Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor a tiéd még a ronda, "négyszemű" Thalia?
Én csak azt mondom amit nekem mondott a szerelőm. Azt mondja hogyha az olajlehúzó gyűrűk annyira pontosan illeszkednek hogy egy fikarcnyi réteg sem marad a hengerfalon az nem jó. Egy nagyon de nagyon vékony olajrétegnek illene maradni mert akkor van tényleges kenés. Viszont az a fikarcnyi olajrétegből az égéstérben elég valamennyi. Így nagyon de nagyon minimális olajfogyásnak jelentkeznie kell. Itt ugye tényleg mikromiliméternyi olajfilm rétegről beszélünk tehát egy ütem alatt ez egy szinte mérhetetlen mennyiségű olaj de 10-120.000 Km alatt elég sok főtengely fordulatról beszélünk így ez összeadódva már kiadhat 2-3 Deci olajat. Ha ennyi idő alatt sem jelentkezik egy nüansznyi mennyiség sem. Akkor az azért nem jó. Bár mindenki azt hiszi hogy az a jó ha egy cent sem fogy az olajból.
17 éves, 135 ezret futott maffia Thalia-ban sem találok olaj fogyasztást egyelőre, 10-12 ezer km alatt ha megevett 1 decit talán. A váltója viszont szórogatja, a bal féltengely szimmering típus hiba, az rövidesen cserés lesz a váltó olajjal együtt.
Tudom-tudom állba fogsz verni.......
18 éves, 200 ezret futott Yarisomból konkrétan semennyi olaj nem fogy, így már csak évente max. kétszer nézem a szintet.
Még szerencse!
Amúgy két olajcsere között (6000 km) 4-4,5 decit kell bele töltenem, 3 részletben.
Ha autópályán csutka gázon meghajtom, akkor ennél sokkal többet is elpusztít: öreg technika, léghűtés, ez ilyen.
faszság
Magyarázd ezt el egy swift tulajnak...
Mondjuk nekem régen azt mondta a szerelőm hogy az sem a legjobb ha egy fikarcnyit sem eszi az olajat egy motor. Mert akkor a kenés sem az igazi. Nem azt mondom hogy 1-2.000 Km.enként kelljen után tölteni de akkor a jó ha maxra töltve egy csereperiódus alatt elfogy a minimum közeli szintig az olaj. Akkor jó a kenés.
Hát álló motorral még a gs sem eszi az olajat
Hétfőn jön az alkatrész szóval a hétvégén tuti nem rakom össze de a hosszú hétvégén látok rá esélyt. Bár Szombaton pont lesz egy kötelező jelenésem a városban.Mennék amúgy már haza frankón de hogy össze jön e vagy sem azt még nem tudom. Most még nem megy a malac sehova sem mert elővigyázatosságból levágtam róla a láncot mert már nagyon de nagyon le volt nyúlva. Annyira hogy beleért a középvasba is.
Kutya vagy,mint a társaid,de fogsz Te még nyüszíteni! Sötétség fejedelme...
Rakd össze a kék malacot és gyere fokra is.
Viszont ezen a bődületesen hosszú hétvégén otthon leszek. Holnap bár meló de arra számítok hogy valami fél napot tartunk csak. A ház meg kb üres mert mindenki lelépett. Csak én leszek otthon. Ma holnap meg holnap után.
Nem melóban vagyok. Csak nincs ma partneri címem így nem megyek sehova az irodából.
Múlt hét végén én is bepöcköltem a malacot. Bár nekem nem állt ennyit mert Januárban lábon hoztam fel Érdre. De nálam is minden rendben volt. Dúsítót kihúztam 2. fordulatra el is kapta a ritmust mind a 4 henger. Szépen járt az udvaron. Nekem még az ilyen ellenőrzések vissza vannak. Meg még persze a nagyszervíz is csak ne lettem volna olyan nagyon barom hogy szinte nyakig tankolva állok meg erre a rövid időre mert így most azt a dög nehéz tankot vehetem le hogy kicseréljem alatta a légszűrőt :-D
otthon vagy Érden?
Rendben. Ma nem megyek sehova, szóval nem tudsz rosszkor hívni.
Na, ma reggel előástam a fáskamrából a jó öreg GS-t (2 és fél hónapja, karácsony másnapján motoroztam vele utoljára - soha nem állt még ennyit, mióta az enyém), feltöltöttem az akkuját (az Aldi-s töltő húsz percig ügyködött csak, szóval nem sok villany hiányzott belőle), majd neki készültem az idei első indításnak:

- Benzincsap PRI-be, egy két percig lötyögtettem a motort jobbra-balra, hátha esetleg valamelyik tűszelep fenn ragadt, majd csutka szívató és első sörcintésre beröffent. Igaz, előbb csak egy hengerrel, de pár másodperc után a másik is feléledt.
- Szívató azonnal vissza félig, majd addig langyítottam, míg teljesen vissza lehetett nyomni, és stabil maradt az alapjárat.
- Elektromos bigyók ellenőrzése, gumikba 2-3 tized bar pumpálása, olajszint ellenőrzés (Full, mint ahogy legutóbb hagytam ) és a járgány üzemkészen várja a holnapi tavaszt.

Szóval a jó motorikus állapot és a 100-as OMV benya megint hozta a formáját. Ohne szopás!
Igazán nincs a mit mert ezeket te is tudod,csak elfelejtetted..........emlékeztettelek téged és saját magomat egyaránt.
1 óra múlva csörgök
Cica !!! Van lánc présed ? Csak azért kérdem mert ha van nem keresek mást akinek lenne. Jövőhéten vélhetően szükségem lesz egyre.
Nagyon jó, de még fent hagyom, mert nincs meg a nyári, meg még azért akadnak mínuszok estefele. 2 000 km kb, főleg melóba mentem, meg ami fontos (intézni valók a városban), hétvégén néha picit kikapcs a Pilisben. Semmit nem kopott szinte, kb 3* csúsztam meg vele össz -vissz . Cikk készülőben, csak most a karbi szinkronos beelőzte.
Kossuth rádió!
Hogy bírta a telet a Heidenau téli gumi? Mennyi km-t mentél vele kb és mennyit kopott?
Nekem mindegy mondjuk jól esik eggyel levesebb ruha réteget felvenni!!!