nagyon jó autók a ceed-ek, még az 1.6 dízel is, ráadásul abban a dízelekben nincs kettőstömegű... ez benzines, az meg ennyit eszik. nyilván nem lehet összehasonlítani a két autót semmiben, a yaris egy alsókategóriás, ez pedig egy alsó középkategóriás autó, tehát már önmagában kategória váltás. nagyon jó autót választottál, sok ismerős használ ilyet, megbízható, költségmentesen üzemeltetik mindannyian és kívül belül kulturált. gratulálok hozzá
Nagyon remélem, hogy ezzel is eltöltök abszolúte gondmentes hét évet, mint a Pircsivel. Az most is hibátlan állapotú, erre még nem tudok mit mondani. Este mentünk a zasszonnyal vagy 150 km-t vele a Dunántúlon. A méretei baromi szokatlanok a másik után, cserébe nagyon kényelmesen lehet benne ülni, és igen szépen szól a - gyári - HiFije is. A kis ezres már 110-nél hongos volt, ez 130-nál is sokkal csendesebb annál, 140 körül kezd zavaró lenni. A fogyasztása viszont aggasztónak ígérkezik: a Yaris full-totál átlaga az általam megtett 55 ezer km alatt kerek 6,0 liter, most meg ezzel 7,9-et csináltam, pedig 10-15 km-t mentünk csak gyorsan, egyébként a szokott 100-110 körüli tempóval. De hát ez van, az nem volt 900 kiló sem, ez meg 1430, azt pedig valaminek mozgatnia kell.
Nem ! Hanem csak énekelték a magas "C"-t ! De a múltkor én is kipróbáltam a gépet, egy úton és háromnegyed -idő alatt odaértem! De nem tesz jót a gépnek, és a balesetveszély is magasabb olyankor ! Más dolog , hogy odahúzom a gázt, és pillanat alatt otthagyom az előzött járművet.
Persze. Mindenben van műszál ami effektív műanyag. Abból meg két féle van hőre lágyuló és hőre keményedő. Az utobbibl készült ruha összemegy az előbbiből készült kinyúlik.
én sok éve járok ki
egy halom murvás út a hegyekben olyan lett mintha mondjuk németországban lennél
nem tudom meddig marad ilyen, de 6-8 év alatt annyi új út lett hogy el se lehet mondani
van úgy hogy a fele utat kihordják 1.5-2 méter mélyen és újraépítik az alapoktól, vagy épp az erdei utakon vízelvezetős beton támfalakkal fogják meg a helyet az út mellett több 10 km távon
ami fura hogy ezzel szemben néha vannak olyan nyomvájús aszfalt utak hogy 20-30 centi mély a nyomvályú meg olyan utak ami évek óta lyuk hátán lyuk, és ki se lehet már kerülni őket mert annyi van
vagy pl nagyvárad-belényes közti szakasz amit már olyan régóta csinálnak hogy nem is emlékszem rá mikor kezdték és még mindig nincs kész
de a legtutibb az amikor egy komplett útfelújítás van és az útból átlóg egy kis kunkor a másik megyébe és azt simán úgyhagyják mert azt majd egyszer megcsinálják
szóval ez a románia elég szélsőséges tud leni
A bányász háromszögben jó utak vannak. De csak lakotton kívül. Ez a balatonederics sümeg veszprém. Itt sok jó út van. Nem is mondanám forgalmasnak ezeket.
van egy csomó jó út, nem tudok számokat mert ilyeneket nem jegyszek meg de néha van olyan szerpentin ami kb asztallap simaságú és olyan visszafordítókkal telitűzdent hogy felét "kilinccsel előre" teszed meg
egy halom murvás út a hegyekben olyan lett mintha mondjuk németországban lennél
nem tudom meddig marad ilyen, de 6-8 év alatt annyi új út lett hogy el se lehet mondani
van úgy hogy a fele utat kihordják 1.5-2 méter mélyen és újraépítik az alapoktól, vagy épp az erdei utakon vízelvezetős beton támfalakkal fogják meg a helyet az út mellett több 10 km távon
ami fura hogy ezzel szemben néha vannak olyan nyomvájús aszfalt utak hogy 20-30 centi mély a nyomvályú meg olyan utak ami évek óta lyuk hátán lyuk, és ki se lehet már kerülni őket mert annyi van
vagy pl nagyvárad-belényes közti szakasz amit már olyan régóta csinálnak hogy nem is emlékszem rá mikor kezdték és még mindig nincs kész
de a legtutibb az amikor egy komplett útfelújítás van és az útból átlóg egy kis kunkor a másik megyébe és azt simán úgyhagyják mert azt majd egyszer megcsinálják
szóval ez a románia elég szélsőséges tud leni