Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Golyós üléshuzat,nelásskirács?
az üres kombi 1020 kiló, legyen benne 25 liter benzin, a gázszett szóval 1100 akkor is van
mondjuk ez luxus kivitel plüsskárpit meg babámfasza lehet ezek tolják a súlyt
ez a 16 szelepes kivitel
a forgalmiban 1300 kiló van, sosem érdekelt mennyi valójában
az biztos hogy amikor betettünk 700 kiló térkövet meg mi kettem még voltunk 2 mázsa akkor nem volt boldog a gép
Ha abban is az 1.4 8v ős Opel vasblokk van, akkor az tényleg egész jól megy.
Fastra üres tömege 985 Kg.Feltöltve ha veri a 1030-at kinyuvadok.
az f astra kombi kb 1300 + 200 utas és simán ment 160at és még ment volna de én már fostam jobban nyomni
mert azért nem valami atom ennek az astrának a futóműve
A kis Thalia-m csak 940 kg, szintén 1.4-es 75 lovas, múlt nyáron 4 személlyel és rogyásig pakolt csomagtartóval 130-140-nel rongyoltunk az Adriára, sík úton egyszer 155 is volt óra szerint, de ott már a végét járta.

Az Oktáviánó meg vagy 250 kilóval nehezebb alapból, ugyan ehhez a kaliberű blokkhoz.
Itt az olasz dologról egy hír: http://www.motoros.hu/web/inde...
Pontosan...ez valóban teljesen kizárt, hogy egy telepakolt, a motorhoz képest alapból dög nehéz kocsit feltornázzon 180-ig.
A valós 167-et, tegyük hozzá. Óra szerint 180 fölött ment volna az a csotrogány.
Azt is számold, hogy a 75 lovas Octavia az biztos, hogy a kis 1.4-es blokkal van szerelve, de mellé 1250-1300 kg. Plusz 4 fő és a tele csomagtartó. Kizártnak tartom, hogy az öreg széthullásig akarta volna ilyen terhelés mellett hajszolni az a kis blokkot, naptárban kéne mérni, mire ilyen súllyal eléri a 160 körüli tempót egy 75 lovas blokkal...vagy el sem érné a 167-ot.
haverja van egy enyémtől újabb finepix na annál látható volt hogy az új szarabb, igaz ott kb 5 év ha volt köztük
én azért bízok a nagyobb optikában, bár az érzékelő 10éves múlt, biztos nem azt hozza ami újkorában
mondjuk itt az árkategória sem ugyanaz, nekem anno kb fél havi fizetés volt a fuji ez a canon meg másfél havi
Igazad van, az idő bennem is létrehozta a tökéletes harmóniát: ma már nem csak sz*rul érzem magam, hanem úgy is nézek ki!
Ellenben a kezelője is pont annyit öregedett és hát a nosztalgia sok mindent megszépíthet.
Csodálkoznék rajta - több mint tíz év fejlődés van a két gép érzékelője között.
ha nem lesz szar idő hétvégén teszt lesz
megnézzük mennyit tud még az öreg harcos fotogép
https://pixinfo.com/cikkek/kip...
https://pixinfo.com/hirek/2016...
én azért bízok benne hogy a távoli témák az öregen lesznek a jobbak
Megy, de elég hosszú felfutással, inkább a trafi trükkös, én is kaptam lakotton belül 89-ről úgy, hogy ahol a fotó volt ott épp egy lassítót kerültem, gyorsan tényleg mehettem, de nem 89-el, amúgy pár éve ott volt a fotó egy kb 50-es gyorshajtásról egy iskola előtt ahol 30-as tábla volt úgy, hogy nem volt benne a sofőr mert hát épp a gyereket vitte be az iskolába no meg az öreg széthullott renault traffic-kal egy jóember 160 fölöttről kapott papírt (hírekben volt pár éve és nem csak ez) pedig a gép még a 100-at is alig vitte és van még ezer eset, a legjobb az az olasz motoros akit ha jól emlékszem valami 600 körüli miatt büntették és ugyanez volt a helyi szerv ellenérve, hogy az ő rendszerük jól mér.
pár fok eltérés van csak
amúgymeg biciklivel kell menni az a fasza
de nem vicc
pl amikor avval jártam melóba a 20-25ös átlag sebességem pont megfelelő volt ahhoz hogy az izzadság hatékonyan hűtötte a szervezetet
robogóval már 40es tempónál elpárolgott minden víz a bőrfelületről és nem hűtötte csak a forró levegőt lehetett érezni
Pályán tempomat be és nem görcsölsz.Szoktam játszani a gombal hogy hol érem utol.De Fehérvárnál már majd bealszok annyira untat.
gondolom ez nem huszadrendű utakon volt......mert ott ennyi kilométer 3 teljes nap
3200km 2 embernek már csak kb 12 óra vezetés autópályán amit 4 óra pihenővel annyira már nem durva
és az se mindegy milyen géppel
pl egyik osztálytársam a sprinterbe egy éven belül beletekert 200 ezret, januárban vették és a karácsonyi vásárlás előtt futottam össze vele akkor már 200ezeren túl volt, és szerintem 5x ha mentek vele négykezes módban
Az átlagverdák pályán lomhábbak légkondival.
Többet is fogyasztanak.sima légkondi vagy fuj vagy nem autómata tartja a beállított hőfokot.
A vicces a kis punto volt lefelé nyíregynek 172-vel tudtam menni de akkor kikapcsolta a légkondit a szemét.