A bmw n bazz.
Olyanokat olvastam hogy sok olajat ker meg a hengereknel kopas van.
nem figyelem.
Az angolnal elvileg 4,8 a gyari ertek,5 korul emlegetik.
Az öreg 675 az fogyasztott 5,5 et.
De az a menés amit 8000 en tett az uj 7000 nel adja le,es a fogyasztast a magas fordulat porgeti igy szerintem le fogok menni 5 korulre.
Szomszédomnak egy 2004-es Citroen Xsara kombija van, a legkisebb, 1,4-es, 68LE-s dízelmotorral. Nagyon nyugisan hajt, mindig csak a megengedettel, helyben alig, szinte csak országúton. Ő is 4,0-4.2 körüli fogyasztást emleget.
a legjobb fogyasztást az 1.6 di peugeot 307 hozta. ma 13 éves, tibi barátomnál megbecsült családtag, 13 éve hibamentes üzemelés... 110le 240nm, közúton átlagosan 4.4l, városban 5-5,5 között (télen 5,5) egyszer extrém kímélő módban 3,6l, de az irreálisan kímélő volt volt egy rövid ideig a2, és bár az kevesebbet evett, de nem sorolnám az autók közé, inkább az ipari hulladék kategóriába
Ehhez kepest a nyomorult jazz suru varosi 6,8 autopalya 6,6.1,2-es klimaval.
Nem ajultam el attol a tenytol hogy japan.Eleg pronyo eldobhatos auto,rozsdasodik a nem lathato helyeken,nyikorog a valto kapcsolomehanizmus,beazik hatul,es bar elegge szar a valto kiralysag.
ez a modernebb autó, nagyobb, erősebb, nehezebb, több elektronikát szolgál ki, jobban megy, biztonságosabb, mindenben jobb... ennyi... ehhez nagyobb fogyasztás is társul, amennyivel több, az első blikkre mért 0,9l különbség semmi
Ne arányaiban nézd
Úgy mérd hogy pl az opel kombi 7 litert eszik 20 évesen250- 350 ezerrel a motorban
Ehhez képest egy,modernebb kocsinak kevesebbet kellene ennie azonos felhasználás mellett
Kétlem! A Toyotát nehéz lesz lenyomni! Nem rossz, nem rossz a Ki a Hunyadi, az i30000N elég jó, nekem jobban is bejön, mint a Type-R, de a többi kategóriában, már inkább japánt vennék.
Olyanokat olvastam hogy sok olajat ker meg a hengereknel kopas van.
nem figyelem."
ezt nem értem...