Vagyis abban igazad van, hogy sokan érdeklődnek és informálódnak, de zömük úgy, hogy megnézi mi van az ismerősükkel, ki tett ki új csöcsös képe, ki szakított, ki szült stb. A fontos híreket a többség leszarja, persze van egy réteg akit érdekel, de nem az a jellemző.
Pont fordítva, a kortársainknak sokkal könnyebb információhoz jutni mint bármikor régebben és sokan érdeklődnek is és informálódnak. Régebbi korokra sokkal jellemzőbb volt amit írsz és ez érthető is hisz a közösséget az tartja legjobban össze ha nem érdeklődik semmi más után csak a nyáj által nyújtottakat fogadja be......épp ez a gondja a jelenlegi bezárkózást szerető hatalmaknak, hogy ma már ezt nehéz kivitelezni.
Bizony, be is baszna, ha rongyos 200 ezer km-t nem menne el valami komolyabb gond nélkül.
Megint a Thalia, mint példa, 440 ezer km-nél jár az általam ismert km elnök benzines, nem kellett sem motor generál, sem váltó csere sem semmi baszakodás.
Másik, Alfa Romeo az 1.9-2.5 JTD motorral, többről tudok 500-700 ezer km között, szintén nem kellett egy saroktelek árát beleborogatni. De 2.0 TwinSpark motoros is akad 400 ezer km felett, mindezt úgy, hogy kicsivel komolyabb vezetési élményt és motorerőt ad, mint az akkori kategória társak 2.0 literes motorjai.
Minden képes elmenni 400-500 ezer km-t, ha karban van tartva.
Különös, hogy leginkább az éretlen emberek kérik számon másokon az érettség hiányát. Ám ez az ellentmondás is csupán látszólagos: a valóságban azzal, hogy másokat vádolnak éretlenséggel, a saját magukét akarják védelmezni.
Őket célszerű útjukra engedni,elengedni,megengedni számukra hogy úgy viselkedjenek,éljenek,ahogy....szinte nulla energia befektetéssel mind ezt...mosolyogva,szeretettel.
Nem probléma, Sanyi bá, nem akartam bele beleállni, hogy most 2 vagy 3 millió volt egy Ignis, mert lényegtelen igazából.
Legyen 2.2 vagy 2.5, akkor is nagyon rácseszett a 4-5 milliós kifizetéssel, kétszeresét perkálta ki egy vacak kocsiért.
De érted mire célzok ezzel. Egy modern dízel kocsi 15 éves korára egy zsákba macska, nehezebb jót találni belőle, mint egy benzinesből. Lehet, de nehezebb és nagyobb a lutri-faktor. Akinek jármű kell A-ból B-be, nem recskázik a dízel koromra és nem akar kemény arc lenni a piros lámpánál, annak egy 1.4-2.0 közötti egyszerű benzines autó mindenre elég és az esetleges javíttatása is olcsóbb.
Mert szerinted ez igen? Nem ismerem őt, sok mindenben nem is értek vele egyet, de az egyik legnormálisabb az itt jelenlévők közt. Nem kellenek az embernek ellenségek, ha ilyen barátai vannak.
Megint a Thalia, mint példa, 440 ezer km-nél jár az általam ismert km elnök benzines, nem kellett sem motor generál, sem váltó csere sem semmi baszakodás.
Másik, Alfa Romeo az 1.9-2.5 JTD motorral, többről tudok 500-700 ezer km között, szintén nem kellett egy saroktelek árát beleborogatni. De 2.0 TwinSpark motoros is akad 400 ezer km felett, mindezt úgy, hogy kicsivel komolyabb vezetési élményt és motorerőt ad, mint az akkori kategória társak 2.0 literes motorjai.
Minden képes elmenni 400-500 ezer km-t, ha karban van tartva.
Legyen 2.2 vagy 2.5, akkor is nagyon rácseszett a 4-5 milliós kifizetéssel, kétszeresét perkálta ki egy vacak kocsiért.
Na mindegy, lépjünk tovább ezen a szaron is, remélem nem kapok több e-mailt, hogy miért x-el mentem el motorozni, stb, stb....