Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez is olyan mint az eu csatlakozás
Nem lett volna szükségszerű belépni, de a kilépés nagy veszteséggel járna
Én belefutottam de aztán korrigáltam
ebben még nincs annyi
Az enyémben már 12 000 óra van:
hdd-ssd idők
bekapcsolás után
asztal megjelenik: 37-17s
amíg nem töltöget(pörög az a biszbsz) 43-21s
opera indítása (megnyitva 4 lap) és a gyorsmenüből egy könyvjelző betöltés 100 -42s
kikapcsolás is kb fele idő
Ez egy igen okos gondolat
Vagy egy néma és árva lányt kellett volna szerződtetni
Sose kellett volna megnősülni.
Én meg direkt a postára kértem hogy úgy is be kell a csekkeket fizetni
Aztán elcsavargott az anyjával ez a jó asszony.... délig szinét se látom
Legalább 4 óra veszteség
Az eustock nem engedte a gls-nek a kártyás fizetést.
Nekem a kiára került egy szett téligumi és a felni 75k-ba.A nyárit vétel előtt cserélte a tulaj,király állapotban volt.
A postán van a sziamiau telefonom és az asszony elvitte a kártyát
Ha el tudja kerülni az ember a havas úton való közlekedést (ami egy évben kb 5-10 nap) akkor simán jó a nyári gumi is
Én tuti azt vennék nem 4 évszakost, olvastam pár tesztet nem volt senki se elragadtatva a 4 évazakostól
Kb ugyanez a helyzet a dual endúró gumival is hogy mindenhová szar
A fizikai kor és a lelki nem feltétlenül kötődik egymáshoz.
Addig jó míg ott van benned is a 6éves gyerek, aki tud örülni egy új szerzeménynek.
Végülis lófasz mennyiségű Km alföldön gyökkettővel.
Érthető döntés.De meggyőzni harmatos.
Gyerek?! Inkább vén fütyi lesz az.....
Ha már autó gumival dicsekvés van, én meg végül a Continental PremiumContact6 mellet döntöttem.
Száraz tapadása ugyan némileg gyengébb, mint a Michelinnes párjának, de vízen jobb eredményeket produkált a tesztek szerint.
Plusz azt is írta hogy "A különleges mintázati kialakítás sportos kezelhetőséget tesz lehetővé bármilyen gépjármű esetében" és az nagyon fontos volt nekem a 1,5tonnás Priusnál
Így most már nem csak a maffia Tháliákat tudom legyorsulni a lámpánál, hanem az Opel Astrákat is, meg a Skoda Fábiákat is.
Had örüljön már a gyerek, hogy kifizetett egy csomó pénzt egy olyan gumira, ami mindig vacak, és hogy ez milyen bölcs döntés volt
Akkor megerősítelek, jó döntés
Ilyen használatra én is ezt venném.
Nem sikerült.
Is - is....
Most minket akarsz meggyőzni vagy magadat?
Gumi és felni kérdés 5-6 évre letudva 110k-ból (ennyi volt a létező legjobb négyévszakos garnitúra kiszállítva, majd felszereltetve). Évi 6-8 ezret megyek összesen, ebből télen max 1-2 ezret, és azt sem tízcentis hóban, hanem max. latyakban. A Yarist évente kétszer gumiztattam át (nem volt cserefelnim), és 7 év alatt a téli szett nem kopott összesen egy millimétert. A kora miatt viszont kb. kuka lett mára. A 7 év alatt csak az évi kétszeri szerelésre kidobtam 70 ezret legalább. Nagyon sok tesztet elolvastam, mire bele mertem vágni a négyévszakos vásárlásába. Például ebben a cikkben a Nokian gumiját egész jó kompromisszumnak tartják, és ennél a Michelin Crossclimate + fényévekkel jobb gumi minden szempontból:

http://totalcar.hu/magazin/tec...
Nem alufelnis, de én nem bánom, ez legalább nem sérülékeny: soha nem volt még alufelnis kocsim, de felnisérülésem sem az elmúlt 35 évben, mióta saját kocsim van. 2008-ban ehhez a közepes (LX PLUS) felszereltséghez még nem tartozott guminyomás-ellenőrző rendszer. Sőt, kapaszkodj meg: a tükrök is kézi állításúak.
60-80 ezer a gyári szett gumitól függően
És alig tudják eladni annyi van
A nepperek leszedik az alufelnit.