A bárdis nem jó, gagyi, azt a szokásos karmok fogják csak a felnihez, bármikor leeshet. A gyárit meg az 5 db kerékcsavar tartja: kb. 15-20k egy hibátlan garnitúra kéz alól.
Apropo,a felni és a gyári dísztárcsanal vigyázni kell az evjaratra.A régi és az újabb felni cserkészszövetség,csak a dísztárcsa nem,a szelep helyet változtatták faceliftkor így az újabb rá nem passzol a régi dísztárcsa,kellett egy készlet bardis.
A tárcsák hibátlanok (gumiszereléskor megnéztem őket), a betétek úgy félidősek lehetnek saccra.
Gyertyát, légszűrőt, pollenszűrőt már cseréltem sajátkezűleg, fékfolyadékot, hűtőfolyadékot majd a jövő fizu után cseréltetek. Kapni fog 4 új gyári dísztárcsát (sz@rul néz ki nagyon ami rajta van, mind össze van b@cva), textilszőnyeget és csomagtértálcát. Hosszbordás szíj is kell másik szerintem...
800 km-t mentem eddig vele - még tetszik!
Kapott zsírúj négyévszakos, Michelin Crossclimate + gumikat. Holnap viszem olajcserére. Most egyéb dologra nincs pénzem, pedig akarok még vele foglalkozni bőven.
Egyik munkatársam a toyota szalonba dolgozott. Mesélt érdekes dolgokat.
Nem egy kocsit tekertek vissza nullára,mert használták hónapokat....
És egyéb extrák
Mindez márkakereskedő és szerviz
Nekem negyedikbe megy ennyit, nincs tiltás ha gázzal megyek
Opel ecu nem okos, csak az injektort állítja meg a gyújtást nem
Szóval nekem nincs olyan hogy végsebesség, snnryira megy amennyire én akarom
amúgy az 1.6 sokkal jobb lett volna