Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oké, de láncot mosni egy flakon elég vagy 3 évig.
be kell lépni utána látszik
amúgy fegyverolaj
Mi a faxomat linkeltél , kutyatápot ?
ezt jobban kedvelem mint a wd40
http://www.magnumvadasz.hu/ter...'
nagy flakonnal olcsóbb
a szagát is szeretem meg a rozsdát és egyéb szarokat is mintha jobban oldaná, és egy picivel több az olaj benne
a java része ennek is petróleum mint a wd40-nek
WD most nincs itthon, de akkor veszek valamikor. Most úgy is a ponyva alatt szunyál a gép, mire menni kell, addigra beszerzem és kipróbálom.
Csak a DOT5.0-ás fékfolyadék szilikon.
A többi az polietilén-glikol, mondjuk az is elég agresszív anyag.

http://www.olajinfo.hu/fekfolyadekok
Mert akik az "üzletet" hozzák, azok részesednek a jutalékból, gondolom nem is rosszul!!!
A szilikontól sok műanyag is megragad , ezért kell pl. a fékfolyadékra is ügyelni !
Még annyi hogy dupla annyiba kerül mint a benzin , pedig a lepárlásnál előbb szarja ki a kőolaj , de hát vannak még dolgok , amit nem érthetünk ! Pl. a sok stadion néző közönség nélkül ! Értem én hogy a sok magyar klasszisnak kell a pálya , de sehol nézőnek minek lelátó ? Basszák körbe szögesdróttal , nem kell oda egy szék sem ! Amúgy is elég retardált emberek a focisták / bár qrva jól keresnek / nem veszik észre hogy a kutya sem kiváncsi rájuk ? Nem nyomasztja őket az üres lelátók rideg csendje ? Nem kell erre válaszolni !
Nem tudom a frankót, de én nem szeretem.
A közvélekedéssel ellentétben én azt tapasztalom, hogy nem túl jó kenőanyag ilyen helyekre.
Műanyag alkatrészek kenésére, tiszta környezetben jó, de fém-fém, vagy fém-műanyag, valamint szennyezett környezetre jobb bármilyen hagyományos kenőanyag. Ha poros a környezet akkor hígabb jobb, mert az nem szedi össze a port.

Van egy modell helikopterem. Ott is mondták hogy szilikonnal kell kenni. Kentem is, aztán mindig szoptam azzal hogy megszorultak a precíz mechanikus alkatrészek. Gyakorlatilag minden repülés előtt takarítani és újra kenni kellet akár napon belül is.
Amióta WD40-et használok ilyen gond nincs. Bőven befújom a kritikus részeket, az ki is pucolja, és a kenést is biztosítja.
Persze idővel elpárolog, de többek között ez is a pozitívuma, hogy nem ragad a felhalmozódott olajsártól az érzékeny mechanika.
Azzal csak annyi a bajom hogy nincs itthon egy tartányos kocsikával ! Tudnám hasznosítani !
petroval mi abaj?
Az is jó lehet , de nem minden gumi szereti , meg én azért nem használom , mert a vaxra rámegy , és nehéz a foltokat , pöttyöket elmaszatolni !
Szilikon nem jó?
Nem kell sok , én egy pesszentést rakok és simán kézzel elkenem a szárakon a WD- t !
Ez az MZ-n egész jól működött :D
De később fosta el magát ha kentem.
Igen, de mégsem. Nem szárazon kell letolnia a port.
Tapasztalatom alapján jelentősen tartósabb lesz a szimmering.
Nem is kell sok olaj. Nem kell látványosan tocsogni, elég ha az amúgy is olajos ronggyal időnként letörli az ember a koszt.
Amúgy jobb lenne ha zárt lenne a teló, egy gumi harmonikával védve, az megvédené a portól, bogártól, de az mostanában nem divatos.
Azt te csak hiszed hogy a porvédő meg a szimering egy csuszásra nyomtalanul eltünteti a WD-t ! Ezzel szemben nem ragadnak rá a bogarak , és az aszfalt kátrány pöttyök ! Akinek gumi van a száron , ill fordított telók , nyilván takarva van a szár ezen felülete ! És a kerékszimeringek is kapnak egy pesszentést minden nekilódulás elött , és azok sem futnak szárazon ! Olyan szar nem lehet a módszer , mindegyik vasammal így bántam , és jól érezték magukat ahogy a mostani is 25 évesen ! Bármelyik mai vas mellett megálja a helyét , sőt ! Akikkel lődörgök úgy is tudják !
Én a brigéciolt nem támogatnám. Sima gázolaj, az mindig akad otthon, de azt se sűrűn. Csak ha ki kell venni a kereket valamiért. Igy is elmegy a lánc negyvenezren túl. Addigra meg ugyis érdemes cserélni, a csapok kapnak a pofájukra azidő alatt.
Fullos. Hogyne lenne.
Amint elfossa a szimering magát lessz kenes dögivel,szóval jó para.
Az első csúszásnál letörli a porvédő meg a szimering.
A telószár kenéséről is volt már "vita" de ekecs barátom tanácsára pesszenteni szoktam én is WD40-et rá azt elkenem újjal. Mégsem tök szárazon csúszik be.
Hasonlóan gondolom. Egy tömítés sem tökéletes. Üzemeltetésnél érdemes figyelembe venni a degradált állapotokat is, mint normális üzemi körülmény és akkor ki lehet tolni az élettartamot. Ezért kenem én olajjal a telószáraimat is rendszeresen, mert így tartósabb a szimmering, meg a szár is kevésbé kopik. Mondjuk ezt MZ-n lehetett jól tapasztalni, de modernebb motoroknál is ugyan az a fizika működik a jobb anyagminőség ellenére.