Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1,4 16v
Ja nem volt drága.
Van egy barátomnak ilyen semmi gondja nincs vele, csak a szervíz. Már a másodikat nyövi az elsőben 380e km van.
Ebben 160 "csak"
320i az utolsó szívó benyás mèg nem turbós 155le 200nm 1300kg 9ms/100 elèg az bőven.
Asszem a kacsaseggű a leghitványabb megane.
Legalább olcsó volt és hogy nem 1,5 dci?
Hajtottam majdnem 2 évig ebből egy 2.0 sport-t. Az sem volt kutya, de sikerült beülni egy ilyenbe, utána azt hittem az enyém elromlott
Nem tetszik a színe, meg a 15,4 literes városi fogyasztása sem.
1,6-os, 100LE-s egy közel másfél tonnás autóhoz bakfitty.... ...az csak végsebességre lenne jobb a Yariskámnál, gyorsulásra egy dekányit sem. (1,4-ről meg ne is beszéljünk .)
Ez a másik oldala

https://katalogus.hasznaltauto.hu/renault/clio_3.0_v6_rs-30029
az nem a ló másik oldala
Nekem a mai napig tetszenek ezek, csak sajnos nagyon ritka a 2 literes benzines motorú.... (most ezres Yarisom van, és át szeretnék esni a ló túloldalára).
Renó megan ilyen lett.
Kicsit használtas
Kicsit viseltes
Kicsit kopottas
DE A MI AUTÓNK mint a magyar narancs
az is vicces hogy van sok feltétel és a cégek szarnak rá a termelőt meg szopatják
pl egy időben méhészkedtem és tervben volt a méz kicsomagolás és árusítás
külön helység kellett volna a méz kicsomagoláshoz, de nem időszakos hanem azt csak a méz csomagolásra lehetett volna használni, folyóvíz csempe mittudoménmi kellett volna még
szóval nem elég hogy kibassza az ember a konyhából a pörköltes lábast és ott csomagolja ki azt az 50-100 flakont 3 óra alatt
a nagy cégek meg hozzák be a félig hamis antibiotikumos mézeket tonnaszám, és ez teljesen megfelelő
Minden járművet szervizelünk vétel után, az eladó csak mesemondó szerepet tölt be, nem hiszünk neki.
Ez a mocskot megetetés kiváló bünti lenne, de legyen bent kamera, lehessen látni, ahogy küzd a szarjával, mókás lenne végignézni.
Le kell engedni nejlon harisnyán átszűrni és jó lesz az még 5-6 évig
Utána,lehet írni a véleményt hogy ez a kx mekkora szar
Szia!Ez nem kérdés.Csere!
Sziasztok meg kezdo vagyok a motorozasban vettem egy kawasaki kx125 ot es nem tudom mikor volt cserelve benne motor olaj a kerdesem hogy le engedjem vagy toltsek ra a regi olalyra es milyen olajat ajanlotok ?
Kaftánja a törököknek van. Merkaptánnak híjják.
Nem , csak nekem a régebbi 2.8-as van ezért neki combosabb kellett.
asszem 2 ezer a plusz a gáz ellenőrzés, de ahol bették nekem plusz nélkül vizsgáztatták eddig mindig
én bontottan bettem valami 60ért a szettet olyan +20volt a cső meg a munkadíj azóta 1x kellett felújítani, olyan volt amembrán mint a bakelit a víztér felől meg olyan csúnyán repedezett hogy nem is láttam ilyen gumit még
ha sokat mászkálsz visszajön az ára pár év alatt
nekem 8 felé eszik hosszútávon 10 felé ingázva a 230as gázból
Arrafele elloptak az aszfaltt?
végre egy rendes autó....
a Pajero 3.2 did vált be a nejemnek
Ez tart vissza. Én a Skodába új rendszert építettem. Nem volt vészes az ára, és fele annyiba volt a közlekedés...palackból
Aztán elszálltak nagyon ezeknek a rendszereknek az árai, meg a gáz sem olcsó már, és talán a vizsgáztatása is csomó pénz pluszba. Soha nem hozza vissza az árát.
az astrában is szinte olyan van mint a régiekben
annyiból másabb hogy az oxigén szenzor és a injektor sor emulálva van de ugyanaz a keverős rendszer és nem csavaros a folytás a bevezető csövön hanem elektronikus
a hengerenkéntibe lehetett volna injektoros gáz is, de ez volt olcsón épp akkor valami karambolos kocsiból lett kiszedve aprópénzért
csak veszvillogo a fogyiparkolo,utcakozepen megallas,vagy zebran parkolas miatt.A vasarlas lebonolitasahoz nelkulozhetetlen segedezkoz.
Mivel a tulajoknak rendszeresen elsorvad a labizmuk.