A totálkáros papír is jó a végleges kivonatáshoz amit a Horvát rendőr adott. Ezért is van még itthon rendszám nélkül a burgman maradéka. (Nem beszólni akartam csak pl az ilyen papír is elmegy nyalánkságnak)
Nem vagyok meggyőződve hogy valaha is lesz még forgalomban. De még nincs végleg eldöntve.Asszem annyi okot kell beírni hogy sportcélú és végleg kivonják.
2300 Ft, lehet negyed illetve felevre, ugyanannyi az osszeg. Ugyanennyiert vissza is lehet helyezni ido elott.
Rendszamot ilyeneket csak akkor kell leadni, gmha veglegesen vonod ki, de ehhez meg mar amugy is bontasi papir kell vagy hasonlo nyalanksag.
Azt nem tudom, hogy lehet e online. En evente legalabb 50 jarmuvet vonogatok ki folyton, de en bemegyek ismeroshoz, leadom a listamat es hiv ha kivonta az adott jarmuveket.
Csak ird fel magadnak, hogy mikor jar le a kivonatas, mert utana ha visszahelyezodik, kb fel ev utan jon a hatarozat, hogy ejnye bejnye nincs rajta bizti...
nekem mindegy.... első lánckereket én se vágatnék, mert a lézer annyira nem vág faszán hogy a bordás tengelyre jól illeszkedjen, azért meg senki sem csinál szerszámot hogy évi pár lánckereket eladjon, de a hátsó az mehet, főleg úgy hogy a festés ingyen van
hát egyenlőre örvendezek hogy a motoralktresz.eu-n összerakva ugyan azokból a cuccokból a készletet (Most márkára nem biztos hogy azonos az olajszűrő de az olaj a lánc az tuti és azok a drága tételek) Hirtelen esett több mint 15.000-et az ár aminek erősen örvendezek mert az már majdnem egy fél hátsó abroncs ára.
pl a hardox olyan szívós anyag hogy kb 10 láncot kibírna ha nem addig hordaná a nép amíg nem nyólik 5 centit......
a jt c45 a nyomába se ér de a c49 se
Hát nem is tudom. Én az ilyenben azért nem bízom. De még ez is meglehet. Bár ilyen filléres tételeken nem szarakodom. Az már viszont nem mindegy hogy ugyan azt a DID láncot 40-ért vagy 32-ért rendelem vagy hogy ugyan azt az olajat literenként 4300-ért vagy 2800-ért rendelem. De 700 forintos darabáron vágatok 5 egyforma lánckereket 3500-ért vagy hogy 5800-ért rendelek egy rendes rávalót amin rajta van az a zajcsökkentő betét is a fogakon. Az szerintem mindegy. Arról nem is beszélve hogy a bizodalmam sem túl nagy az ilyen komoly terheléseket viselő alkatrészek maszek gyártátásán. Fékkart burkolatokat azt bárikor. De fékrendszerhez és hajtáslánchoz nem szívesen nyúlok így hozzá.
pl lehet spórolni olyanokon hogy hátsó lánckereket vágatni lézerrel
nekem az 520as lánchoz 700 forintra jött ki sima vasból a harddox meg kb 2 ezerre
ha kivágatsz mondjuk 5 darabot akkor biztos nem zavarnak el, le is lehet porfesteni amilyen színre csak szeretnéd és még mindig csak negyed-harmad árban vagy a boltihoz képest
Gondoltam rá igen hogyha elkezd fogyni akkor jó lesz pár részlete tartaléknak (Váltó meg a meghajtó szíj, de a blokkja nagyon ritkán szaródik el.) No meg korán sem biztos hogy fater valaha is visszaül majd rá. Mert egyenlőre még nem igazán képes rá. Nekem meg ilyen villanyhajtásos guruló fotel nem kell.
Ha út közben nincs véda akkor az az egy út ideiglenes kivonással is abszolválható ha nem a fél országon kell keresztül hurcolnod. Jah meg ha járóképes.
Amúgy jut eszembe nálam még rohad egy 2002-es AN650 Suzuki ép blokkal váltóval meg mindennel. Még fater törte az elejét rommá 2 éve ha valakinek kellene 200-ért vihet egyben vagy részletekben megegyezés szerint de akkor jön és kiszedi ami neki kell belőle. (szerintem még az első telók sem görbültek meg. Ahhoz képest mennyire roncs a masina furán kevés baja van azon kívül hogy az első kerék nem ér le a földre )
Igen. Azt hiszem hogy a trükk annyi benne hogy ilyenkor ugye nem fizetsz biztosítást sem. De ha 180 napnál hosszabb ideig szünetel a biztosítás kivonatás miatt akkor az adott szerződésednél. a bónusz besorolásod 180 nap után kukázódik. Csak azért mondom nehogy valami kapcsolt szar legyen a két motoron és akkor ezzel kukázhatod a te bónuszbesorolásodat is. erre figyelj csak.
Rendszamot ilyeneket csak akkor kell leadni, gmha veglegesen vonod ki, de ehhez meg mar amugy is bontasi papir kell vagy hasonlo nyalanksag.
Azt nem tudom, hogy lehet e online. En evente legalabb 50 jarmuvet vonogatok ki folyton, de en bemegyek ismeroshoz, leadom a listamat es hiv ha kivonta az adott jarmuveket.
Csak ird fel magadnak, hogy mikor jar le a kivonatas, mert utana ha visszahelyezodik, kb fel ev utan jon a hatarozat, hogy ejnye bejnye nincs rajta bizti...
a jt c45 a nyomába se ér de a c49 se
nekem az 520as lánchoz 700 forintra jött ki sima vasból a harddox meg kb 2 ezerre
ha kivágatsz mondjuk 5 darabot akkor biztos nem zavarnak el, le is lehet porfesteni amilyen színre csak szeretnéd és még mindig csak negyed-harmad árban vagy a boltihoz képest