Ja értem. Úgy érdekelne egy olyan teszt, ahol az egyik motor rideg tartáson van, a másik pedig nem. Azt hiszem hasonló eredmény születne, mint a gondozzuk a láncot vagy szarjuk le.
a régi szegény világban mostam papírszűrőt
nem vagyok rá büszke de nem adtam érte 3500+ postát
aztán rájöttem hogy kell a 600 forintost átalakítani és utána már tudtam csrélni nem kellett mosni
eddig amit láttam max 4 csavar volt és ott volt a szűrő
bmw nem volt még sosem, szerintem nem is lesz
bár ezek a régi boxerek tetszenek, de nem annyiért mint az áruk
Nekem az a módszerem, hogy leengedem, párnapig ülepszik a kanában, lehabozom, mint a húslevest és visszatöltöm a motorba. A szűrőt pedig csak kimosom és megszárítom.
Elvileg ha jól tudom elöl ha kiakasztom akkor fel lehet emelni és akkor beférek de nagy darab vagyok sunkó kezekkel és utálok úgy dolgozni de így fogom elsőnek megpróbálni.
ezért kel la bmw-be 3000km-enkén 2-2,5dl olaj, mert ilyen okosan van tervezve mikor felhívtam a bmw-t, azt mondták ez normális... mondtam "nektek vazze" .. akkor miért nincs az olajnak egy kiépített hely? tudom-tudom, akinek bmw-je van vigye 3000km-enként szervizbe töltögetni
a régi cagivához horror áron volt a szűrő, de az xt szűrőt át tudtam alakítani és passzolt bele
nem vagyok rá büszke de nem adtam érte 3500+ postát
aztán rájöttem hogy kell a 600 forintost átalakítani és utána már tudtam csrélni nem kellett mosni
bmw nem volt még sosem, szerintem nem is lesz
bár ezek a régi boxerek tetszenek, de nem annyiért mint az áruk