hdd-ssd idők
bekapcsolás után
asztal megjelenik: 37-17s
amíg nem töltöget(pörög az a biszbsz) 43-21s
opera indítása (megnyitva 4 lap) és a gyorsmenüből egy könyvjelző betöltés 100 -42s
kikapcsolás is kb fele idő
Én meg direkt a postára kértem hogy úgy is be kell a csekkeket fizetni
Aztán elcsavargott az anyjával ez a jó asszony.... délig szinét se látom
Legalább 4 óra veszteség
Ha el tudja kerülni az ember a havas úton való közlekedést (ami egy évben kb 5-10 nap) akkor simán jó a nyári gumi is
Én tuti azt vennék nem 4 évszakost, olvastam pár tesztet nem volt senki se elragadtatva a 4 évazakostól
Kb ugyanez a helyzet a dual endúró gumival is hogy mindenhová szar
Ha már autó gumival dicsekvés van, én meg végül a Continental PremiumContact6 mellet döntöttem.
Száraz tapadása ugyan némileg gyengébb, mint a Michelinnes párjának, de vízen jobb eredményeket produkált a tesztek szerint.
Plusz azt is írta hogy "A különleges mintázati kialakítás sportos kezelhetőséget tesz lehetővé bármilyen gépjármű esetében" és az nagyon fontos volt nekem a 1,5tonnás Priusnál
Így most már nem csak a maffia Tháliákat tudom legyorsulni a lámpánál, hanem az Opel Astrákat is, meg a Skoda Fábiákat is.
Gumi és felni kérdés 5-6 évre letudva 110k-ból (ennyi volt a létező legjobb négyévszakos garnitúra kiszállítva, majd felszereltetve). Évi 6-8 ezret megyek összesen, ebből télen max 1-2 ezret, és azt sem tízcentis hóban, hanem max. latyakban. A Yarist évente kétszer gumiztattam át (nem volt cserefelnim), és 7 év alatt a téli szett nem kopott összesen egy millimétert. A kora miatt viszont kb. kuka lett mára. A 7 év alatt csak az évi kétszeri szerelésre kidobtam 70 ezret legalább. Nagyon sok tesztet elolvastam, mire bele mertem vágni a négyévszakos vásárlásába. Például ebben a cikkben a Nokian gumiját egész jó kompromisszumnak tartják, és ennél a Michelin Crossclimate + fényévekkel jobb gumi minden szempontból:
Nem alufelnis, de én nem bánom, ez legalább nem sérülékeny: soha nem volt még alufelnis kocsim, de felnisérülésem sem az elmúlt 35 évben, mióta saját kocsim van. 2008-ban ehhez a közepes (LX PLUS) felszereltséghez még nem tartozott guminyomás-ellenőrző rendszer. Sőt, kapaszkodj meg: a tükrök is kézi állításúak.
Nem lett volna szükségszerű belépni, de a kilépés nagy veszteséggel járna