Nem is a "kezdőkre" gondolok, hanem az "alkalmi" motorosokra. Akik alig 2-3 ezret mennek egy év alatt összesen, de 3,14-csájuk alatt az ezres sportmotor, és azon a hétvégén amikor pár órára el bírnak szabadulni otthonról, akkor "jól akarják érezni magukat". Nyélgáz, lesodródás, ütközés, sebészet, temetés....
Kezdők mindig lesznek.
Ennek ellenére hogy növekszik a motorosok száma, a motoros balesetek száma nem növekszik, szóval azért szerintem nem olyan tragikus a helyzet.
Bár szerintem nem elsősorban rajtunk múlik ez, hanem azon, hogy az autósok a nagyobb létszám miatt jobban figyelnek ránk. Ezt saját bőrömön is tapasztalom. Néha zavarba is jövök olyan előzékenyek velem szemben, mert amikor elkezdtem motorozni, konkrétan láthatatlanok voltunk. De jobb is volt ha nem vesznek észre, mert amelyik észrevett önkéntes rendőrnek érezte magát és ki akart nyírni és ezt napi szinten, különösen ha a Fókusz lehozott valami motoros ellenes riportot. Manapság már évek óta nem találkoztam ilyennel.
Így igaz, de ez más téma. Vezetni ettől még tudnak
Anyósoméknál, Balmazújvároson, na ott van belassulás. 50-es táblánál 30-al megy mindenki. Ha zebra közelében őgyeleg egy gyalogos már blokkol is a kerék.
Szóval tipikus álmos kisvárosi a forgalom ritmusa, de oda ez való, én is felveszem ezt a stílust ott, mert 2km-re elegendő akkuval végiggurulok a városon, tök felesleges stresszelni.
Pesten meg sok autó, forgalom, nagy távolságok, nem lehet így menni, mert akkor semmi értelme nem lenne.
Meg a motor is. Tíz-tizenöt éve csak a "megszállottak" motoroztak, most megint boldog-boldogtalan (pl. én is). Nem a munkába járókra, ingázókra gondolok elsősorban, ott érthető. Egyszerűen divat lett újra.
Ezt nagyon szépen leírtad ! Akár én is írhattam volna ! És igen ha még valaki élvezi a forgalmat az egy Római vakációval kipipálhatja ! Egy szombat esti forgatagba megnéznék egy 50-el közlekedő önkéntes hulla jelöltet aki a sírig bizonygatja hogy ő bizony qrva szabályosan 50-el közlekedett ! Ennyi !
aggodik a halal.Kevesebb auto lesz,bar riziko hogy gazdagodunk es a hulye magyar ragaszkodik a kocsijahoz akkoris ha nem tudja fizetni,es ulunk az dugoban egymast nezve.
Ennek ellenére hogy növekszik a motorosok száma, a motoros balesetek száma nem növekszik, szóval azért szerintem nem olyan tragikus a helyzet.
Bár szerintem nem elsősorban rajtunk múlik ez, hanem azon, hogy az autósok a nagyobb létszám miatt jobban figyelnek ránk. Ezt saját bőrömön is tapasztalom. Néha zavarba is jövök olyan előzékenyek velem szemben, mert amikor elkezdtem motorozni, konkrétan láthatatlanok voltunk. De jobb is volt ha nem vesznek észre, mert amelyik észrevett önkéntes rendőrnek érezte magát és ki akart nyírni és ezt napi szinten, különösen ha a Fókusz lehozott valami motoros ellenes riportot. Manapság már évek óta nem találkoztam ilyennel.
Anyósoméknál, Balmazújvároson, na ott van belassulás. 50-es táblánál 30-al megy mindenki. Ha zebra közelében őgyeleg egy gyalogos már blokkol is a kerék.
Szóval tipikus álmos kisvárosi a forgalom ritmusa, de oda ez való, én is felveszem ezt a stílust ott, mert 2km-re elegendő akkuval végiggurulok a városon, tök felesleges stresszelni.
Pesten meg sok autó, forgalom, nagy távolságok, nem lehet így menni, mert akkor semmi értelme nem lenne.
A több motoros meghozta a jobb elfogadottságunkat is. Elférni pedig még el lehet tőlük.
Mindig futkosnak sietnek és panaszkodnak hogy semmire sincs idejük
Meg könnyű lenne lerázni a rendőröket a 37éves CB-mmel is