Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szombaton mennénk valami rövid körre ha nem esik.
Én nagyon akarok motorozni de szerencsére már meg is tehetem szóval a nyafogással most alábbhagytam. Most is mindjárt paripára pattanok és suhanok is ... még ki tudja hova.
lehet az lesz, majd kiderül, ha mind3-t felpróbáltam és a sena nyilatkozott a felmerült problémákkal kapcsolatban...
ezért kell a csajoknak 2xl bukó
abba minden fej belefér
székpárna párszáz forint avval ki lehet tömni ha nagyon lötyögne
BMW snek BMW sisak dukal.
nekem kell, most is van az összes sisakon midland bt2, de inkább beépítettet szeretnék, ami nem áll ki, tehát típusspecifikusan benne van a sisakban és kommunikál a motorommal, azt pedig csak a bmw és a sena tudja, a sena azért lenne jobb, mert nem kell még egy bmw sisak az utasnak, ha meg változás történik, ne kelljen már fejméret alapján csajozni
ebben van valami
most egy birkabőr az ülésfűtés, ha a szőrös felére ülök melegít, nyáron ha megfordítom és a bőrös felére ülök hűvösebb érzés
vagy csak azért mert nem hevül fel annyira a világos bőr mint a sötétebb plüsskárpit
a f@szt... az üléshűtést.... az ülésfűtés kapcsolót a másik irányba kell állítani...
elszökött belőle a gáz olyan 10 éve
fennakadtam párszor vele a földutakon és valami lett vele, vagy máshol szökik a gáz
a szivárgás kereső nem találja meg a hibát de ha április-májusban feltöltöm akkor szeptemberig bírja de a következő évben nem hűt
1x fel lett töltve aztán elszökött a gáz
azóta le van szarva...... szerintem összerohadt úgy hogy kár is lenne bármit kezdeni vele
Kapcsold be a legkondit.
A shoei jónak tűnik,de mivel betaraztam 5 évre sisakbol,és kell a fenenek kommunikáció így lemondtam róla.
Ha feltétlen elethalal ez a BT dumagep logók egy kínai ebayes vackot.
még mindig... a C4-t felpróbáltam nagyon-nagyon jó, a gyártóval is leveleztem a kommunikáció miatt, ez nagyjából körbejárva, még egy választ várok a gyártótól a kommunikációval kapcsolatban
a héten jön meg az új system7 a bmw-hez, elmegyek felpróbálom holnap délután, annak a kommunikációja nem megy más gyártóéval, majd meglátjuk...
a shoei neotec 2-t is fel kell még próbálni, de abba is lehet sena-t tenni, csak azért ki kell menni a 18 végére, nincs rá időm most
a c4 a legdrágább, majd system7, majd shoei...
én bonyolult vevő vagyok
sok minden kellene, a többségére még pénzem is van, de az agy mindig erősebb a vágyaknál
autó van kettő is avval járok dolgozni
csak mindig is tetszett ez a 250es kategória, ez még nem eszik sokat de megy úgy mint egy átlagos autó
és nyáron nem kellene a 60 fokos kocsiba beülni.......
kicsit olyan vagy mint Gergő, ő mindig elmondja, hogy nagyon akar motorozni, de miért nem megy, te meg mindig elmondod miket akarsz venni, de nem veszel...
Meg esőben az elég szr . akkor már inkább valami autó?!
az a baj hogy melóba néha viszek egy embert aztán motorral nem lehet
szóval kb semmit sem spórolnék a robogóval
De hát őnaccsága engem nem akar.
Megyünk,megtudjuk.Üsző borjút vennèk ès egy szèp 5 èven felüli hátas kancát....hátha van dongónak
No erre mondta az esperes az apácának, hogy : Hát a faszom nem kéne??!
Holnapra mondja a rossz időt, de itt most 15 fok van, és én csak azt nem értem holnap hány fok lesz, mikor igazán szr idő lesz ??!
én mindig is egy 250es mayát szerettem volna melóba járni meg összevissza
szerintem avval még erdélybe is elmentem volna túrázni
ha már 4-500ccm akkor inkább egy rendes motort vennék
Hát attól függ mire vetted. Autópályás sebességi rekordot nem fogsz vele beállítani és térdkoptató se nagyon kell rajta ha hegyi szerpentinen veretsz de kirándulni két személlyel pakkal meg mindennel úgy hogy az élmény faktor a tájból fakad nem pedig a veszett veretésből akkor jó lesz az. A Blokkjáról nincs tapasztalatom de volt 400-as és 650 Bergmann a családban. Én szerettem őket. Jól pakolhatóak elég erős és kényelmes masinák voltak.
Oan.
Ha megvetted mindegy nem?