Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De az tény 10 év alatt rengeteget fejlődtek! Főleg a Kia!
most oszinten,odavisznek treneren egy r1 et hogy zorog,kezratettel megvan a diagnozis hogy kuplung,ok szar a kuplunk ember megveszi,beszerel,elvegez egy feloras szinkront,csak zorog tovabb,semmi gaz nem nezunk utana hanem megyunk egy probautat,zorog tovabb,igy megkuldjuk tiltasig uresben,es csodalkozunk hogy kinez a hajtokar.
Amig jart nalla zorogve uszkve egyorat nem tunt fel hogy gebasz van?
De jart ugy huszperceket motor hogy okadta a fustot mint egy gozhajo de csak jaratta a video kedveert.
Amikor nem begyakorolt hiba vagy egyertelmuen lathato baj van meg tud akadni a lemez.
Igaz szorgalommal ki fogja seggelni de neha nem adja ki.
addig nem baj mig nincs az ego a csillagokban.de ott van.
Azt hittem végig arról beszélünk! Itt nyomod, hogy megeszik, néztem is hogy te hülye vagy. Megbízhatóságban szerintem nem! Az a baj, a Nissan sajnos mióta átcímkézett Renault lett azóta erősen rontja az átlagot. A Honda, Toyota, Mazda, Suzuki pedig kimondottan jók!
ki beszélt darabszámról? de nyugodj meg... megbízhatóságban már megdugták a japókat.... már darabszámban is közel vannak... mondom 1-2 év
Vidd el a tiedet! Egyébként évek óta keresek jó szerelőt, de nem tudom létezik-e olyan.
Ez hol eladási darabszám?
kurva anyázva hívtam fel a bmw-t.... már elfogadtam, hogy eszi, mondjuk 5-40 power 1 racing a gyári olaj, ami hát qrva vékony
tessék, 2018 február
http://pulsenews.co.kr/view.ph...
A másét én is oda adnám! Hogy kapnád be!
Ennyit nyel be a gastra 5w30 bol es ez koznyelven harakiri tokonszurassal.
Nekem a GS500 is elfogyaszt fél liter olajat egy csereperiódus (6000 km) alatt, pedig jó állapotú a motorom. Ez van: léghűtés, nagyobb illesztési hézagok, magasabb henger- és hengerfejhőmérséklet.
a computer figyeli az olajszintet és figyelmeztet, ha csökken... legalább már nem kell aláhajolni, régen mindig röhögtem, amikor ahányszor megálltunk egy túrán, a bmw-sek mindig aláhasaltak a motornak...
Ugy erzem kozepesen szar.
Amugy sokmindent tud de kurvara sokmindent nagyon nem es 2000 utani motort nem adnek a kezibe,csak ha mase a motor.
Mondjuk regebbibol sem.
De a tiedet barmikor.
Nekem nem sikerült még eldönteni.
van... fel is ugrott a pumpa a japán motorok után. 3000e km után 2dl. a bmw nyilatkozata és a bmw-sek szerint normális, japán motoron szocializálódott létemre nem. állítólag 3000km/1l fogyasztásig nem is diagnosztizálnak hibát
Úgy érzem, igen.
Természetesen E46!
Most komolyan kérdem, ő egy jó szerelő?
Amúgy ez sok, mert nekem a Bimmeres haver beszél ilyenekről a 3 ezres dízellel.
Ezt a köcsög xadot probáktátok már kocsiba?
Tachner anyit mondja bazd kipróbálom már az astraba.
4-ik helyen vannak, nem? Vagy linkelj már be egy statisztikát!
Már amikor megy.
Nem baj.
olajfogasztasod van?
Jaja. Több van mint ithon.