Évjárat? Eddig úgy voltam vele,hogy csak kívülről szépek,a belső meg egy nulla.Na,de hogy még kényelmetlen fos is legyen x millió forintért,az már a pofátlanság netovábbja!
Jah jah de az majd a jövő zenéje. Most csak a malac van. Viszont abból a halom motorodból ami nálad rohad adhatsz egyet. Ingyé ajándékba. De csak azért hogy ne dögöljön meg álltában
Amúgy spec azért vesznek bmw-t mert olcsón ömlik be.
Eddig.Tavaly már nem.
Ugyanis a német használt export azért pörgött fel mert eléggé drága lett a bonyeszes néhol motorkiviteltől függően nagy aknákat rejtő gépek németországi életben tartása.
Így lehetett venni itthoni piaci árú astrák,focusok helyett egy kategóriával feljebb pozicionált bajort.
Ami nálunk is drága életben tartható gépes.
Így 17 ben megint astrak és focusok ömlenek nem bmw-k.
Nálam öröm van és bódottág. Van végre tükröm szóval ha a jó isten is kedvez egy kicsit és Szombaton vagy vasárnap fasza idő lesz. Szerintem motorra pattanok és megyek pár kilométert végre mert már kibaszottul komolyak az elvonási tüneteim.
Csak a legértelmetlenebbeket írtam, egy X3-hoz képest az X6 például messze eltúlzottabb.
Amúgy igen, vezettem párat, ültem, utaztam bennük, nem volt bajom sem komforttal sem egyebekkel.
Csak azt ne mond, hogy vér-VW-es vagy és konkrét sértésnek vetted, hogy nem szarozom bőszen a Bmw-t...
A 2 literes vagy cupe vagy OPC volt.Bár mintha G-ből és H-bl csináltak volna kombi kasznival is OPC-t.
Bár a komplett segédvázastól át lehet tenni bármiből a Z20LET-et.Elég jól birja a teljesítmény növelését.Csak a difi nem. Volt akir rálépett a gázra a kocsi meg egyhelyben maradt.
Azért az egyik kollégámnak volt olyan kombi F Astrája ami okozott meglepetést.
2literes 16szelepes turbós motor
Mondjuk a kombinak a súlypontja elég vacak volt, de a sima 5 ajtósra nem volt panasz.
Persze azért az is megér egy misét, hogy ki az aki egy népautót akar sportautónak használni. Kb. a cicásított lakótelepi Swift kategória
Nincs a Bmw-vel semmi baj, sokszor különb autó, mint néhány feltörekvő kutyafüle.
Egy nagy múltú cég kiváló autókat tervez és gyárt, amit sok seggfej rábuzulva megvesz, értelem szerűen vannak kivételek.
Sajnos a BMW is kezdi kiszolgálni őket X4-X6 tipikus értelmetlen jármű. Ettől még a normál személy autóik nagyon is jók.
Abba már van vitamin, de a 328 vagy 330 jelzés jelenleg asszem egy 2000-es sor4-es felfújt blokkot jelent, kifejezetten illúzió romboló, hiába megy eszetlen jól.
Neked van igazad Laci, nem is szabadna ezt az autózás dolgot túlgondolni, 1.8-2.0 literes blokkok alatt ezek egyszerű közlekedési eszközök, nem sok élményt adnak. 1.8-ban se mindegy, hogy Astra 1.8 8v vagy Alfa 1.8 16v TwinSpark, ég és föld a két blokk, pedig egy korban készültek.
Nagyon ciki, mikor a Lacetti 1.5-re ráteszik a hümmögető kipufogót, vagy első kerekes autóval játszanak kaparósat a körúton. Simán csak el kell fogadni, hogy nem élmény autónak csinálták őket.
A fujjogott Bmw meg mégis csak ad egy hátsó kerék hajtást meg opcionálisan egy sor6-ot, bár mostanában már a 2 literes sor4-eket fújják fel, nincsenek 2.3-2.5-2.8-as benzineseik.
Ráakaszthattam volna egy yahtot.
Eddig.Tavaly már nem.
Ugyanis a német használt export azért pörgött fel mert eléggé drága lett a bonyeszes néhol motorkiviteltől függően nagy aknákat rejtő gépek németországi életben tartása.
Így lehetett venni itthoni piaci árú astrák,focusok helyett egy kategóriával feljebb pozicionált bajort.
Ami nálunk is drága életben tartható gépes.
Így 17 ben megint astrak és focusok ömlenek nem bmw-k.
Amúgy igen, vezettem párat, ültem, utaztam bennük, nem volt bajom sem komforttal sem egyebekkel.
Csak azt ne mond, hogy vér-VW-es vagy és konkrét sértésnek vetted, hogy nem szarozom bőszen a Bmw-t...
Bár a komplett segédvázastól át lehet tenni bármiből a Z20LET-et.Elég jól birja a teljesítmény növelését.Csak a difi nem. Volt akir rálépett a gázra a kocsi meg egyhelyben maradt.
2literes 16szelepes turbós motor
Mondjuk a kombinak a súlypontja elég vacak volt, de a sima 5 ajtósra nem volt panasz.
Persze azért az is megér egy misét, hogy ki az aki egy népautót akar sportautónak használni. Kb. a cicásított lakótelepi Swift kategória
Egy nagy múltú cég kiváló autókat tervez és gyárt, amit sok seggfej rábuzulva megvesz, értelem szerűen vannak kivételek.
Sajnos a BMW is kezdi kiszolgálni őket X4-X6 tipikus értelmetlen jármű. Ettől még a normál személy autóik nagyon is jók.
635 CSi...mindig ezt emlegetem.rühellem a béemvét,sose kéne.ezt az egyet leszámítva
Nagyon ciki, mikor a Lacetti 1.5-re ráteszik a hümmögető kipufogót, vagy első kerekes autóval játszanak kaparósat a körúton. Simán csak el kell fogadni, hogy nem élmény autónak csinálták őket.
A fujjogott Bmw meg mégis csak ad egy hátsó kerék hajtást meg opcionálisan egy sor6-ot, bár mostanában már a 2 literes sor4-eket fújják fel, nincsenek 2.3-2.5-2.8-as benzineseik.