azok sem futnak szárazon ! Olyan szar nem lehet a módszer , mindegyik vasammal így bántam , és jól érezték magukat ahogy a mostani is 25 évesen ! Bármelyik mai vas mellett megálja a helyét , sőt ! Akikkel lődörgök úgy is tudják !
Én a brigéciolt nem támogatnám. Sima gázolaj, az mindig akad otthon, de azt se sűrűn. Csak ha ki kell venni a kereket valamiért. Igy is elmegy a lánc negyvenezren túl. Addigra meg ugyis érdemes cserélni, a csapok kapnak a pofájukra azidő alatt.
A telószár kenéséről is volt már "vita" de ekecs barátom tanácsára pesszenteni szoktam én is WD40-et rá azt elkenem újjal. Mégsem tök szárazon csúszik be.
Hasonlóan gondolom. Egy tömítés sem tökéletes. Üzemeltetésnél érdemes figyelembe venni a degradált állapotokat is, mint normális üzemi körülmény és akkor ki lehet tolni az élettartamot. Ezért kenem én olajjal a telószáraimat is rendszeresen, mert így tartósabb a szimmering, meg a szár is kevésbé kopik. Mondjuk ezt MZ-n lehetett jól tapasztalni, de modernebb motoroknál is ugyan az a fizika működik a jobb anyagminőség ellenére.
amúgy fegyverolaj
http://www.magnumvadasz.hu/ter...'
nagy flakonnal olcsóbb
a szagát is szeretem meg a rozsdát és egyéb szarokat is mintha jobban oldaná, és egy picivel több az olaj benne
a java része ennek is petróleum mint a wd40-nek
A többi az polietilén-glikol, mondjuk az is elég agresszív anyag.
http://www.olajinfo.hu/fekfolyadekok
A közvélekedéssel ellentétben én azt tapasztalom, hogy nem túl jó kenőanyag ilyen helyekre.
Műanyag alkatrészek kenésére, tiszta környezetben jó, de fém-fém, vagy fém-műanyag, valamint szennyezett környezetre jobb bármilyen hagyományos kenőanyag. Ha poros a környezet akkor hígabb jobb, mert az nem szedi össze a port.
Van egy modell helikopterem. Ott is mondták hogy szilikonnal kell kenni. Kentem is, aztán mindig szoptam azzal hogy megszorultak a precíz mechanikus alkatrészek. Gyakorlatilag minden repülés előtt takarítani és újra kenni kellet akár napon belül is.
Amióta WD40-et használok ilyen gond nincs. Bőven befújom a kritikus részeket, az ki is pucolja, és a kenést is biztosítja.
Persze idővel elpárolog, de többek között ez is a pozitívuma, hogy nem ragad a felhalmozódott olajsártól az érzékeny mechanika.
De később fosta el magát ha kentem.
Tapasztalatom alapján jelentősen tartósabb lesz a szimmering.
Nem is kell sok olaj. Nem kell látványosan tocsogni, elég ha az amúgy is olajos ronggyal időnként letörli az ember a koszt.
Amúgy jobb lenne ha zárt lenne a teló, egy gumi harmonikával védve, az megvédené a portól, bogártól, de az mostanában nem divatos.