Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy te miért szenvedsz azzal a döggel, amikor ott a Triumph? Komolyan érdekel miért ölöd bele az idődet, amikor a másik géppel mehetnél motorozni is.
Nem volt gondom vele.Alkalmazkodni kell a motorhoz,ha vonyíkoltatni kell vonyíkoljon.
Egy erősebb pályázós hétvégi 500km jobban odabasz a gépnel mint egy laza túta a,haverokkal görögbe meg vissza
Vagy éppen egy hidegen veretős kör a teszkóig mert elfogyott a koton és nincs idő a gépet melegíteni....
Szóval ez a km számláló úgy nagyjából semmit sem ér
Egy fordulat függvényében változó üzemóra mérő lenne az okos megoldás
De ilyet senki sem csinál hiszen utána lenne bizonyíték miért szar az az adott motor
Jó régen, de egy 600 F2-t vezettem. Jól emlékszem én, hogy 8000 alatt iszonyú gyenge és csak utána kezd el haladni? F3 már jobb valamivel?
Ismerős beleszaladt egy ilyenbe egy Fazer 1000-rel, csuda jó, csuda szép, 48 ezer km, aztán nemsokára el is kezdte pukizni a kékest, szabadult is tőle gyorsan.
Ennyire nem gyászos a helyzet.
Az a kotvány F3 egy szemet nem füstölt.,Max tiltás utáni gázelvételnél halvány feketét.És mégis hibádzott 2 bár.
Tudom, ott nem lesznek kócosak a számok. Csak mikor a tipikus 36-38 ezret futott csoda japán sor4-es blokkból leengedi az ember az olajzabálás gátló adalékkal felturbózott egyel sűrűbb olajat és feltölti a gyárilag bele valóval, majd az első indítás utáni 1 perccel már el is kezdi ereszteni a kékes füstöt, akkor derül ki, hogy 138 ezer km van benne, max 4 olajcserével.
Viszont nem tudod egyből látni.
Addig álljon kend féllábon, amíg én km órát tekerek vissza.
Igen, szépen egyben van a 142 ezer km ellenére is. De 490-et akkor se ér, vagy másnak lehet, de nem nekem.
A digitálist is áthekkelik seperc, ha valakinek van hozzá eszköze, max a proci eltárolja magának a valósat, amit később elő lehet hívni. Akkor jön a meglepi.
Xiaomi Mi A1
Ebbe nem kell sd kártya
Huhh,nekem meg a minimum Km a legszebb.És az egérmoziban az a szép hogy nehezebb basztatni,de legalább nem veszed észre.
MIA1?
Mert az egy jó cucc a redmi 5A meg az alap kategória.
Majd ha a 300 ezret futott öreg gépedet fel szeretnéd tenni a HaHu-ra, akkor a tiedben is 40 ezer lesz.
Nekem alapvetően büszkeség, ha minél több km van az adott motoromban, kifejezetten taszít, ha kiszúrom, hogy baszkurálva volt a számláló. Leszokhatna már a tekergetősről a világ.
Mindig állapotot néztem, a km számlálónak nincs túl sok jelentősége, de sajnos már a szervízkönyvnek sem...
Ott minden fullgáz
Mint a redbarom....
Az tényleg full gáz....
Mivel ezek már nem mai darabok, érdemes a megbízhtóságot is figyelembe venni, az meg egyértelmű hogy melyik felé billenti a mérleget.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/cb_500/honda_cb_500_s-12622396

Egészen pofás darab, a színe sem bántó, egyetlen bajom vele, hogy kapásból látszik a km számlálón, hogy tekerve volt, össze-vissza állnak a számok.
Amelyiket linkelted
Igaz kisebb akku de több tárhely meg ram
Ducati-knak is csak addig csilingelnek a kuplung lamellái, amíg el nem indul az ember, onnantól már csak dübörög. Vezettem, az tetszett a legjobban. De ránézek a CB 500-ra is, most hogy említetted.
A CB 500 pl. azért jó mert alapból nem "vödör csavar" hangja van, ezért minden apró betegségre utaló hang kihallatszik belőle és figyelmeztet. A kuplung szokott egy kicsit morogni, de azzal még 100 ezret elmegy. Az egyik legjobb 500-as motor amit eddig gyártottak.